Web Analytics Made Easy - Statcounter

«لیونل مسی» در بحبوحه پاندمی کرونا، از طریق بنیاد خیریه خود ۵۰ دستگاه تنفس مصنوعی برای کشورش خریداری و ارسال کرد.

به گزارش قدس آنلاین؛ اگرچه «لیونل مسی» به همراه بارسلونا غرق در نبرد لیگ قهرمانان است اما به دقت پیشرفت پاندمی ویروس کرونا را در زادگاهش یعنی آرژانتین پیگیری می‌کند.

آرژانتین در حال حاضر لحظات بحرانی را پشت سر می‌گذارد و شمار مبتلایان به کووید-۱۹ افزایش یافته و نیاز به تجهیزات پزشکی بیش از پیش احساس می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل، فوق ستاره آبی اناری‌ها از طریق بنیاد خریه خود موسوم به «بنیاد لیونل مسی» هزینه خرید ۵۰ درستگاه تنفس مصنوعی را برای بیمارستان های آرژانتین پرداخت کرده است.

آمریکای جنوبی هم اکنون به شکلی سخت با کرونا درگیر است و در آرژانتین، زیرساخت بهداشتی در آستانه فروپاشی قرار دارد؛ اتفاقی که در اواخر مارس برای اسپانیا رخ داد.

در واقع، درست مثل اسپانیا، عمده دلیل بحران در بیمارستان‌های آرژانتین فقدان دستگاه‌های تنفس مصنوعی برای حمایت از بیماران وخیم‌حال است.

۳۲ دستگاه از ۵۰ دستگاه خریداری شده توسط بنیاد مسی، جمعه هفته گذشته به روساریو رسید؛ این بنیاد در ماه مه نیز دستگاه‌های تنفس مصنوعی به آرژانتین اهدا کرده بود.

مسی همچنین به شخصه نیز برای مقابله با کرونا در کاتالونیا و آرژانتین، بیش از یک میلیون یورو کمک کرده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: لیونل مسی کرونا کمک خیرین تنفس مصنوعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۳۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رمزارزها به یکی از بسترهای فرار مالیاتی تبدیل شده اند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بنیاد ملی نخبگان، فرشاد سلیمانی، معاون توسعه و مدیریت منابع بنیاد ملی نخبگان در نشست هم‌اندیشی جمعی از نخبگان گفت: برخی از مسائل کشور بدون نظارت و وضع قانون به یکی از ظرفیت‌های تخطی از قوانین موجود تبدیل شده‌اند که با کمک نخبگان این مسائل قابل حل هستند، به عنوان مثال حوزه رمز ارزها را شاهد هستیم که به سبب نبود قانون و نظارت‌های لازم به یکی از بسترهای فرار مالیاتی تبدیل شده است.

سیدمحمدهادی سبحانیان، معاون وزیر و رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور نیز با اشاره به توصیه‌های رهبر انقلاب اسلامی مبنی بر به‌کارگیری توان و تفکر نخبگان در دستگاه‌های اجرایی و نظام مسائل کشور، گفت: پیش از این سیستم اداری کشور به‌صورت سنتی اداره می‌شد و بدنه اجرایی دستگاه‌ها ۳۰سال در همین فضا رشد کرده و با فناوری نامأنوس است.

وی ادامه داد: امروز دغدغه ما جذب نخبگان در سیستم است تا سازمان بعد از خروج نیروهای پیشین، دغدغه و مشکلی برای جذب نیروی توانمند و اثرگذار نداشته باشد.

همکاری بنیاد با ۱۵۰ هیات اندیشه‌ورز

در ادامه این نشست، یاسین کیخا معاون سرآمدان و نخبگان بنیاد ملی نخبگان، گفت: بنیاد با ۱۵۰ هیات اندیشه‌ورز همکاری دارد که شناسایی اعضای آن به دو صورت فعال و فراخوان‌محور است. همچنین در دستگاه‌ها میزهای نخبگانی با حضور نخبگان و مدیران و افراد ذی‌نفع فعال است که با رویکردهای متعدد و با تضارب آرا ایده‌های خود را به رای افراد و اجرا می‌رسانند.

وی در ادامه بیان کرد: هدف هیات‌های اندیشه‌ورز همیشه حل مساله نیست، بلکه گاهی ایجاد گفتمان می‌تواند هدف اساسی آن باشد. لازم به ذکر است رویدادهای نخبگانی نیز با همین هدف و ایجاد فضای واقع‌بینانه از مشکلات کشور برگزار می‌شوند.

در پایان این دیدار ضمن ایجاد مقدمات همکاری‌های بین بنیاد ملی نخبگان و سازمان امور مالیاتی کشور، مقرر شد: بستر مشارکت نخبگان در حل مسائل ملی، فراهم شود و اقدامات لازم در دستور کار قرار گیرد.

کد خبر 6085195 مهتاب چابوک

دیگر خبرها

  • پایش اراضی کشاورزی با فناوری های هوش مصنوعی
  • استفاده از هوش مصنوعی در پردازش تصاویر ماهواره‌ای اراضی کشور
  • تسهیل امور مردم در پنجره واحد زمین با استفاده از هوش مصنوعی
  • نقش هوش مصنوعی در تسهیل امور مردم در پنجره واحد مدیریت زمین
  • چالش داده‌ها در عصر ابزارهای پوشیدنی/ هوش مصنوعی زمین بازی را تغییر می‌دهد
  • هوش مصنوعی اپل برای زندگی روزمره از راه می رسد
  • تکذیب دیرهنگام احضار سفیر سوئیس به سپاه پاسداران | فیلم
  • رمزارزها به یکی از بسترهای فرار مالیاتی تبدیل شده اند
  • خانه نخبگان راه‌اندازی می‌‎شود
  • خانه نخبگان راه‌اندازی می‌شود