Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم سنگالی واتفورد با عملکرد خود یورگن کلوپ را تحت تاثیر قرار داده است.

اسماعیل سار، وینگر باشگاه واتفورد و تیاگو آلکانتارا، هافبک باشگاه بایرن مونیخ دو بازیکنی هستند که طی هفته های اخیر مورد توجه سران باشگاه لیورپول قرار گرفته اند اما برای جذب آن ها هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

به گزارش طرفداری و به نقل از جیمز پیرس از اتلتیک، شایعات زیادی پیرامون انتقال تیاگو به لیورپول منتشر شده است و اما این باشگاه تاکنون هیچ اقدامی برای جذب تیاگو انجام نداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق ادعای برخی از منابع نزدیک به باشگاه لیورپول، یورگن کلوپ، سرمربی این باشگاه از خط هافبک خود رضایت دارد و نیازی به جذب یک هافبک دیگر ندارد. اسماعیل سار، وینگر سنگالی باشگاه واتفورد نیز مورد توجه سران لیورپول قرار گرفته است و پس از سقوط این تیم به چمپیونشیپ، شانس قرمزها برای جذب او افزایش یافته است. یورگن کلوپ از عملکرد اسماعیل سار مقابل لیورپول در فصل جاری تحت تاثیر قرار گرفته است و همچنین سادیو مانه نیز یکی از تحسین کنندگان اسماعیل سار است. در فصل جاری لیگ برتر انگلیس، اسماعیل سار موفق به ثبت 5 گل و 6 پاس گل شده است.

همچنین بخوانید:

ریو فردیناند: تیاگو آلکانتارا می تواند یک خرید رویایی برای لیورپول باشد

تیاگو آلکانتارا علاقه مند به امضای قرارداد با لیورپول

منبع: طرفداری

کلیدواژه: اسماعیل سار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۳۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعا در اسپانیا؛ لوئیز دیاز عاشق بازی در بارسلونا

رویای بزرگ ستاره کلمبیایی لیورپول، پوشیدن پیراهن بارسلونا است.

طرفداری | لوئیز دیاز علاقه شدیدی به پوشیدن پیراهن بارسلونا دارد.

به ادعای اوندا سرو، لوئیز دیاز، ستاره کلمبیایی لیورپول عاشق بازی برای بارسلونا است و تمایل شدیدی به پوشیدن پیراهن آبی‌واناری دارد. دیاز که از تابستان 2022 عضوی از تیم یورگن کلوپ بوده، دوست دارد در صورت ترک آنفیلد راهی بارسلونا شود. البته که این علاقه و اشتیاق یک طرفه نیست و بارسا نیز از به‌خدمت گرفتن این وینگر 27 ساله استقبال می‌کند. 

با وجود تمایل زیاد طرفین، کار بارسلونا برای جذب لوئیز دیاز به دو دلیل بسیار سخت است. اولاً ارزش دیاز از زمان پیوستن به لیورپول افزایش زیادی داشته و دوماً با توجه به قرارداد این ستاره کلمبیایی با قرمزها تا تابستان 2027، مدیران باشگاه انگلیسی رقم بالایی را برای او درخواست خواهند کرد. بارسلونا در تابستان ابتدا باید چندین بازیکن را به فروش برساند تا استطاعت مالی لازم را برای خرید بازیکنان گران‌قیمتی چون لوئیز دیاز داشته باشد.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات هافبک‌ها در تاریخ فوتبال / کوتینیو در صدر
  • خبر بزرگ در آنفیلد؛ روبن آموریم گزینه اصلی لیورپول نیست
  • کلوپ: سیتی با این چیزها تحت فشار قرار نمی‌گیرد!
  • فولام ۱-۳ لیورپول/ امید شاگردان کلوپ زنده ماند
  • کلوپ: واقعا فکر می‌کنید منچسترسیتی فشار لیورپول را احساس می‌کند؟
  • فولام ۱ - ۳ لیورپول/ شاگردان کلوپ به رقابت بازگشتند+ فیلم
  • فولام 1-3 لیورپول: کلوپ برای آخرین جام می‌جنگد
  • فولام - لیورپول؛ ترکیب رسمی
  • ادعا در اسپانیا؛ لوئیز دیاز عاشق بازی در بارسلونا
  • با وجود علاقه لیورپول؛ سیمونه اینزاگی در اینتر می‌ماند