Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-25@21:42:48 GMT

دولت لبنان استعفا کرد

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۲۹۸۸

به گزارش فارس، منابع لبنانی، امروز (دوشنبه)،‌گزارش دادند که دولت این کشور استعفا کرده است.

پایگاه خبری «النشره» گزارش داد که «حمد حسن» وزیر بهداشت لبنان پس از خروج از جلسه هیأت وزرای این کشور اعلام کرد که دولت لبنان در جلسه استعفای خود را اعلام کرده است.

پایگاه خبری شبکه «الجزیره» نیز به نقل از خبرنگار خود در لبنان گزارش داد که «حسان دیاب» نخست‌وزیر لبنان تا لحظاتی دیگر استعفای خود را اعلام خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شبکه «ال‌بی‌سی‌آی» لبنان در تحلیلی نوشته علی‌رغم آنکه تلاش‌هایی در جریان است تا آقای دیاب از استعفا منصرف شود، به دلیل استعفای چهار وزیر و تهدید سه وزیر دیگر به استعفا، در صورت عدم کناره‌گیری او هم کابینه به لحاظ قانونی از حدنصاب می‌افتاد و منحل می‌شد.

الجزیره همچنین گزارش داد که حسان دیاب ساعت ۱۹:۳۰ به وقت لبنان (ساعت ۲۱ به وقت ایران) سخنرانی خواهد کرد.

منابع سیاسی آگاه، امروز، به روزنامه لبنانی «الجمهوریه» در این خصوص گزارش داده بودند که فشارهایی بر «حسان دیاب» نخست‌وزیر لبنان برای ارائه استعفایش وجود دارد و این فشارها از دو طرف انجام می‌شود؛ تشدید تظاهرات در خیابان‌ها و استعفای تعدادی از وزرا.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۲۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل

آفتاب‌‌نیوز :

با طولانی شدن جنگ و به اذعان محافل عبری با گذشت ۷ ماه از جنگ در جنوب و شمال اراضی اشغالی که بدون هیچ دستاورد محسوسی برای صهیونیست‌ها عجین شده است اکنون، شکاف‌ها و اختلافات با کناره‌گیری فرماندهان نظامی و مقامات سیاسی تل آویو به علت ناکامی در جنگ غزه رنگ و بوی جدی‌تری گرفته است.

منابع خبری گزارش دادند که پس از استعفای رئیس بخش اطلاعات نظامی و تصمیم فرمانده منطقه مرکزی ارتش رژیم صهیونیستی برای استعفا، فرمانده یگان ویژه «رفائیم» نیز به طور ناگهانی از سمت خود استعفا داده است.

پیش از این، شبکه خبری المیادین چهارشنبه شب به نقل از منابع عبری زبان گزارش داده بود که فرمانده یگان ویژه «رفائیم» که از آغاز حمله زمینی به غزه به طور پیوسته و مداوم در این باریکه جنگیده است، به دفیر حیفر فرمانده مافوق خود ابلاغ کرده که قصد دارد استعفا دهد.

در همین ارتباط، مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از روزنامه عبری زبان یدیعوت آحرونوت اعلام کرد که فرمانده یگان ویژه اشباح در ارتش رژیم صهیونیستی که هم اکنون در نوار غزه مستقر است، به طور ناگهانی از سمت خود استعفا داده است.

به نوشته این روزنامه عبری، این فرمانده صهیونیستی هم به دو افسر ارشد دیگر یعنی مسئول شعبه اطلاعات نظامی ارتش و فرمانده منطقه مرکزی ارتش پیوست که تصمیم به استعفا گرفتند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • استعفای ناگهانی فرمانده یگان ویژه ارتش رژیم صهیونیستی
  • استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
  • استعفای فرمانده یگان ویژه ارتش رژیم صهیونیستی
  • استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل + جزئیات
  • استعفای فرمانده یگان ویژه «اشباح» از ارتش رژیم اسرائیل
  • یک استعفای جنجالی دیگر در ارتش اسرائیل
  • استعفای فرمانده یگان ویژه ارتش اسرائیل
  • استعفای ناگهانی فرمانده یگان ویژه «اشباح» از ارتش رژیم صهیونیستی
  • چند فرمانده ارشد ارتش اسراییل طی روزهای آتی استعفا می‌دهند
  • وزیر ناتوان و برکنار شده چطور استاندار مازندران می‌شود؟