Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس حوزه هنری استان کرمان گفت: به کمک هنرمندان متعهد و انقلابی معرفی هنرمندانه مکتب حاج قاسم سلیمانی در حوزه هنری استان کرمان پیگیری می‌شود. - اخبار استانها -

مجتبی اسدی رئیس حوزه هنری استان کرمان در بازدید از دفتر خبرگزاری تسنیمکرمان به مناسبت روز خبرنگار در گفت‌وگو با خبرنگاران این خبرگزاری با بیان اینکه توانمندسازی هنرمندان متعهد و انقلابی استان از اولویت برنامه‌های حوزه هنری استان کرمان است اظهار داشت: تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا به کمک هنرمندان متعهد و انقلابی استان آثار فاخری تولید شود و در ماه‌های اخیر این اتفاق با محوریت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس حوزه هنری استان کرمان از دفتر خبرگزاری تسنیم بازدید کرد + تصاویرتبدیل مکتب حاج قاسم‌ به عکس ‌و ‌خاطره‌ خطایی استراتژیک است / از شخصیت فرهنگی شهید سلیمانی غفلت کرده‌ایمامام جمعه کرمان: ابعاد مختلف مکتب سلیمانی را باید هنرمندانه در جامعه ترویج داد

وی با اشاره به اینکه در مجموع توانمندسازی هنرمندان و تولید آثار فاخر دو رسالت مهم حوزه هنری استان کرمان است گفت: در این راستا برگزاری کارگاه تایپوگرافی اسماءالحسنی به‌صورت منطقه‌ای در استان کرمان برگزار شد و هنرمندانی از چهار استان در این کارگاه حضور یافتند.

رئیس حوزه هنری استان کرمان با بیان اینکه کارگاه‌های مختلفی در حوزه‌های هنرهای نمایشی، ادبیات و طنز در استان کرمان برگزار شده است افزود: قبل از شیوع ویروس کرونا نشست‌های نقد فیلم برگزار و استقبال خوبی هم از آن شده است.

وی با اشاره به اینکه در حوزه نمایش چند تولید ویژه حاج قاسم در حوزه هنری استان کرمان انجام شده است ادامه داد: در ایام فاطمیه (س) چند تولید نمایشی ویژه حاج قاسم داشتیم که توسط هنرمندان خانم اجرایی شده است.

اسدی با بیان اینکه چندین شب شعر توسط حوزه هنری در استان کرمان برگزار شده است عنوان کرد: در بخش ادبیات نیز 97 کارگاه آموزشی در سال 98 در استان برگزار کردیم.

وی با اشاره به اینکه در کارگاه‌های آموزشی، پرورش نیرو و هنرمند متعهد انقلابی را با جدیت پیگیری می‌کنیم گفت: باشگاه رشد و تعالی هنر کرمان در زمینه‌های مختلف در سال 99 راه‌اندازی می‌شود که بخش اعظمی از فعالیت‌های این باشگاه برگزاری کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های نقد و بررسی هنرمندان در قالب گعده هنرمندانه و صمیمی با حضور اساتید برجسته خواهد بود.

رئیس حوزه هنری استان کرمان با بیان اینکه پرداختن به مکتب حاج قاسم و معرفی هنرمندانه مکتب حاج قاسم از اولویت‌های برنامه‌های فرهنگی هنری حوزه هنری استان کرمان است افزود: تاکنون دو سری نمایشگاه پوستری "فقط برای خدا" با عناوین مختلف و با محوریت شخصیت شهید سپهبد قاسم سلیمانی در حوزه هنری استان کرمان تولید شده است.

وی با اشاره به اینکه تولید دو سری دیگر از این نمایشگاه پوستری در دستور کار است و تا پایان سال اولید آن به چهار سری خواهد رسید گفت: در تولید این مجموعه نمایشگاه پوستری زحمات زیادی کشیده شده و اعتقاد داریم روح بزرگ و ملکوتی حاج قاسم هدایتگری داشته است.

اسدی با بیان اینکه متن این نمایشگاه پوستری به شش زبان دنیا ترجمه و در فضای مجازی منتشر شده است عنوان کرد: این نمایشگاه به زبان‌های انگلیسی، عربی، اسپانیایی، ترکی، اردو پاکستانی و هندی ترجمه شده است.

رئیس حوزه هنری استان کرمان گفت: برای معرفی مکتب حاج قاسم نیاز است سایر شهدای استان کرمان را نیز معرفی کرد چرا که حاج قاسم در کنار این شهدا رشد کرده و ارتباط عاشقانه‌ای با آنها داشته است و به‌همین دلیل وصیت می‌کند که من را در گلزار شهدای کرمان و در کنار مزار شهید یوسف‌اللهی دفن کنید.

