Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@23:12:39 GMT

فیلم| کوبیدن مزدا ۳ مسروقه به خودروی پلیس/ فرار نافرجام سارقان

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۳۱۲۶

فیلم| کوبیدن مزدا ۳ مسروقه به خودروی پلیس/ فرار نافرجام سارقان

‍‍‍‍‍‍

مأموران کلانتری ۱۴۰ باغ‌فیض موفق به بازداشت سارقانی شدند که حین فرار از دست پلیس، خودروی مزدا ۳ مسروقه را به خودروی گشت انتظامی کوبیدند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار انتظامی باشگاه خبرنگاران پویا؛ مدتی قبل واحد گشت کلانتری 140 باغ‌فیض حین گشت‌زنی در خیابان سردار جنگل شمالی به یک دستگاه خودرو مزدا 3 سفید رنگ که قصد ورود به پارکینگ یک مجمتع مسکونی داشت مشکوک شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با بررسی سوابق خودرو مشخص شد که خودروی مزدا 3 دارای سابقه سرقت بوده و چند روز پیش به سرقت رفته است.

بلافاصله مأموران کلانتری با مسدود کردن مسیر خودرو مسروقه اقدام به دستگیری سرنشینان خودروی مزدا 3 کرد.

در زمان دستگیری سرنشینان خودرو مسروقه، راننده خودرو مزدا 3 با حرکت به سمت عقب اقدام به تخریب خودرو پلیس کرد تا مسیری برای فرار ایجاد کند که یکی از مأموران به سمت لاستیک خودرو سارقان تیراندازی کرد و مأمور دوم نیز با ایجاد مزاحمت برای راننده خودرو مزدا، مانع از فرار وی شد.

با وجود دخالت پلیس، راننده خودروی مسروقه به قصد فرار به شکل دنده‌عقب به حرکت خود ادامه داد و پس از برخورد شدید با پژو پارس پارک شده در کنار خیابان مجبور به توقف شد.

بر اثر این برخورد شدید، یکی از مأموران کلانتری از ناحیه پا به شدت دچار جراحت شد، با این وجود راننده مزدا 3 و سرنشین دوم خودرو  (همسر راننده خودرو مسروقه) دستگیر شدند.

همزمان با دستگیری این زن و شوهر، ساکنان مجتمع مسکونی، محل سکونت این دو نفر را به مأموران اطلاع دادند که فردی داخل پارکینگ مجتمع در انتظار آنها بوده و در حال حاضر داخل مجتمع حضور دارد که بلافاصله مأموران نسبت به دستگیری نفر سوم اقدام کردند.

با دستگیری هر سه متهم و انتقال آنها به کلانتری، در همان تحقیقات اولیه مشخص شد هر سه نفر آنها دارای سابقه سرقت بوده و به تازگی آزاد شدند.

با بررسی سوابق راننده خودروی مسروقه مشخص شد که این شخص دارای سوابق متعدد در زمینه سرقت خودرو به ویژه خودرو مزدا 3 است که پس از تحمل 6 ماه دوران محکومتی خود، به تازگی و در حدود یک ماه پیش از زندان آزاد شده است.

سوابق همسر این شخص نیز نشان داد که او نیز دارای سوابق متعدد در زمینه سرقت به ویژه سرقت از اماکن به شیوه "کش‌روی" است که او نیز به تازگی از زندان آزاد شده؛ در بررسی سوابق فرد دستگیر شده داخل مجتمع نیز مشخص شد که وی نیز دارای سوابق متعدد در زمینه خرید و فروش خودروهای مسروقه بوده و اواخر سال گذشته از زندان آزاد شده است.

سرهنگ رسول بهرامی؛ رئیس کلانتری 140 باغ‌فیض با اعلام خبر دستگیری این سه متهم سابقه‌دار گفت:  درادامه رسیدگی به این پرونده، مالک خودرو مسروقه مزدا 3 و همچنین مالک پژو پارس به کلانتری دعوت شده و نسبت به طرح شکایت از افراد دستگیر شده اقدام کردند همچنین مأمور کلانتری که به شدت از ناحیه پا آسیب دیده بود ، جهت انجام اقدامات درمانی به بیمارستان منتقل شد.

سرقت 4 میلیاردی آقا و خانم سرایدار از خانه ویلایی بلافاصله پس از استخدامزورگیری سارقان جوان از پسر 14 ساله/ کشف قمه آغشته به خون از متهمان

