Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : کارآگاهان پلیس آگاهی کنگاور حین گشت‌زنی در محور ورودی شهرستان به یک دستگاه کامیون حامل بار مشکوک شده و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

او گفت : در این بازرسی ۲۷۰ حلقه لاستیک قاچاق مربوط به انواع خودرو‌های سواری که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به پنج میلیارد ریال می‌رسید، کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جاویدان از دستگیری یک متهم در این رابطه و معرفی وی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به رشد ۲۷ درصدی کشفیات قاچاق، مبارزه با این پدیده را جزو اولویت‌های کاری پلیس برشمرد.

دستگیری یکی از سرشبکه‌ها و اخلالگران نظام ارزی

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، از دستگیری یکی از سرشبکه‌ها و اخلالگران نظام ارزی خبر داد.

محمد‌رضا آمویی با اشاره به عزم جدی نیروی انتظامی در برخورد برهم زنندگان حوزه اقتصادی و حوزه امنیت اخلاقی، افزود: طی چهار ماه سپری شده از سال‌جاری در حوزه اصناف در راستای مقابله با بحث احتکار و بحث امنیت اجتماعی و اخلاقی حدود ۲۶ هزار بازدید مشترک با همراهی اتاق اصناف صورت گرفته که حدود ۳ هزار و ۳۵۰ مورد منجر به پلمب شده است.

او یکی از ضروریت‌ها مردم در این شرایط کرونایی را مواد ضدعفونی و ماسک دانست و در رابطه کشفیات در این خصوص، گفت: در حوزه الکل محلول‌های ضدعفونی کننده حدود ۶۹ هزار لیتر، دستکش ۴۴۰ هزار جفت، ماسک حدود ۲۰۶ هزار عدد، ۵۳ هزار لیتر مواد شوینده و گان ۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه کشفیات بوده است.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه کشفیات تجهیزات جنگی را حدود ۷۰۰ قبضه سلاح اعلام کرد و گفت: یک‌هزار و ۵۰۰ راس احشام قاچاق اعم از گاو و گوسفند جزء کشفیات نیروی انتظامی استان بوده است.

او با بیان اینکه حدود ۳۸۰ هزار لیتر مواد سوختی اعم از گازوئیل، بنزین و نفت سفید در این مدت کشف شده است، گفت: در حوزه محصولات کشاورزی کود‌های شیمیایی، زغال و سموم حدود ۲۰۰ هزار کیلوگرم کشفیات داشته‌ایم.

آمویی گفت: با این شرایط نوسانات بازار در حوزه لوازم خانگی، حدود ۸۶ هزار قلم و بیش از ۶۲ هزار متر پارچه نیز کشف شده است.

او آمار کشفیات در اقلام خوراکی مورد نیاز مردم نظیر چای، برنج، چای، قند، شکر، گوشت، خشکبار و حبوبات را بیش از ۵۵۰ هزار کیلوگرم اعلام کرد و اظهار داشت: حدود ۱۳۵ هزار حبه قرص نیز کشف شده است.

آمویی از دستگیری یکی از سرشبکه‌ها و اخلالگران حوزه نظام ارزی با تلاش همکاران در حوزه امنیت اقتصادی خبر داد و افزود: مراحل قانونی وی برای اعزام به مراجع قانونی امروز در دستور کار است.

کشف یک و نیم میلیارد ریال احشام قاچاق در جوانرود

فرمانده انتظامی جوانرود از کشف ۶ راس گاو قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

هوشنگ مبارکی افزود: ماموران انتظامی جوانرود حین گشت زنی در محور گردک به شروینه به یک دستگاه کامیون مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

او ادامه داد: در این بازرسی ۶ راس گاو قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال می‌رسید کشف شد.

مبارکی از دستگیری ۲ نفر در این رابطه و معرفی آن‌ها به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی سرقت مسلحانه سارق حرفه ای فرمانده انتظامی استان کرمانشاه دستگیری یک نظام ارزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۲۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین ارز کالای قاچاق در چهارراه استانبول/ بازار غیررسمی آرام می‌شود

رئیس اتاق مشترک ایران و عراق با تاکید بر این که نوسانات بازار غیررسمی ارز متاثر از تنش‌های سیاسی منطقه است. گفت:در این بازار فقط نیاز ارزی کالای قاچاق و یا فرار سرمایه تامین می‌شود. با کاهش تنش‌ها میان ایران و رژیم صهیونیستی جو سازی در آن متوقف شده و به زودی آرام خواهد شد.

