Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-16@20:16:05 GMT

گرشاسبی: همه کار کرده‌ایم پیکان در لیگ برتر بماند

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۳۲۰۹

گرشاسبی: همه کار کرده‌ایم پیکان در لیگ برتر بماند

مدیرعامل پیکان گفت: مجموعه ایران خودرو تمام تلاششان را انجام می دهند تا این تیم در لیگ برتر بماند.

به گزارش خبرگزاری فارس، حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل خودروسازان در مورد تسویه حساب فصل گذشته تیم والیبال پیکان گفت: بدهی هایی بوده که از 8 سال گذشته تلنبار شده است که ما بخش عده ای از این بدهی را پرداخت کرده و مابقی را تقسیط کرده و طی امسال یا در دو – سه ماه آینده آن را به صورت قسط بندی پرداخت می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

که میزان بدهی بالای یک میلیارد بوده که یک سوم آن پرداخت شده است.

وی در مورد اوضاع تیم فوتبال پیکان گفت: خوشبختانه تیم از نظر روحی روانی وضعیت خوبی دارد و طی 6 بازی که مدیرعامل پیکان بوده ام، بجز بازی اول با پرسپولیس، در باقی بازیها نتایج خوبی گرفته‌ایم. زمانی که ما تیم را تحویل گرفتیم، پیکان وضعیت خوبی نداشت و تلاش ما این است که باشگاه قدیمی پیکان در لیگ بماند و برای بازی حساس امشب همه جوره آماده هستیم.

او که با رادیو ایران گفت و گو می‌کرد در ادامه گفت: کارهایی که بایستی برای تیم انجام می دادیم، با حمایت مدیریت محترم گروه صنعتی ایران خودرو حمایت ها را انجام داده ایم و امیدواریم امشب نتیجه لازم را کسب کنیم.

گرشاسبی در مصاحبه با برنامه «ورزش ایران» رادیو ایران در مورد ماندن یا سقوط پیکان به دسته اول خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما این است که تیم در لیگ برتر بماند، بدشانسی هایی نیز آوردیم و امیدواریم که نتایج لازم را کسب کنیم و در لیگ بمانیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر پیکان ایران خودرو گرشاسبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۳۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جعفری: فریب شرایط سپاهان را نمی‌خوریم

دروازه‌بان تیم فوتبال ذوب‌آهن تأکید کرد، شاگردان ربیعی فریب شرایط سپاهان و ناکامی‌های اخیر این تیم را نمی‌خورد و برای برد در دربی اصفهان حاضر می‌شوند. - اخبار ورزشی -

پارسا جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره پیروزی 4 بر یک تیمش مقابل تراکتور اظهار داشت: شرایط تیم ما طوری بود که فقط برای گرفتن سه امتیاز به تبریز رفته بودیم. با اینکه جو ورزشگاه سنگین بود، اما فوتبال خوبی را به نمایش گذاشته و برد شیرینی به دست آوردیم. کادر فنی هم به خوبی تیم حریف را برای ما آنالیز کرده بود و شناخت خوبی از حریف داشتیم.

آذرباد: ناکامی‌های تیم ما هیچ ربطی به مسائل فنی نداشت

 

 وی در پاسخ به این پرسش که چرا ذوب‌آهن در چند بازی امتیازهای حساسی را از دست داد، تصریح کرد: ما واقعاً در خیلی از بازی‌ها بدشانسی آوردیم و موقعیت‌های‌مان تبدیل به گل نمی‌شد و حتی در بازی با ملوان هم پنالتی از دست دادیم. خیلی کم پیش می‌آید که تیمی در لیگ برتر هفت هشت موقعیت گل ایجاد کند، ولی ما در چند بازی واقعاً بدشانس بودیم. تیم ما مشکل فنی ندارد و با اینکه چهار بازیکن خودمان را به دلیل مصدومیت از دست دادیم، ولی همچنان از لحاظ فنی جزو بهترین تیم‌ها هستیم.

دروازه‌بان تیم فوتبال ذوب‌آهن در مورد عملکردش در این فصل گفت: هر وقت بازی کردم نهایت تلاشم را به کار گرفتم و هر وقت روی نیمکت بودم از تیم حمایت کردم. طبیعتاً این شرایط برای محسن فروزان هم وجود داشت و هدف ما چیزی جز این نیست که به ذوب‌آهن کمک کنیم.

جعفری راجع به بازی تیمش برابر سپاهان یادآور شد: این درست است که آنها در نتیجه‌گیری با مشکل مواجه شده‌اند، ولی ما فریب شرایط سپاهان را نمی‌خوریم. آنها بازیکنان باکیفیتی دارند و بازی آسانی نداریم، اما قطعاً برای گرفتن سه امتیاز به ورزشگاه نقش جهان خواهیم رفت. امیدوارم شاهد بازی جذابی باشیم و هواداران دو تیم هم لذت ببرند.

دیدار سپاهان - ذوب‌آهن معوقه از هفته هفدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 16:30 روز چهارشنبه 29 فروردین ماه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار خواهد شد.ا

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دربی کوچک تهران، حساس برای نیمه دوم جدول
  • کامیابی‌نیا: به چیزی جز شکست سپاهان فکر نمی‌کنیم
  • صدرنشین لیگ دسته اول در اندیشه راه اندازی تیم فوتبال بانوان
  • محبی دور از استقلال و سپاهان گل می‌زند! (عکس)
  • بازی مهیج لیگ 6 اردیبهشت تکرار می‌شود!
  • جعفری: فریب شرایط سپاهان را نمی‌خوریم
  • پیکان بالاتر از پرسپولیس و استقلال/ رقابت شاگردان عنایتی و ربیعی
  • بارسلونا بُرد تا امیدوار بماند؛ اختلاف با کهکشانی‌ها به ۸ رسید
  • این استقلالی مغضوب از درخشش خسته نمی‌شود
  • بازتاب‌ حمله ایران در رسانه های آمریکایی | بایدن درخواست کرده حمله ایران بی پاسخ بماند | ببینید