Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارسینه؛ محمد کشتی آرای، کارشناس بازار سکه و طلا در خصوص وضعیت امروز بازار طلای کشور گفت: در بازار امروز قیمت جهانی طلا با ۴ دلار کاهش به ۲ هزار و ۳۴ دلار در هر اونس و قیمت هر اونس نقره هم به ۲۸ دلار ۴۵ سنت رسید. به رغم کاهش چشمگیر قیمت‌ها در بازار سکه و طلا در روز گذشته، اما امروز به دلیل نوسانات نرخ ارز و افزایش تقاضا در بازار بهای سکه و طلا افزایشی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کارشناس بازار سکه و طلا افزود: در بازار امروز سکه طرح قدیم با قیمت ۱۰ میلیون ۱۰۰ هزار تومان، سکه طرح جدید ۱۰ میلیون و ۵۴۵ تومان و نیم سکه هم باقیمت ۵ میلیون و ۲۰۰ تومان داد و ستد شد. ربع سکه هم با قیمت ۳ میلیون و ۵۰ هزار تومان و سکه‌های یک گرمی هم با قیمت یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان خرید و فروش شد.

کشتی آرای گفت: هر مثقال طلای آب شده ۱۷ عیار با قیمت ۴ میلیون و ۴۸۶ هزار تومان، یک مثقال طلای ۱۸ عیار با قیمت ۴ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان و یک گرم طلای ۱۸ عیار هم با قیمت یک میلیون و ۳۵ هزار و ۶۰۰ تومان معامله شد.

او در ادامه افزود: یک گرم طلای ۲۰ عیار با قیمت ۱ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان، یک گرم طلای ۲۱ عیار با ۱ میلیون و ۲۰۸ هزار تومان، یک گرم طلای ۲۲ عیار با ۱ میلیون و ۲۶۵ هزار و ۷۰۰ تومان و یک گرم طلای ۲۴ عیار با قیمت ۱ میلیون و ۳۸۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شد.

این فعال بازار طلای و جواهر کشور در پایان گفت: نرخ هر دلار آمریکا در بازار آزاد ۲۱ هزار و ۸۰۰ تومان است..

منبع: پارسینه

کلیدواژه: محمد کشتی آرای پارسی خبر بازار سکه و طلا طلای آب شده قیمت طلا عیار با قیمت یک گرم طلای هزار تومان ۱ میلیون سکه و طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۲۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلال محسوس قیمت مسکن در تبریز و تهران؛ آپارتمان ۹۰ تا ۱۵۰ متری چند؟

آپارتمان‌های بازار مسکن کلان‌شهر‌ها فارغ از تفاوت قیمتی با تهران، در متراژ هم با وضعیت مسکن پایتخت اختلاف چشمگیر دارد.

به گزارش دنیای اقتصاد، در بازار مسکن تهران، عمده تقاضا برای واحد‌های مسکونی با مساحت زیر ۸۰ مترمربع است که البته طی سال‌های اخیر به تناسب این مدل گرایش به خرید خانه، ساخت‌وساز‌ها نیز تا حدودی به سمت ساخت واحد‌های مسکونی یک خواب و حداکثر دو خواب پیش رفته است.

اما در کلان‌شهر‌ها هم ساخت و ساز‌ها دارای مساحت سه‌رقمی است و هم تقاضا کماکان واحد مسکونی بزرگ را مطالبه می‌کند.

در کلان‌شهر تبریز، متوسط قیمت مسکن بر اساس قیمت پیشنهادی فروشنده‌ها حدود ۳۵ میلیون تومان در مترمربع است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت مسکن در مناطق مختلف تبریز را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • دلیل عرضه طلای تقلبی در بازار چیست؟
  • بازار سیاه تایر از بین می رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد
  • اختلال محسوس قیمت مسکن در تبریز و تهران؛ آپارتمان ۹۰ تا ۱۵۰ متری چند؟
  • ادامه روند کاهشی قیمت طلا و سکه در بازار؛ نیم سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها
  • هشدار موسسه استاندارد در خصوص فروش طلای کم عیار | با این روش از مصنوعات طلا استعلام بگیرید
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۵ اردیبهشت ماه
  • عرضه طلای تقلبی در بازار تایید شد
  • نیم سکه همچنان در صدر تقاضا
  • عرضه طلای کم عیار به بازار تایید شد/ برخورد قانونی با فروشندگان
  • قیمت جدید سکه، نیم سکه و ربع سکه؛ طلای ۱۸ عیار گرمی چند شد؟ | جدول قیمت ها را ببینید