Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، نورالدین ،مدیر عامل شرکت پخش فرآورد‌ه های نفتی ریگان در حاشیه افتتاح جایگاه سوخت در جاده ریگان - چابهار گفت: مجتمع خدماتی رفاهی و جایگاه سوخت در جاده ترانزیت ریگان - چابهار با اعتبار ۵۰میلیارد ریال افتتاح شد.

او تصریح کرد: با توجه به اینکه ریگان ورودی استان از سمت سیستان وبلوچستان است این جایگاه برای رفاه حال مسافران خسته کویر راه اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل شرکت پخش فرآورد‌ه های نفتی ریگان ابراز کرد: این جایگاه سوخت پنجمین جایگاه در شهرستان ریگان است که به مردم  خدمت رسانی می کند.

نورالدین بیان داشت: در شرق استان به زودی ۱۷جایگاه سوخت راه اندازی می شود که سهم ریگان ۴جایگاه است.

او امروز همچنین از روند ساخت جایگا‌ه های در حال ساخت ریگان بازدید و قول تسریع ساخت این جایگا‌ه ها را داد.

ریگان تا مرکز استان ۲۸۵کیلومتر فاصله دارد.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جایگاه سوخت فرآورده های نفتی جایگاه سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۳۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی راه ۱۴۳ روستا در چابهار

به گزارش «تابناک»، دادکریم بلوچ روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: شبکه آبرسانی ۳۱ روستا دچار تخریب زیرساختی شده و هم اکنون بصورت سقایی در حال آب رسانی هستند و بعد از فروکش آب بصورت کارشناسی شبکه آبرسانی آنها بازسازی خواهد شد.

وی بیان کرد: تلاشگران راهداری در حال بازگشایی راه های پارک پیرسهراب، دمبدف پیرسهراب وشنام‌ها هستند.

جانشین ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران و معاون عمرانی فرمانداری شهرستان ویژه چابهار با اشاره به اینکه آسفالت همه راه‌های روستایی و ساخت پل و ابنیه فنی مورد انتظار مردم است، افزود: روستاییان گرفتار در سیل همیشه نیازمند امدادرسانی هوایی و ارسال کمک‌های غذایی و درمانی هستند باید پیش از اتفاقی دیگر راه‌های ارتباطی را استاندارد و آسفالت و پل‌ها و آبنماها را ساخت تا مشکلات به حداقل برسد.

وی ادامه داد: سیلاب و بارندگی‌های اخیر موجب خسارت سنگین در بخش‌های راه، کشاورزی و زیرساخت‌های شهری و روستایی شده و روستاهای بخش پیرسهراب، پلان و مکرزی چابهار در محاصره سیل و گرگروها(فرسایش خندقی خاک) بودند.

دیگر خبرها

  • سوخت مورد نیاز ۴۱۴ سورتی پرواز در لرستان تامین شد
  • چرا باید از کارت سوخت شخصی استفاده کنیم؟
  • بازگشایی راه ۱۴۳ روستا در چابهار
  • صرفه‌جویی ۲۹۱ میلیون لیتر بنزین در پارسال
  • انتقاد از بی توجهی به از کارافتادگی جایگاه cng شهرعلویجه اصفهان
  • پاسخ به سوالات پر تکرار درباره بنزین و جمع آوری کارت های سوخت
  • چرا دولت میخواهد کارت‌های سوخت را حذف کند؟
  • سوالات پر تکرار درباره بنزین + پاسخ
  • پاسخ به سوالات پر تکرار درباره بنزین
  • ۲۹۱ میلیون لیتر بنزین در استان کرمانشاه صرفه‌جویی شد