Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-23@11:23:12 GMT

مرز میلک مجددا توسط رانندگان افغانستانی بسته شد

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۲۶۴۴

مرز میلک مجددا توسط رانندگان افغانستانی بسته شد

خبرگزاری مهر: به نقل از گمرک، روح الله لطیفی گفت: اعتصاب رانندگان افغان در زرنج این کشور با ورود بزرگان محلی و نهادهای انتظامی افغانستان در روز پنجشنبه گذشته پایان یافته بود و مجدداً مرز میلک_ زرنج بازگشایی شده بود، اما با برآورده نشدن خواسته‌های اعتصاب کنندگان، مجدداً رانندگان معترض امروز دست به اعتصاب زدند و مانع از تردد کامیون‌ها در این مرز شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی گمرک افزود: بیش از ۱۳۰ کامیون افغان، براساس مصوبه شورای تأمین استان سیستان و بلوچستان به مدت سه ماه به دلیل حمل قاچاق متوقف می‌شوند که پس از اتفاقات مذکور با تصمیم جدید استانداری، کامیون‌هایی که دو ماه و نیم از زمان توقف شأن می‌گذرد می‌توانند دوباره به فعالیت بپردازند.

منبع: فردا

کلیدواژه: گمرک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۲۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاق ۴۰ تُن کود شیمیایی در گونی‌های گچ ساختمانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سردار رضا بنی اسدی فر گفت: قرار بود بار گچ ساختمانی دو دستگاه کامیون تریلر پس از انجام تشریفات گمرکی در محوطه تجاری گمرک مرز مهران به کامیون‌های یکی از کشور‌های همسایه غربی بارگیری شود و با آن کامیون‌ها از مرز ایران خارج شده و وارد کشور همسایه شود.

­

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ترخیص کار، انجام تشریفات گمرکی محموله هر ۲ خودرو را به ساعات پایانی کار موکول می‌کند، افزود: ترخیص کار، اقدام به دور کردن هر ۲ کامیون از یکدیگر و پارک آنها در دو نقطه مختلف در محوطه پارکینگ کرده تا در فرصتی مناسب بار را تخلیه و همزمان در کامیون‌های دیگر بارگیری و از کشور خارج کند.

­

فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا گفت: این اقدام ترخیص کار موجب می‌شود تا کارکنان یگان حفاظت گمرک استان ایلام به وی مشکوک شوند و هر ۲ کامیون را با هماهنگی مرجع قضایی توقیف کنند.

­

سردار بنی اسدی فر افزود: در بازرسی کارکنان یگان حفاظت گمرک از بار هر دو خودرو مشخص شد، در داخل گونی گچ ساختمانی، کود شیمیایی اوره با برند یکی از شرکت‌های داخلی جاسازی شده است.

­

­سردار بنی اسدی فر با بیان اینکه ترخیص کار، صرفا بار گچ ساختمانی را در مدارک گمرکی اظهار کرده بود، گفت: این پرونده به همراه متهمان به مرجع قضایی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • چرا برخی از مهاجران افغان از ایران خارج شدند؟
  • ◄ گرانی خدمات دولتی برای رانندگان کامیون؛ گمرک هم هزینه ایکس ری را افزایش داد
  • تصاویری از تردد عادی کامیون ها در گمرک مرزی آستارا
  • تردد کامیون‌ها در گمرک مرزی آستارا به حالت عادی برگشت
  • تردد کامیون‌ها در گمرک مرزی آستارا به حالت عادی برگشت + فیلم
  • (ویدئو) معطلی کامیون‌ها در گمرک آستارا
  • صف طولانی کامیون‌ها در گمرک آستارا (فیلم)
  • تصاویری از صف طولانی کامیون‌ها در گمرک آستارا |‌ ویدئو
  • قاچاق ۴۰ تُن کود شیمیایی در گونی‌های گچ ساختمانی
  • کشف ۴۰ تن کود شیمیایی قاچاق