Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@13:28:45 GMT

گزارش زنده؛ نفت مسجدسلیمان 0- گل گهر 1

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۲۹۶۹

گزارش زنده؛ نفت مسجدسلیمان 0- گل گهر 1

گل گهر بعد از دو برد و یک مساوی در سه بازی آخرش توانست شرایط بهتری در جدول پیدا کند اما این تیم برای ماندن به امتیازگیری از بازی امروز نیاز دارد.

به گزارش "ورزش سه"، گل گهر در حالی امروز به مصاف تیم نفت مسجد سلیمان می رود که شاگردان تارتار نه شانس کسب سهمیه دارند و نه خطر سقوط تهدیشان می کند. با این وجود این سه امتیاز برای گل گهر حیاتی به نظر می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن ها تا قبل از این بازی با 26 امتیاز در رده سیزدهم هستند اما دو تیم پایین تر از آن ها اختلاف امتیازهایشان یک امتیاز است و یک نتیجه بد یا خوب می تواند سرنوشت تیم ها را در فاصله یک هفته مانده به پایان رقابت ها تغییر بدهد.


جلالی و یارانش اما برای کسب سه امتیاز در مسجدسلیمان کار سختی دارند. میزبان این مسابقه با 19 گل خورده در کنار فولاد خوزستان دومین خط دفاع برتر لیگ را دارد. اما تارتار همانطور که در کنفرانس پیش از بازی هم گفت کار سختی برای حفظ انگیزه بازیکنانش دارد. هرچند آن ها اگر در مسابقات بعد از تعطیلی کرونا نتایج بهتری می گرفتند می توانستند اکنون برای کسب سهمیه بجنگند اما نفت مسجد سلیمان در شش مسابقه سه مساوی ، دو باخت و تنها یک برد به دست آورد.


با این وجود شاید این از خوش شانسی گل گهر است که در زمانی به پست نفت مسجدسلیمان خورده است که این تیم انگیزه زیادی برای کسب برد ندارد اما اگر شاگردان تارتار همان تیم منسجمی که در طول بازی های گذشته بودند نشان بدهند آن وقت گل زدن و بردن این تیم در زمین خودش مثل این است که آن ها باید سه امتیاز را از زیرپای فیل بردارند.

 

گزارش لحظه به لحظه دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و گل گهر را در همین صفحه از "ورزش سه" دنبال کنید:

هفته بیست و هشتم لیگ برتر؛ دوشنبه: 99/05/20 ؛ ساعت 20:30
استادیوم: شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان/بدون تماشاگر
داور: علی بای / کمک‌ها: علیرضا ایلدروم – سعید زیبا  داور چهارم: محمدرضا تارخ / ناظر داوری: حیدر شکور

 

نفت مسجدسلیمان

حبیب فرعباسی  حامد نورمحمدی  علیرضا علیزاده  صادق صادقی  میثم نقی زاده  صادق صادقی  مجید عیدی  سعید کریمی  پیام ملکیان  مهدی زبیدی  عماد میرجوان

سرمربی: مهدی تارتار

 


گل گهرسیرجان

میلاد فراهانی  مهران گلزاری  سیدعلیرضا ابراهیمی  یوسف وکیا  سیداحمد موسوی  احمدرضا زنده روح  امین پورعلی  میلاد کمندانی  بهنام برزای  رضا محمودآبادی  یونس شاکری

سرمربی: مجید جلالی

نفت مسجد سلیمان گل گهرسیرجان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نفت مسجد سلیمان گل گهرسیرجان نفت مسجدسلیمان گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۲۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه رادیویی «محبت بی دریغ» از رادیو سلامت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، «پشت پلک صبح» هر شب از ۳۰ دقیقه بامداد به مدت ۹۰ دقیقه پخش می‌شود و رویکرد آن بیشتر درباره شب کار‌ها و شب زنده‌داران است.
برنامه «پشت پلک صبح» بامداد جمعه با حضور دکتر احمدیان به بحث و بررسی در خصوص «شاد بودن ما وابستۀ محبت به دیگران است» می‌پردازد.
خود مراقبتی، ایمنی در سلامت، به وقت معنویت، هشدار فضای مجازی، هشدار رانندگی در شب، گزارش‌های مصطفی داعی، کاریکاتور، دلنوشته‌های شبانه از جمله بخش‌های این برنامه شبانگاهی است.
در این برنامه رادیویی تلاش شده است تا مطالب مفید مورد نظر گروهی از مخاطبان که در شیفت شب مشاغل مختلف مشغول فعالیت هستند ارائه و صحبت‌ها و پیام‌های شب زنده‌داران شنیده شود.
برنامه «پشت پلک صبح» به تهیه کنندگی «حسین فنایی» تولید گروه سلامت اجتماعی، تقدیم شنونده‌های صدای دانش، نشاط و آرامش می‌شود.

دیگر خبرها

  • گزارش زنده: نساجی صفر - تراکتور صفر
  • نساجی - تراکتور؛ گزارش زنده
  • برنامه رادیویی «محبت بی دریغ» از رادیو سلامت
  • نفت‌آبادان - پرسپولیس؛ گزارش زنده
  • گزارش زنده: گل‌گهر 0 - 0 استقلال خوزستان
  • گزارش زنده: ایران 0 - افغانستان 0
  • مرگ دردناک جوان ۲۴ ساله در آب های اطراف مسجد سلیمان / جسد از آب بیرون کشیده شد
  • گزارش زنده: منچسترسیتی 0 - 0 رئال مادرید
  • گزارش زنده: سپاهان 0 - ذوب‌آهن 0
  • سپاهان 0-0 ذوب آهن؛ گزارش زنده