Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@17:17:11 GMT

رقابت 13 کاندیدا برای ریاست دوومیدانی

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۲۹۴۹

رقابت 13 کاندیدا برای ریاست دوومیدانی

مهلت ثبت نام در انتخابات فدراسیون دوومیدانی عصر امروز با ثبت نام 13 کاندیدا به پایان رسید.

به گزارش "ورزش سه"، ثبت نام در مجمع انتخاباتی فدراسیون دو و میدانی بر اساس اعلام وزارت ورزش و جوانان از تاریخ ششم مرداد ماه جاری آغاز وعصر امروز با ثبت نام از سیزدهمین کاندیدا به پایان رسید.


به گفته دبیر مجمع جعفر محمدپور، برای این مجمع انتخاباتی 13 کاندیدا؛ کرمعلی ایرجی، ایوب بهتاج، سید حسین جلالی، حامد جولایی، افشین داوری، حبیب اله دشتی، مصطفی زرین افضل، هاشم صیامی، حمیدرضا فردین پور، مجید کیهانی، محمدرضا محققی، روح الله محمدی و مریم منظمی ثبت نام کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نکته جالب اینجاست که هم مجید کیهانی به عنوان رییس فدراسیون در 4 سال اخیر و هم افشین داوری که رقیب اصلی او در انتخابات ابطال شده اسفندماه 98 بود، بار دیگر وارد انتخابات شدند.

داوری بعد از ثبت نام در انتخابات دوومیدانی از سمت خود در وزارت ورزش استعفا داده است.

گفتنی است زمان برگزاری انتخابات پس از پشت سر گذاشتن مراحل تائید صلاحیت کاندیداها، از سوی وزارت ورزش و جوانان اعلام خواهد شد.

 

دو و میدانی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دو و میدانی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۲۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت ورزش نقشی در انتخاب مدیران سرخابی نخواهد داشت

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: هیات مدیره جدید استقلال و پرسپولیس که مشخص شود مدیران عامل این دو باشگاه نیز مشخص می‌شوند. وزارت ورزش در این خصوص نقشی نخواهد داشت.

به گزارش مشرق، سید محمد شروین اسبقیان روز چهارشنبه در مراسم واگذاری مالکیت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: امروز نگرانی هواداران برطرف شد و ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس خصوصی شدند. از دولت محترم، ریاست محترم جمهور، وزرای وزارت ورزش و جوانان، اقتصاد و دارایی و همچنین از سازمان خصوصی سازی قدرانی و از ریاست فدراسیون فوتبال، مدیران ۲ باشگاه نیز که برای محقق شدن این موضوع تلاش کردند تشکر می‌کنم.

وی بیان کرد: تکلیف هیات مدیره و مدیریت را شرکت‌ها مشخص خواهند کرد، وزارت ورزش هم حمایت و نظارت را بر روند اداره این باشگاه‌ها خواهد داشت. نه تنها دو باشگاه بزرگ بلکه یکی از وظایف وزارت ورزش نظارت بر عملکرد تمام باشگاه‌هاست.

معاون وزیر ورزش ادامه داد: هیات مدیره جدید استقلال و پرسپولیس که مشخص شود مدیران عامل این دو باشگاه نیز مشخص می‌شوند. وزارت ورزش در این خصوص نقشی نخواهد داشت.

دیگر خبرها

  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • تکلیف کمیسیون‌های فدراسیون دوومیدانی مشخص شد
  • برگزاری نشست کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون دوومیدانی | انتخاب روسا و نمایندگان کمیسیون ها در مجمع
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • وزارت ورزش نقشی در انتخاب مدیران سرخابی نخواهد داشت
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟
  • پایان انتخابات چالش برانگیز؛ تیغ تیغ‌ساز بُرنده ماند
  • ویکتور اوربان: با شرایط خاصی جنگ اوکراین در سال ۲۰۲۵ تمام می‌شود