Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا معتقد است پیرلو خوش‌شانس بوده که سرمربیگری یوونتوس به او سپرده شده است. تاریخ انتشار: 20:14 - 20 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۵۵۹۹

خبرگزاری میزان - روبرتو مانچینی در گفت‌وگو با روزنامه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت» در خصوص حذف یوونتوس در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا توسط لیون که منجر به اخراج مائوریتزیو ساری شد، گفت: انتظارش را نداشتم یووه در این مرحله از دور رقابت‌ها کنار برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطمینان داشتم که آنها به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود خواهند کرد، اما سالی دشوار، غیرقابل پیش‌بینی و وحشتناک برای یوونتوس بود. در کل سال سختی برای تیم‌هایی مثل یوونتوس بود که تغییراتی داشتند. ساری هم نتوانست ایده‌هایش را در یوونتوس پیاده کند.

وی همچنین درخصوص انتخاب آندره‌آ پیرلو به عنوان سرمربی جدید راه‌راه پوشان تورین اظهار داشت: پیرلو خوش‌شانس است. او سرمربیگری‌اش را در سطح بالا و با بهترین تیم آغاز می‌کند. شاید اگر من بودم کار را با تیمی همچون فیورنتینا آغاز می‌کردم، نه با یوونتوس. شوخی به کنار، اگر من هم جای مدیران یووننتوس بودم، به دنبال استخدام پیرلو می‌رفتم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا تصریح کرد: پیرلو دانش فوق‌العاده‌ای از فوتبال دارد، درست به مانند دانیله دروسی. دوست داشتم با او کار می‌کردم. آندره‌آ مسیر جدیدی از دوران حرفه‌ای‌اش را در پیش گرفته، پس بیایید او را دنبال کنیم. برای پیرلو آرزوی موفقیت دارم.

آندره‌آ پیرلو که بین سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۵ برای بانوی پیر بازی می‌کرد، در مدت چهار سال حضورش در یوونتوس با این تیم چهار قهرمانی در سری A، یک قهرمانی در جام حذفی ایتالیا و دو قهرمانی در سوپرجام ایتالیا را تجربه کرد.

بیشتر بخوانید: اخراج ساری چقدر هزینه روی دست یوونتوس گذاشت؟

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: یوونتوس پیرلو یوونتوس مانچینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۲۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی رسید

بانوی پیر به لطف یک گل دیرهنگام صعودی ناپلئونی را به فینال کوپا ایتالیا تجربه کرد.

به گزارش مشرق، در چارچوب دیدارهای دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا موسوم به کوپا ایتالیا، شب گذشته (سه‌شنبه) در ورزشگاه المپیکوی شهر رم، تیم‌های فوتبال لاتزیو و یوونتوس برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند که این بازی اگرچه با شکست ۲ بر یک یوونتوس همراه بود، اما به دلیل برتری ۲ بر صفر این تیم در بازی رفت، در مجموع به برتری ۳ بر ۲ و صعود میهمان تورینی به فینال منجر شد.

در این بازی لاتزیو توسط والنتین کاستیانوس در دقیقه ۱۲ با ضربه سر دروازه یوونتوس را باز کرد. او در دقیقه ۴۹ دومین گل خود را به ثمر رساند و کار را در مجموع دو بازی به تساوی ۲-۲ کشاند. یووه اما به لطف تعویض طلایی ماسیمیلیانو آلگری که در دقیقه ۸۱ آرکادیوژ میلیک را به جای دوشان ولاهوویچ به میدان فرستاد، توسط این مهاجم لهستانی در دقیقه ۸۳ یکی از گل‌های خورده را جبران کرد. بانوی پیر در نهایت بازی را باخت اما تک گل میلیک سبب صعودش به فینال شد.

حریف یوونتوس در فینال در پایان بازی امشب تیم‌های آتالانتا و فیورنتینا در ورزشگاه برگامو مشخص خواهد شد. بازی رفت این دو تیم با برتری یک بر صفر فیورنتینا همراه بود.

دیگر خبرها

  • برگزاری اردوی تیم ملی کستی آزاد جوانان در ساری
  • خلاصه بازی بازی لاتزیو (۲) ۲-1 (۳) یوونتوس (کوپا ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • یوونتوس به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی رسید
  • گل های بازی لاتزیو (۲) ۲-1 (۳) یوونتوس (کوپا ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • فانوسی در شب‌های تاریک؛ یوونتوس به فینال کوپا ایتالیا صعود کرد
  • لاتزیو - یوونتوس؛ ترکیب رسمی
  • ستاره ۲۱ ساله یوونتوس در رادار الاتحاد
  • تمام؛ اینتر قهرمان ایتالیا شد
  • واکنش آندره آ آنیلی به ستاره دوم اینتر با اعداد رومی