Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-19@23:23:42 GMT

واکنش نویسنده و تهیه کننده «آقازاده» به انتقاد‌ها

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۳۳۹۴

واکنش نویسنده و تهیه کننده «آقازاده» به انتقاد‌ها

رویداد۲۴ او ضمن اشاره به تصادفی دانستن شباهت شخصیت‌های سریال با افراد حقیقی، درباره استفاده از پراید برای شخصیت اصلی داستانش گفت: من ۲۰ نفر را به شما نشان می‌دهم که در این کارند و سوار پراید می‌شوند! ضمن اینکه بچه‌های ما سه روز با تیبا فیلمبرداری را انجام دادند ولی من مخصوصا گفتم تیبا را برداریم و از پراید استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقای توفیقی مخالف بود، خود سینا هم همینطور. ولی من گفتم از آنجایی که مردم عادت ندارند در سریال‌های شبکه نمایش خانگی زیر پورشه و بی ام دبلیو ماشینی ببینند و همه چیز باید لاکچری باشد، باور کنید که این پراید بیشتر از ماشین فراری در ذهن آدمها می‌ماند. نتیجه‌اش همین سوالی است که شما می‌پرسید. پراید حامد را دیده‌ای اما آلفا رمئوی نیما را ندیده‌ای!

تهیه کننده سریال «آقازاده» در پاسخ به اینکه برخی می‌گویند او خودش جزو مجموعه داران آثار هنری و حتی شرکت کنندگان در حراج‌های هنری است اما در سریالش به این مراسم انتقاد کرده، توضیح داد: خیلی از مردم سوار پراید می‌شوند و دارند به پراید و ایران خودرو نقد می‌کنند، اشکالی ندارد. علاقه من به هنرهای تجسمی یک میراث خانوادگی است که در چهار نسل سابقه دارد. از طرف دیگر ما درباره حراج صحبت نکردیم بلکه درباره حاشیه‌ای حرف زدیم که نه تنها در ایران بلکه در همه جای دنیا امثال آن رخ می‌دهد. صرف اینکه در یک مراسم آدمی سودجو حاشیه‌ای را رقم بزند به معنای زیر سوال بردن آن مراسم نیست.

بیشتر بخوانید: نقشی که احسان علیخانی بازی نکرد

او درباره شایعه قهر برخی بازیگران در ماه‌های پایانی ساخت سریال از جمله امین حیایی گفت: اصلا این موضوع صحت ندارد! این سوءتفاهم از جایی شروع شد که بازی نیکی کریمی، امین حیایی و امیر آقایی در یک روز به پایان رسید، اتفاقا وقتی کار آقای امین حیایی تمام شد و می‌خواست سر پروژه دیگری برود، ما یک سکانس جا مانده‌ای داشتیم که ایشان آمدند و ضبط کردیم و اصلا چنین چیزی نبود.

منبع: آخرین خبر لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 سریال آقازاده حامد عنقا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۳۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۴۵ هزار نخ سیگار قاچاق در چهابرج

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سرهنگ ایرج آقازاده در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه خودرو پراید حامل بار قاچاق مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از خودرو موردنظر، تعداد ۴۵۸۰۰ نخ سیگار خارجی قاچاق راکشف کردند، که برابر اعلام کارشناسان، ارزش کالای مکشوفه حدوداً ۴۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سرهنگ آقازاده با بیان اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قانونی معرفی شد، خاطر نشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا ضامن امنیت وتوسعه اقتصاد ملی است، و شهروندان هرگونه اطلاعات و اخبار در این زمینه را بلافاصله برای انجام اقدامات قانونی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • مراسم نذر باران در روستای کوریجان کبودراهنگ
  • مراسم نذر باران در روستای کوریجان
  • کشف بیش از ۴۵ هزار نخ سیگار قاچاق در چهابرج
  • لحظه تلخ و دردناک از پایان زندگی یک زن تُرک
  • نگاهی به افعی تهران و قاتلان سریالی
  • واکنش رختکن بارسلونا به انتقاد گوندوگان از ۳ هم‌تیمی‌‌اش
  • دودستگی در بارسلونا با حمله تند گوندوگان
  • (عکس) امین حیایی و استقلالی‌ها در مراسم تشییع مربی پرسپولیسی
  • امین حیایی و استقلالی‌ها در مراسم تشییع مربی پرسپولیسی + عکس
  • (عکس) حضور امین حیایی در مراسم تشییع فرهاد چیذری