Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@23:14:46 GMT

تساوی یک‌نیمه‌ای ماشین‌سازی و پارس جنوبی جم

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۲۹۸۶

تساوی یک‌نیمه‌ای ماشین‌سازی و پارس جنوبی جم

‍‍‍‍‍‍

نیمه نخست دیدار تیم‌های ماشین‌سازی و پارس جنوبی جم با تساوی بدون گل به پایان رسید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، تیم‌های ماشین‌سازی و پارس جنوبی جم در چارچوب دیدارهای هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت 19:45 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه سردار شهید قاسم سلیمانی تبریز به مصاف هم رفته‌اند که نیمه نخست این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که سرمربیان دو تیم در نشست خبری پیش از این دیدار از لزوم کسب 3 امتیاز این بازی برای تیمشان خبر داده بودند، در ابتدای دیدار خبری از حملات دو تیم نبود اما رفته‌رفته بازی سرعت بیشتری به خود گرفت.

ترکیب ماشین‌سازی برای دیدار با پارس جنوبی جم مشخص شدترکیب پارس جنوبی جم برای دیدار با ماشین‌سازی اعلام شدپورموسوی: امیدوارم بازی با ماشین‌سازی جوانمردانه باشد/ نمی‌توانیم ماشین‌سازی را دست کم بگیریم

در این بازی پربرخورد موقعیت خطرناکی روی دروازه دو تیم ایجاد نشد تا اینکه تیم مهمان در دو فرصت متوالی در دقیقه 35 دروازه ماشین‌سازی را تهدید کرد اما واکنش حامد لک مانع فروپاشی دروازه تیم میزبان شد.

در ادامه ماشین‌سازی نیز دروازه پارس جنوبی جم را تهدید کرد اما موقعیت‌های این تیم نیز ثمری نداشت و این بازی 6 امتیازی با تساوی بدون گل پیگیری شد. بازی در دقایق پایانی نیمه نخست نیز متعادل دنبال شد تا این نیمه با تساوی بدون گل به پایان برسد.

انتهای پیام/116/ف

R7887/P/S6,47/CT1 بیشتر بخوانید... ترکیب پارس جنوبی جم برای دیدار با ماشین‌سازی اعلام شد ترکیب ماشین‌سازی برای دیدار با پارس جنوبی جم مشخص شد پورموسوی: امیدوارم بازی با ماشین‌سازی جوانمردانه باشد/ نمی‌توانیم ماشین‌سازی را دست کم بگیریم قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ترکیب پارس جنوبی جم برای دیدار با ماشین‌سازی اعلام شد ترکیب ماشین‌سازی برای دیدار با پارس جنوبی جم مشخص شد پورموسوی: امیدوارم بازی با ماشین‌سازی جوانمردانه باشد/ نمی‌توانیم ماشین‌سازی را دست کم بگیریم پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ ‌‌اسطوره صلح و سازش بلوچستان درگذشت ۲ ثبت رکوردی جدید در استراتژیک‌ترین بندر ایران / ‌بندر چابهار ‌عمیق‌ترین بندر کشور می‌شود ۳ آمادگی استان گیلان برای آغاز سال تحصیلی؛ کلاس‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود ۴ انهدام بزرگ‌ترین باند کلاهبرداری شبکه‌ای فعال در ایران / ۱۰۲ ‌‌عضو‌ باند شناسایی شدند / متهمان افراد معتاد را جذب می‌کردند ۵ صنایع تبدیلی و فراهم شدن امکان صادرات لیموترش دغدغه باغداران هرمزگان است ۶ حجم آبی دریاچه ارومیه به بیش از ۳ میلیارد مترمکعب رسید ۷ مسابقه بزرگ‌کتابخوانی "سفری که پرماجرا شد"/ روایتی کودکانه از واقعه غدیر ۸ انتظار مردم دشتی پارسیان برای تامین آب شرب سالم پایان می‌یابد مهمترین اخبار استانها انهدام بزرگ‌ترین باند کلاهبرداری شبکه‌ای فعال در ایران / ۱۰۲ ‌‌عضو‌ باند شناسایی شدند / متهمان افراد معتاد را جذب می‌کردند تصرف زمین‌های خوش آب و هوای لواسانات از سوی رده‌های بالادست / ‌تجمل‌گراها منطقه را ‌‌به یوغ خود درآورده‌اند‌ واکنش صندوق بازنشستگی فولاد به وضعیت واگذاری شرکت ماشین سازی تبریز گزارش| بررسی فاجعه زیست‌محیطی در "بشل" مازندران؛ وقتی لاشه ماهیان در پساب غوطه‌ور می‌شود مهمترین اخبار تسنیم بررسی پیشنهاد دولت برای مقابله با تحریم نفتی و هدایت نقدینگی در جلسه سران قوا فرانسه در لبنان به دنبال چه چیزی است؟/ تحلیل آرایش سیاسی لبنان بعد از انفجار بیروت در گفتگو با سفیر اسبق ایران خبر معاون وزیر اقتصاد به تسنیم؛ در صورت تصویب مجلس، سهام عدالت به جاماندگان ارائه می‌شود خبر جدید ظریف از استرداد پول‌های بلوکه شده ایران توسط چند کشور المنار : حسان دیاب تا لحظاتی دیگر استعفا می‌کند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تساوی بدون گل ماشین سازی ماشین سازی برای دیدار پارس جنوبی جم ترین اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۲۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف قهرمان دوره قبل، رسیدن رئال و بایرن به مرحله نیمه نهایی


