Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان معاون عمرانی فرمانداری بروجرد گفت: پروژه زیرگذر پادگان مهندسی در ۴ فاز تعریف شده است.

مسعود فلاح در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: عملیات اجرایی زیرگذر پادگان مهندسی آغاز و کار تعریض جاده انجام شده و کار حفاری از فردا آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه این پروژه در ۴ فاز تعریف شده است، تصریح کرد: پیش‌بینی شده فاز یک پروژه زیرگذر پادگان مهندسی بروجرد تا سه هفته آینده انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرماندار بروجرد خاطرنشان کرد: امید می‌رود تا اواسط مهرماه سال جاری فاز یک و دو پروژه زیرگذر پادگان مهندسی به اتمام برسد.

فلاح اضافه کرد: با توجه به اینکه جاده بین‌المللی است کار عملیاتی این زیرگذر در سریع‌ترین زمان انجام خواهد شد.

وی بیان کرد: برای ساخت و تکمیل این پروژه ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده که از این میزان ۵۰۰ میلیون تومان تخصیص یافته است.

معاون عمرانی فرمانداری بروجرد ادامه داد: برای ساخت فاز یک و دو آن ۲۹ باکس لازم بوده که تاکنون ۱۷ باکس تکمیل شده و به محض اینکه فاز یک به اتمام برسد باکس فاز دو نیز آماده است.

فلاح اظهار کرد: با اجرای این پروژه نقاط حادثه‌خیز مقابل پادگان مهندسی بروجرد حذف و تردد ساکنان مجتمع‌های مسکونی و پرسنل با سهولت بیشتری انجام می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فرمانداری بروجرد پادگان مهندسی بروجرد پروژه زیرگذر پادگان مهندسی فاز یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۲۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توان فنی - مهندسی ایران در جهان شناخته شده است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نیرو، "رانیل دیکره مسینکه" رئیس جمهور کشور سریلانکا در مراسم افتتاح پروژه چند منظوره اومااویا در جنوب شرق کشور سریلانکا که با حضور رئیس جمهور ایران و وزیر نیرو برگزار شد، ضمن قدردانی از دولت ایران و شرکت‌های مهندسی ایرانی به منظور اجرای این پروژه عظیم فنی – مهندسی صنعت آب و برق، گفت: دشواری‌ها و چالش‌های بسیاری در مسیر پیشبرد و عملیاتی کردن این پروژه عظیم در سریلانکا وجود داشت اما به همت مهندسان ایرانی با وجود همه این محدودیت‌ها، در نهایت پروژه بزرگ و چند منظوره اومااویا نهایی و به مرحله اجرا رسید.

وی در ادامه به تمدن کهن و باستانی دو کشور ایران و سریلانکا اشاره کرد و افزود: خوشبختانه امروز شاهد قرار گرفتن دو کشور دارای تمدن کهن و سیستم‌های آبیاری باستانی به منظور همکاری در زمینه اجرای پروژه‌های مهندسی شده انتقال آب و تولید برق هستیم.

رئیس جمهور کشور سریلانکا یادآور شد: پیشبرد طرح‌های صنعت آب به منظور بهره‌برداری از منابع آبی موجود به نفع مردم ساکن در این منطقه خواهد بود و خوشبختانه در کنار اجرای پروژه بزرگ انتقال آب و نیز تولید و توزیع برق توسط متخصصان ایرانی، این دانش و تکنولوژی به مردم سرزمین سریلانکا منتقل شد.

به گفته وی، بی تردید بدون همکاری ایران و انتقال توانمندی و تکنولوژی مهندسان ایرانی انجام این پروژه بزرگ و انتقال آب به مناطق دارای بحران و تنش آبی سریلانکا غیرممکن بود.
دیکره مسینکه در ادامه با تاکید بر اینکه مهارت‌ها و تکنولوژی فنی - مهندسی ایران در جهان شناخته شده است، اظهار کرد: ایران نمونه کشوری است که موفق شد تکنولوژی و دانش فنی را در همه حوزه‌ها با خوداتکایی ایجاد کند، ارتقا دهد و پیشرفت‌های چشمگیری را در این مسیر کسب کند.
وی یادآور شد: ایران و سریلانکا به عنوان دو کشور جنوب آسیا در صدد کسب هویت و استقلال خودشان هستند و بی‌تردید اجرای پروژه‌هایی در سایه همکاری‌های مشترک بین دو کشور، رویکرد این کشورها را در تحققق استقلال هویتشان تقویت می‌کند.
رئیس جمهور کشور سریلانکا خاطرنشان کرد: به واسطه اجرای پروژه بزرگ و چند منظور اومااویا، ایران توانست با بهره‌مندی از ظرفیت و توان متخصصان خود، از طریق سدسازی آب را به منطقه خشک انتقال دهد که با نعمات فراوانی برای آیندگان نیز همراه خواهد شد.

کد خبر 6087676 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • احداث زیرگذر حصه شمالی در ۱۴۰۳
  • پروژه «اومااویا» سریلانکا، نماد توان صادرات خدمات فنی - مهندسی ایران
  • صادرات خدمات فنی و مهندسی با هدف خنثی‌سازی تحریم‌ها افزایش یافت
  • چرا صادرات خدمات سدسازی و نیروگاهی مهم است؟
  • جزئیات پروژه اوما اویا سریلانکا؛ شاهکار مهندسان ایرانی
  • لزوم تعریف پروژه‌های هوشمندسازی مبتنی بر ظرفیت کردستان
  • رئیسی به سریلانکا رفت + عکس و فیلم
  • توان فنی - مهندسی ایران در جهان شناخته شده است
  • ۳۱ پروژه تحقیقاتی در مرکز پردیس آموزش و تحقیقات کشاورزی بروجرد در حال اجرا است
  • تامین مالی ساخت بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در لرستان