انتهای پیام/511/ ت

R7860/P/S6,67/CT15 واژه های کاربردی مرتبط استان کرمان بیشتر بخوانید... مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان کرمان: حاج قاسم با درخشش در مکتب غدیر صاحب مکتب شد فرمانده سپاه استان کرمان: حاج قاسم جبهه مقاومت را به وسعت تمام دنیا توسعه داد فرمانده سپاه استان کرمان: مکتب شهید سلیمانی در راستای گام دوم انقلاب است قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان کرمان: حاج قاسم با درخشش در مکتب غدیر صاحب مکتب شد فرمانده سپاه استان کرمان: حاج قاسم جبهه مقاومت را به وسعت تمام دنیا توسعه داد فرمانده سپاه استان کرمان: مکتب شهید سلیمانی در راستای گام دوم انقلاب است واژه های کاربردی مرتبط استان کرمان پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ ‌‌اسطوره صلح و سازش بلوچستان درگذشت ۲ ثبت رکوردی جدید در استراتژیک‌ترین بندر ایران / ‌بندر چابهار ‌عمیق‌ترین بندر کشور می‌شود ۳ آمادگی استان گیلان برای آغاز سال تحصیلی؛ کلاس‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود ۴ انهدام بزرگ‌ترین باند کلاهبرداری شبکه‌ای فعال در ایران / ۱۰۲ ‌‌عضو‌ باند شناسایی شدند / متهمان افراد معتاد را جذب می‌کردند ۵ صنایع تبدیلی و فراهم شدن امکان صادرات لیموترش دغدغه باغداران هرمزگان است ۶ حجم آبی دریاچه ارومیه به بیش از ۳ میلیارد مترمکعب رسید ۷ انتظار مردم دشتی پارسیان برای تامین آب شرب سالم پایان می‌یابد ۸ مسابقه بزرگ‌کتابخوانی "سفری که پرماجرا شد"/ روایتی کودکانه از واقعه غدیر مهمترین اخبار استانها انهدام بزرگ‌ترین باند کلاهبرداری شبکه‌ای فعال در ایران / ۱۰۲ ‌‌عضو‌ باند شناسایی شدند / متهمان افراد معتاد را جذب می‌کردند تصرف زمین‌های خوش آب و هوای لواسانات از سوی رده‌های بالادست / ‌تجمل‌گراها منطقه را ‌‌به یوغ خود درآورده‌اند‌ واکنش صندوق بازنشستگی فولاد به وضعیت واگذاری شرکت ماشین سازی تبریز گزارش| بررسی فاجعه زیست‌محیطی در "بشل" مازندران؛ وقتی لاشه ماهیان در پساب غوطه‌ور می‌شود مهمترین اخبار تسنیم بررسی پیشنهاد دولت برای مقابله با تحریم نفتی و هدایت نقدینگی در جلسه سران قوا فرانسه در لبنان به دنبال چه چیزی است؟/ تحلیل آرایش سیاسی لبنان بعد از انفجار بیروت در گفتگو با سفیر اسبق ایران خبر معاون وزیر اقتصاد به تسنیم؛ در صورت تصویب مجلس، سهام عدالت به جاماندگان ارائه می‌شود خبر جدید ظریف از استرداد پول‌های بلوکه شده ایران توسط چند کشور واکنش وزارت اقتصاد به اطلاعیه زیر مجوعه وزارت نفت؛ مجوز تاسیس صندوق دارا دوم قابل انتقال نیست درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان کرمان استان کرمان فرمانده سپاه استان کرمان حوزه هنری استان کرمان نمایشگاه پوستری مکتب حاج قاسم قاسم سلیمانی ترین اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۲۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی خوزستان انتخاب می‌شود

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی خوزستان از آغاز به کار هیئت‌های علمی برای معرفی چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی خبر داد. - اخبار استانها -

محمد شهباز گهرویی در گفت و گو با تسنیم بیان کرد: فرآیند انتخاب چهره سال 1402 هنر انقلاب خوزستان بر اساس شاخص‌هایی چون خلق اثر با انتشار وسیع یا اکران موفق در سال گذشته، تأثیرگذاری اجتماعی، تلاش ویژه درباره آموزش هنر به هنرمندان جوان انقلابی، تجربه مؤثر در جریان‌سازی فرهنگی هنری همسو با انقلاب اسلامی و واکنش هنرمندانه، تأثیرگذار و سریع به اتفاقات و رویدادهای روز کشور به انجام می‌شود.

وی افزود: انتخاب اولیه و معرفی کاندیداها در رشته‌های داستان، شعر، نمایش، موسیقی، عکس، طنز، ادبیات پایداری، خوشنویسی، نقاشی، گرافیک، نگارگری، کاریکاتور، مجسمه‌سازی، تصویرسازی، فیلم داستانی، مستند، انیمیشن و پژوهش انجام خواهد شد.

به گفته وی، چهره سال 1402 هنر انقلاب اسلامی با یک نظرخواهی سراسری از هنرمندان، فعالان فرهنگی و رسانه‌ای آغاز و پس از برگزاری این نظرسنجی نام تعدادی از هنرمندان به‌عنوان نامزد‌های اولیه عنوان «چهره سال هنر انقلاب» مشخص و به کمیته انتخاب نامزد‌های نهایی چهره سال هنر انقلاب خوزستان ارائه می شود.

به گزارش تسنیم، آیین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی و معرفی چهره سال 1402 هنر انقلاب خوزستان روز شنبه 8 اردیبهشت ماه ساعت 19 در تالار مهتاب اهواز برگزار می‌شود. 

دهمین سال است که حوزه هنری انقلاب اسلامی معرفی «چهره سال هنر انقلاب» را با مشارکت هنرمندان و فعالان عرصه فرهنگ و هنر در دستور کار خود قرار داده است.

سال گذشته «فاطمه طیوب» به‌عنوان چهره هنر انقلاب خوزستان معرفی شد. 

انتهای پیام/735

دیگر خبرها

  • المپیاد ملی آموزش هنر نخستین گام در جهت رقابت بین آموزشگاه‌ها
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به حاج قاسم
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان
  • کنگره‌های شهدا باید جریان‌ساز و هنرمندانه برگزار شود
  • چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی خوزستان انتخاب می‌شود
  • پیگیری ترک فعل دستگاه‌ها در حوزه حدنگاری کرمان
  • جزئیات جایزه ملی داستان و بازآفرینی اعلام شد/ معرفی اصفهان به عنوان پایگاه روایتگری ادبی
  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان