Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- 80 هزار باب خانه مسکونی روستایی در استان خراسان شمالی تحت پوشش بیمه برکت قرار گرفت.

به گفته مدیرعامل بیمه برکت، با هدف ایجاد چتر حمایتی برای ساکنین آسیب‌پذیر مناطق محروم روستایی و توسعه فرهنگ بیمه در این مناطق و با انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با استانداری خراسان شمالی، 80 هزار خانه مسکونی روستایی این استان تحت پوشش بیمه آتش‌سوزی و حوادث طبیعی برکت تا سقف 20 هزار میلیارد ریال پرداخت خسارت قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


احمد طالبی در توضیح مفاد تفاهم‌نامه همکاری با استانداری خراسان شمالی خاطرنشان کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه، تعداد 80 هزار باب منزل مسکونی روستایی استان خراسان شمالی با سرمایه 250 میلیون ریال به ازای هر باب خانه، در قبال خطرات آتش‌سوزی، صاعقه، انفجار، سیل و طغیان آب، زلزله، طوفان، تندباد و گردباد، آتشفشان، رانش و فرونشست زمین به مدت یک‌سال تحت پوشش بیمه برکت قرار گرفته است.
مدیرعامل بیمه برکت با اشاره به تجربه‌های موفق گذشته در پوشش بیمه‌ای منازل مسکونی روستایی خاطرنشان کرد: شرکت بیمه برکت وابسته به بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام، پس از تجربه موفق خود در پوشش بیمه‌ای منازل مسکونی روستایی استان‌های خوزستان، لرستان و کهگیلویه و بویراحمد نسبت به بیمه آتش‌سوزی و حوادث طبیعی منازل مسکونی روستایی استان خراسان شمالی اقدام نموده است.
وی ادامه داد: بنیاد برکت نیز با توجه به رسالت و ماموریت‌های خود و جهت تسهیل در اجرایی شدن این موضوع مهم، در پرداخت حق بیمه بیمه‌نامه‌های صادره با استانداری خراسان شمالی مشارکت می‌نماید.
طالبی یادآور شد: پیش از این نیز با حمایت بیمه‌ای از روستاهای استان‌های خوزستان و لرستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام، 143 هزار منزل در استان خوزستان و 75 هزار منزل در استان لرستان تحت پوشش بیمه برکت قرار گرفته‌اند.
وی اظهار داشت: بیمه برکت در حادثه سیل فروردین‌ماه سال 1398 با پوشش منازل مسکونی روستایی استان‌های خوزستان و لرستان، مقدمات پرداخت خسارتی بالغ بر 270 میلیارد ریال خسارت را به سیل‌زدگان فراهم کرد که سهم هر استان به ترتیب 122 و 148 میلیارد ریال بوده است.
مدیرعامل بیمه برکت در پایان تاکید کرد: ستاد اجرایی فرمان امام به منظور محرومیت‌زدایی، ارتقای سطح زندگی، برقراری عدالت اجتماعی و توانمندسازی اقتصادی و اجتماعی مناطق محروم و کم‌برخوردار تا به امروز روستاهای هفت استان محروم کشور را تحت پوشش بیمه آتش سوزی برکت قرار داده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بنیاد برکت منازل مسکونی روستایی مسکونی روستایی استان تحت پوشش بیمه خراسان شمالی بیمه برکت برکت قرار آتش سوزی بیمه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۲۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج یک تحقیق: واحدهای مسکونی در بریتانیا نسبت به کشورهای پیشرفته کیفیت و کمیت پایین‌تری دارند

اندیشکدهٔ بنیاد رزولوشن (The Resolution Foundation) اعلام کرد که بحران مسکن در بریتانیا موضوع مهم و مؤثر در رقابت‌های انتخاباتی سال ۲۰۲۴ این کشور خواهد بود.

به گزارش یورونیوز، این بنیاد که چشم‌انداز سه ماهه خود را از بازار مسکن بریتانیا منتشر کرده، وضعیت خانه‌ها در این کشور را از لحاظ قیمت بالا، اندازه کوچک، قدیمی بودن و مصرف بالای انرژی مورد انتقاد قرار داده است.

این اندیشکده در گزارش خود که از داده‌های «سازمان توسعه و همکاری اقتصادی» برای مقایسه وضعیت مسکن بریتانیا با اقتصادهای مشابه استفاده کرده است، اعلام کرد: «وقتی صحبت از مسکن در بریتانیا می‌شود، خانوارها از نظر کمیت و کیفیت محصول پایین‌تری دریافت می‌کنند.»

خانه‌ها در بریتانیا نسبت به بسیاری از اقتصادهای توسعه‌یافته دیگر مانند فرانسه، آلمان، ژاپن، آمریکا و تایوان، فضای کمتری برای هر نفر دارد.

این تحقیق همچنین نشان می‌دهد که سهم هر نفر از فضای خانه‌های بریتانیا حتی نسبت به مناطق مرکزی شهر نیویورک نیز کمتر است.

بنیاد رزولوشن اعلام کرد که خانه‌های افراد شاغل در بریتانیا نسبت به «بیشتر» کشورهای اروپایی دورتر از محل کار آن‌ها قرار دارد. همچنین بنا بر اعلام بنیاد رزولوشن، علیرغم برنامه دولت بریتانیا برای دستیابی به انتشار خالص کربن صفر تا سال ۲۰۵۰، خانه‌ها در این کشور نسبت به سایر کشورهای پیشرفته، قدیمی‌تر و کمتر عایق‌بندی شده‌اند.

بحران مسکن در بریتانیا که مدت‌هاست به عنوان یکی از مهم‌ترین مشکلات اجتماعی این کشور محسوب می‌شود، با کمبود مسکن ارزان‌قیمت، افزایش اجاره بها و قیمت خانه‌ها آغاز شد.

همچنین بحران هزینه‌های زندگی در بریتانیا امکان خانه‌دار شدن بریتانیایی‌ها را دشوار کرده است.

بریتانیا در نیمه دوم سال ۲۰۲۴ انتخابات سراسری برگزار خواهد کرد که بر اساس نظرسنجی‌های انجام شده، حزب کارگر، حزب اصلی اپوزیسیون نسبت به محافظه‌کاران حاکم به رهبری ریشی سوناک، نخست‌وزیر این کشور در موقعیت بهتری قرار دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی ۹ خانه ورزش روستایی در استان اردبیل
  • عضویت  ۱۰ هزار روستایی،کشاورز و عشایر همدانی در صندوق بیمه اجتماعی
  • سهمیه نفت سفید برای خانوار‌های روستایی خراسان‌شمالی شارژ شد
  • مراجعه ۱۰ هزار بیمار به مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • بلقیس پربازدید‌ترین اثر تاریخی خراسان‌شمالی در ایام نوروز
  • بیش از ۵ هزار خیر جدید به حامیان ایتام در خراسان شمالی افزوده شدند
  • افزون به پنج هزار خیر جدید به حامیان ایتام در خراسان شمالی افزوده شدند
  • نتایج یک تحقیق: واحدهای مسکونی در بریتانیا نسبت به کشورهای پیشرفته کیفیت و کمیت پایین‌تری دارند
  • طرح‌های محیط زیستی چقدر وام گرفته اند؟
  • میزان سرمایه صندوق های حمایت از بخش کشاورزی خراسان شمالی کم است