گروه بانک و بورس بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛ «یحیی آل اسحاق» رئیس اتاق مشترک ایران و عراق در گفتگو با بازارنیوز پیرامون تلاطمات به وجود آمده در بازار ارز اظهار کرد: نوسانات این بازار تابع عوامل متعددی است. وضعیت عرضه و تقاضای ارز و همینطور نحوه تامین و تخصیص آن، سیاست‌های بانک مرکزی برای حفظ ارزش پول ملی و کنترل نرخ ارز از یک سو و در کنار آن عوامل جانبی مانند انتظارات تورمی، حوادث غیر مترقبه ناشی از تنش‌های منطقه‌ای، جو روانی حاکم بر اقتصاد کشور هم از جمله مواردی هستند که هرگونه تغییر در آن بازار را با نوسان همراه می‌کند.


رئیس اتاق ایران و عراق افزود: در حال حاضر تمام نیاز ارزی فعالان اقتصادی کشور از محل مرکز مبادله ارز و طلای بانک مرکزی پاسخ داده می‌شود. ارز مورد نیاز برای پاسخ‌گویی به این موارد عمدتاً با صادرات نفت، پتروشیمی و یا سایر کالا‌های غیرنفتی تامین می‌شود.


وی با اشاره به مثبت شدن تراز ارزی کشور در پایان سال ۱۴۰۲ گفت: خوشبختانه مجموع درآمد‌ها و یا منابع ارز موجود به مراتب بیشتر از مصارف ارزی کشور است. در حال حاضر نرخ ارز نیمایی در شرایط با ثباتی قرار دارد و حتی عرضه آن بیشتر از تقاضای فعالان اقتصادی است؛ لذا، در این زمینه هیچ مشکلی وجود ندارد.


آل اسحاق درباره بازار غیررسمی ارز هم خاطرنشان کرد: تقاضا‌های موجود در این بازار عمدتاً برای امور غیر اقتصادی مانند تامین ارز کالای قاچاق، خروج سرمایه و سوداگری است. بر خلاف مرکز مبادله ارز و طلا، بازار غیررسمی تابع تنش‌های سیاسی منطقه و یا سایر امور تشدید کننده انتظارات تورمی است. با کاهش تنش‌ها میان ایران و رژیم صهیونیستی جوسازی در بازار غیررسمی متوقف شده و به تناسب آن قیمت دلار هم روند کاهشی به خود خواهد گرفت.


این فعال اقتصادی در پایان تاکید کرد: نوسانات به وجود آمده در طول هفته‌های اخیرا صرفاً روانی بوده است. البته باید این نکته را هم یادآور شد که بازار غیررسمی، حجم چندانی نداشته و شاید میزان ارزش آن نهایتا ۴ تا ۵ میلیون دلار باشد.


پایان پیام//

نام نویسنده: برچسب ها: ارز ، بازار ارز ، نرخ ارز ، مرکز مبادله ، بانک مرکزی ، بازار غیررسمی ارز ، کالای قاچاق ، خروج سرمایه لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000T9I

دیگر خبرها

  • کشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد در نیمروز
  • توقیف یک کامیون وکشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق در نیمروز
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان
  • سند ملی سبک پوشش اسلامی چه کمکی به صنعت پوشاک کشور می‌کند؟
  • دستگیری سرشبکه هرمی سایت غیرقانونی ارز دیجیتال
  • تامین ارز کالای قاچاق در چهارراه استانبول/ بازار غیررسمی آرام می‌شود
  • باند ۵ نفره قاچاق مواد مخدر در مازندران متلاشی شد
  • دستگیری سرشبکه هرمی سایت غیرقانونی ارز دیجیتال ترینوست در گلستان
  • کسب رتبه نخست فارس در حوزه کشفیات صید و شکار / افزایش ۹ درصدی کشفیات محیط زیست
  • صدور کیفرخواست پرونده اخلال در نظام ارزی کشور در اردبیل