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در دیدار برگشت مرحله یک‌چهارم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا،  تیم فوتبال رئال مادرید پس از تساوی ۱ - ۱ برابر منچسترسیتی در وقت‌های معمول و اضافی، در ضربات پنالتی با نتیجه ۴ - ۳  به پیروزی رسید و حریف بایرن مونیخ در مرحله نیمه نهایی شد.

در وقت‌های معمول بازی رودریگو برای رئال و کوین دی‌بروینه برای سیتی گلزنی کردند. در ضربات پنالتی برای منچسترسیتی؛ خولین آلوارز، فیل فودن و ادرسون (دروازه بان)  پنالتی‌های خود را تبدیل به گل کردند، اما ضربات پنالتی برنارد سیلوا و متئو کواچیچ را دروازه بان رئال دفع کرد. برای رئال مادرید لوکا مودریچ موفق به گلزنی نشد و جود بلینگام، لوکاس واسکز، ناچو و رودیگر پنالتی‌های خود را به گل تبدیل کردند.  
در دیدار رفت رئال مادرید و منچسترسیتی به تساوی ۳ بر ۳ رسیده بودند.  

در دیگر بازی همزمان این مرحله بایرن مونیخ با تک گل یوشوا کیمیش میهمان خود آرسنال را شکست داد و در مجموع با برتری ۳ بر ۲ راهی مرحله نیمه نهایی شد. در بازی رفت دو تیم به تساوی ۲ بر ۲ دست یافته بودند.  

دیگر خبرها

  • رکورد یوونتوس به دست شاگردان آلونسو شکسته شد
  • لورکوزن ادامه می‌دهد: نیمه نهایی و رکورد
  • خلاصه بازی گل‌گهر و استقلال خوزستان + فیلم
  • خلاصه بازی پیکان و هوادار + فیلم
  • لیگ قهرمانان اروپا / رئال و بایرن مونیخ راهی نیمه‌نهایی شدند
  • حذف قهرمان دوره قبل، رسیدن رئال و بایرن به مرحله نیمه نهایی
  • رئال مادرید با حذف منچسترسیتی رقیب بایرن مونیخ شد
  • بهت بازیکنان سیتی: سیلوا این چه ضربه‌ای بود! (عکس)
  • رئال مادرید منچسترسیتی را حذف کرد/ صعود بایرن مونیخ به نیمه نهایی
  • تساوی بدون گل در نیمه اول دربی اصفهان