Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، عبدالله گیتی‌منش مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان در نشست خبری با اصحاب رسانه از اجرای طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع در استان کردستان خبر داد و افزود: این طرح از طرف وزارت نفت به مناطق ۳۷ گانه شرکت نفت ابلاغ شده است.

او افزود: طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع تاکنون در ۱۲استان کشور اجرا شده و کردستان جزو ۱۰استان بعدی است که از شهریورماه این طرح در کردستان اجرا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: در حال حاضر ۲۵ هزار خانوار کردستانی از گاز طبیعی بهره‌مند نیستند که این بدین معنی است که این خانوار‌ها تحت پوشش طرح الکترونیکی گاز مایع قرار دارند.

او در ادامه با اشاره به استقبال کم کردستانی‌ها از اجرای طرح دوگانه سوز کردن خودرو‌های عمومی گفت: تاکنون تنها ۴۰۰ خودرو جهت اجرای طرح دوگانه سوز کردن خودرو در کردستان اقدام به ثبت نام کرده اند.

گیتی منش در ادامه گفت: در حال حاضر یک کارگاه جهت اجرای این طرح در سنندج راه اندازی شده و همچنین در شهرستان‌های بیجار و دیواندره نیز ظرفیت لازم جهت راه اندازی کارگاه‌های از این دست وجود دارد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان با بیان اینکه تاکنون ۹۰ هزار نفر در کشور برای اجرای طرح دوگانه سوز کردن خودرو‌های عمومی ثبت‌نام کرده‌اند افزود: در دسورکار است تا در مراحل بعدی اجرای این طرح تاکسی تلفنی‌ها و خودرو‌های مسافر بر شخصی نیزمشمول اجرای طرح دوگانه سوز کردن خودرو‌ها قرار گیرند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت ملی نفت فرآورده های نفتی اجرای طرح دوگانه سوز کردن خودرو خودرو ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۲۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با رانندگان متخلف در طرح نوروزی پلیس

 رئیس پلیس راهور کردستان اظهار کرد: در طرح نوروزی پلیس طی ۷ روز ابتدای اجرای این طرح ۳ هزار و ۵۰۵ فقره اعمال قانون برای رانندگان خودروهای متخلف صورت گرفته است.

سرهنگ رضا همتی‌زاده افزود: همچنین ۱۴۱ دستگاه خودرو توقیف و ۳۲ جلد گواهی‌نامه بالای ۳۰ نمره منفی نیز ضبط  شده است.

 وی با تاکید بر برخورد با رانندگان خاطی و هنجارشکن گفت: پلیس با استفاده از تمامی امکانات و تجهیزات و همچنین تقویت و گسترش گشت‌های کنترل محسوس و نامحسوس در طول شبانه ‌روز در هفته اول اجرای طرح، به‌ صورت قاطع برابر قانون با آنها برخورد می‌کند.

به گفته همتی زاده، طرح تشدید برخورد با خودروهای حادثه‌ساز که موجب برهم زدن نظم ترافیکی و رخ دادن تصادف می‌شوند و خودروهای متخلف فاقد پلاک و پلاک مخدوش از دیگر برنامه‌های در حال اجرای پلیس راهور در سطح استان است.

طرح ترافیکی نوروز ۱۴۰۳ از ۲۴ اسفندماه همزمان با سراسر کشور در استان کردستان آغاز و اجرای این طرح تا پایان تعطیلات نوروزی امسال همچنان ادامه دارد. 

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • امسال نخستین سال اجرای برنامه هفتم است
  • امسال نخستین سال اجرای برنامه هفتم توسعه است
  • کردستان جایگاه سوم کشوری در اجرای طرح زندگی با آیه‌ها را دارد
  • اجرای طرح کنترل ناوگان حمل و نقل عمومی در کردستان
  • توقیف ۱۶۸ خودروری متخلف در کردستان
  • مشکلات اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی در کردستان
  • مشکلات اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی در کردستان+فیلم
  • امیرعبداللهیان از استاندار‌های دوگانه غرب انتقاد کرد
  • امیرعبداللهیان از استاندارهای دوگانه غرب انتقاد کرد
  • برخورد با رانندگان متخلف در طرح نوروزی پلیس