Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رضا پورآیین رئیس مرکز بهداشت دزفول گفت: با شروع به کار پایگاه‌های سنجش سلامت نو آموزان بدو ورود به دبستان در ۳ پایگاه سنجش سلامت مستقر در شهرستان، بازدید مشترکی از سوی واحد‌های سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس به همراه واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت این پایگاه‌ها انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان داشت: در این در بازدید علاوه بر بررسی فرآیند انجام کار و چگونگی ارجاع نو آموزان، بر لزوم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در پایگاه‌های سنجش نظارت شد.

 بررسی فاکتور‌هایی نظیر بینایی، شنوایی، معاینات بالینی و آمادگی تحصیلی از شاخص‌های سنجش سلامت نوآموزان بود و دقت در انجام فرآیند تایید سلامت مراجعان برای ثبت نام در مدارس لازم است.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سنجش سلامت بهداشت و درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۲۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان اردیبهشت آخرین فرصت انجام سنجش سلامت نوآموزان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی گفت آخرین فرصت انجام سنجش سلامت نوآموزان، پایان اردیبهشت است و بعد از آن در خرداد، کار توانبخشی دانش‌آموزان و انجام مداخلات صورت می‌گیرد.

سیدامیر شوشتری در جلسه هماهنگی برنامه ملی سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان گفت: از خانواده‌ها تقاضا داریم این زمان را به عقب نیندازند و با وارد شدن به سامانه آموزش‌وپرورش به آدرس my.medu.ir و انجام فرآیند ساده نوبت‌گیری در تاریخ مشخص‌شده به مراکز سنجش جسمانی و آمادگی‌های تحصیلی دانش‌آموزان مراجعه کنند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی بر اطلاع‌رسانی گسترده به خانواده‌ها از طریق فضای مجازی و رسانه ملی  تاکید کرد.
وی گفت: با توجه به اینکه فرآیند سنجش تا پایان اردیبهشت خواهد بود و این زمان قابل تمدید نیست.

دیگر خبرها

  • کارشناسان بهداشت محیط در صیانت از سلامت جامعه
  • ۱۱۰۰۰ نفر از نوآموزان کرمانشاهی در طرح سنجش سلامت شرکت نکرده‌اند
  • پایان اردیبهشت آخرین فرصت انجام سنجش سلامت نوآموزان
  • «سنجش سلامت» نوآموزان کرمانی تا پایان اردیبهشت انجام می شود
  • پایان اردیبهشت؛ آخرین مهلت سنجش سلامت نوآموزان
  • پایان اردیبهشت، آخرین مهلت سنجش نوآموزان/ پیش بینی ثبت نام ۶۷ هزار کلاس اولی در استان کرمان
  • پایان اردیبهشت، آخرین مهلت سنجش سلامت نوآموزان
  • ۴۸ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی متخلف در مشهد پلمب شد
  • تاییدیه سنجش سلامت برای ثبت‌نام پایه اول الزامی است
  • پلمب ۴۸ واحد متخلف در منطقه ثامن در طرح سلامت نوروزی