Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-25@10:20:59 GMT

ویروس کرونا مارادونا را تهدید می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۲۵۷۲

باشگاه‌های لیگ برتر آرژانتین هفته جاری به تمرینات باز خواهند گشت و این در حالی است که پس از انجام آزمایش کرونا توسط سازمان لیگ این کشور، تست کرونای ۱۷ بازیکن مثبت اعلام شده است.

پزشک باشگاه جیمناسیا اعلام کرد: توصیه من این است که مارادونا در این مراحل اولیه در تمرینات شرکت نکند. او در گروه سنی پرخطر قرار داشته و فاکتورهای ریسکی زیادی همچون اضافه وزن و فشار خون دارد و به‌تازگی نیز عمل جراحی انجام داده و علاوه بر این، تقریبا ۶۰ ساله است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسطوره ۵۹ ساله آلبی سلسته از زمان آویختن کفش های خود در سال ۱۹۹۷، با مشکلات جسمانی زیادی دست و پنجه نرم می‌کند؛ او در سال ۲۰۰۴ به دلیل مشکلات قلبی و تنفسی شدید مرتبط با مبارزه طولانی با اعتیاد به مواد مخدر، بستری شد.

او همچنین برای کنترل وزن خود دوبار جراجی معده انجام داده و برای درمان اعتیاد به الکل، دارو مصرف می‌کند.

مارادونا به ‌تازگی قرارداد خود را تا دسامبر ۲۰۲۱ با جیمناسیا تمدید کرده است.

فدراسیون فوتبال آرژانتین در ۲۷ آوریل به دلیل شیوع ویروس کرونا، تمامی رقابت‌های فوتبالی این کشور را تعلیق کرد.

جیمناسیا در آستانه لغو فصل جاری آرژانتین، برای بقا در سوپرلیگ آرژانتین می‌جنگید.

آرژانتین تاکنون ۲۴۶ هزار و ۴۹۹ مورد ابتلا و ۴ هزار و ۶۰۶ تلفات مرتبط با کووید-۱۹ به ثبت رسانده است.

* ایرنا

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۲۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت درست بارندگی در یزد

عزیزالله سیفی، رئیس شورای اسلامی یزد  با اشاره به بارندگی شدید سه شنبه شب در این شهر گفت: مشکلات آبگرفتگی در شبانه روز گذشته کمتر اتفاق افتاد و اقداماتی که شورای شهر یزد برای دفع آب‌های سطحی انجام داد باعث شد بسیاری از مشکلات حل شود.

او افزود: بیشترین بارندگی در منطقه ۳ شهرداری یزد بود و حجم روان آب‌های زیادی را شاهد بودیم و البته سیل بند‌های این منطقه نیز نگرانی ایجاد کرده بود که امکان سر ریز وجود داشت و خوشبختانه طی بازدیدی که انجام شد برای افزایش تاج سیل بند‌ها اقدام شد و مشکلی وجود نداشت.

رییس شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: روان آب‌ها در منطقه ۳ و شهر حمیدیا مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرد که شهرداری‌ها با مشارکت یکدیگر سریعا ورود کرده و این مشکل رفع شد و انشاالله در بارندگی‌های بعدی این چند نقطه که مشکل دار است نیز رفع شود تا نگرانی مردم این مناطق نیز در بارندگی‌ها حل شود.

سیفی گفت: شهر یزد شیب مناسبی ندارد و در طراحی‌های اولیه نیز این مسئله لحاظ نشده است، در این شورا با اقدامات سال‌های اخبر، مسیر رودخانه مرکزی یزد احیا شد و با تکمیل این رودخانه بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

او اظهار داشت:برای لوله گذاری معابر و همچنین اصلاح گذر در جای جای شهر اقدام و بیش از ۸۰۰ چاه جذبی نیز حفر شد و امیدواریم با ادامه این مسیر و اقدامات پیشگیرانه‌ای که انجام خواهد شد، شاهد کمترین مشکل در این زمینه باشیم

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • ۵۰ میلیارد تومان دیگر به حل مشکلات پسماند گیلان اختصاص یافت
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • مهارت بی‌نظیر دیگو مارادونا؛ پنج ضربه متوالی به تیرک و چیپ زدن به دروازه بان / فیلم
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • مدیریت درست بارندگی در یزد
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد
  • پرسپولیس سوگلی آقایان است؛ استقلال کمر خم نمی‌کند!
  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست
  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل / الزامی به تزریق همگانی نیست
  • رونالدو نابغه نیست، فقط مسی، پله، مارادونا