انتهای پیام/

R1370/P/S2,21,1392/CT11 واژه های کاربردی مرتبط پلیس پیشگیری عملیات پلیس پلیس پلیس 110 بیشتر بخوانید... تهران | سرقت ۶ کیلوگرم طلا در اسلامشهر؛ اقدامات و رصد اطلاعاتی پلیس ادامه دارد زورگیری سارقان جوان از پسر ۱۴ ساله/ کشف قمه آغشته به خون از متهمان سرقت ۴ میلیاردی آقا و خانم سرایدار از خانه ویلایی بلافاصله پس از استخدام قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... تهران | سرقت ۶ کیلوگرم طلا در اسلامشهر؛ اقدامات و رصد اطلاعاتی پلیس ادامه دارد زورگیری سارقان جوان از پسر ۱۴ ساله/ کشف قمه آغشته به خون از متهمان سرقت ۴ میلیاردی آقا و خانم سرایدار از خانه ویلایی بلافاصله پس از استخدام واژه های کاربردی مرتبط پلیس پیشگیری عملیات پلیس پلیس پلیس 110 مهمترین اخبار اجتماعی مهلت استجازه دو ساله دادگاه‌های ویژه اقتصادی به پایان رسید؛ گزینه‌های پیش‌ِرو چیست؟ دردسر جدید مردم؛ صف‌های طولانی برای گرفتن مهریه + تصاویر ایران از سال ۱۴۰۰ وارد مرحله "میانسالی جمعیت" می‌شود! + نمودار آخرین آمار کرونا در کشور| فوت ۱۸۹ نفر در ۲۴ ساعت گذشته مهمترین اخبار تسنیم بررسی پیشنهاد دولت برای مقابله با تحریم نفتی و هدایت نقدینگی در جلسه سران قوا فرانسه در لبنان به دنبال چه چیزی است؟/ تحلیل آرایش سیاسی لبنان بعد از انفجار بیروت در گفتگو با سفیر اسبق ایران خبر معاون وزیر اقتصاد به تسنیم؛ در صورت تصویب مجلس، سهام عدالت به جاماندگان ارائه می‌شود خبر جدید ظریف از استرداد پول‌های بلوکه شده ایران توسط چند کشور المنار : حسان دیاب تا لحظاتی دیگر استعفا می‌کند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پلیس پیشگیری عملیات پلیس پلیس پلیس 110 پلیس پیشگیری عملیات پلیس پلیس پلیس 110 خودرو مسروقه راننده خودرو خودرو مزدا مشخص شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۳۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح جزئیات دستگیری زورگیران بزرگراه صدر و ماجرای تیراندازی / هشدار پلیس به سارقان

فرمانده انتظامی تهران بزرگ جزئیات دستگیری سارقان زورگیر در بزرگراه صدر تهران را تشریح کرد و به سارقان نیز هشدار داد که با برخورد قاطع پلیس مواجه خواهند شد.

به گزارش ایسنا، سردار عباسعلی محمدیان در حاشیه بازسازی صحنه زورگیری در بزرگراه صدر که پیش از ظهر امروز با حضور مجرمان برگزار شد، گفت:‌ به دنبال اعلام خبر زورگیری از شهروندی در محدوده بزرگراه شهید صدر بلافاصله رسیدگی به این موضوع در دستورکار ماموران قرار گرفت و پس از آن هم ویدیویی که از سوی یکی از شهروندان ضبط شده بود در اختیار پلیس قرار گرفت که این ویدیو نیز کمک زیادی در شناسایی این افراد به پلیس کرد. در نهایت سارقان زورگیر ظرف مدت ۲۴ ساعت از سوی پلیس مورد شناسایی قرار گرفتند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه ویدیوی این زورگیری در فضای مجازی منتشر شده بود، سارقان نیز احساس خطر کرده و از این رو از مخفیگاه خود متواری شده و به یکی از استان‌های شمالی رفته بودند. در همین راستا نیز ماموران پلیس آگاهی نسبت به شناسایی مخفیگاه این افراد اقدام کرده و پس از هماهنگی با مقام قضایی این افراد را دستگیر و به پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل کردند.

محمدیان با بیان اینکه این افراد تحت بازجویی قرار گرفتند، گفت: متهمان دستگیر شده در جریان بازجویی‌هایی به جرم خود و چندین مورد سرقت و زورگیری دیگر اعتراف کردند. آنها چند بچه محل بودند که با همکاری هم تصمیم به سرقت گرفته بودند. همچنین مالخر اموال مسروقه این افراد نیز مورد شناسایی قرار گرفت.  

رئیس پلیس پایتخت در ادامه به مجازات مرتکبان چنین جرائمی اشاره کرد و گفت: این نوع از سرقت ها که با تهدید سلاح همراه است، مجازات سنگینی در حد محاربه دارد و دستگاه قضائی با توجه به نوع سرقت، اشد مجزات را برای متهمان در نظر خواهد گرفت. امیدواریم مجازات این افراد درس عبرتی برای سایر مجرمان باشد و بدانند که دیر یا زود در دستان عدالت گرفتار خواهند شد واصطلاحا دیر و زود دارد اما سوخت و سوز ندارد. خوشبختانه در این خصوص همکاری خوبی با دستگاه قضایی وجود دارد.

ویدیوی مرتبط: بازگشت زورگیران به صدر

وی همچنین به مردم توصیه کرد که حتما در حین رانندگی با تیزهوشی و هوش اجتماعی فرصت را از سارقان بگیرند و از مواردی مانند قفل خودرو استفاده کنند. همچنین به هشدارهای پلیسی توجه کنند.

محمدیان همچنین درپاسخ به پرسشی ایسنا درباره اینکه چه کسی در محل تیراندازی کرده بود، گفت: تیراندازی توسط مامور پلیس تهران که در ماموریت نبود اما در نزدیکی محل سرقت حضور داشت، انجام شد. این مامور برای دستگیری این افراد وارد عمل شد و تیری هم شلیک کرده بود.  

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق و کشف ۶ دستگاه خودرو مسروقه در بابل
  • جزئیات دستگیری زورگیران پل صدر و ماجرای تیراندازی
  • دستگیری سارقان سابقه‌د‌ار خودرور و موتورسیکلت در شهرری
  • دستگیری باند سارقان کابل برق در تالش
  • تشریح جزئیات دستگیری زورگیران بزرگراه صدر و ماجرای تیراندازی / هشدار پلیس به سارقان
  • دستگیری سارقان صدر با هوشمندی و ابزار پلیس
  • دستگیری باند ۵ نفره سارقان و ۴ مالخر تجهیزات داخل خودرو در اصفهان
  • دستگیری ۲ سارق زورگیر تلفن همراه در شاهین شهر
  • دستگیری اعضای باند سارقان خودرو در شیراز
  • دستگیری سارق خودرو سهروردی