Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد علیخانی با تاکید بر اینکه نگاهمان به موضوع طرح ترافیک، سلامت‌محور است و نباید برای اینکه حمل و نقل عمومی شلوغ نشود، مکان‌های دیگر را شلوغ کنیم، افزود: در حال حاضر، خیابان‌های مرکز شهر به دلیل افزایش ترددها و گره‌های ترافیکی قفل شده‌اند.
وی با اشاره به اینکه مسافران حمل و نقل عمومی به دلیل شرایط کرونا به یک پنجم کاهش یافته و لغو طرح ترافیک، تاثیر چندانی در آمار مسافران نگذاشته و تنها خیابان‌ها را شلوغ‌تر کرده است، اظهار کرد: دولت به جای اینکه اعتبارات مربوط به کرونا بابت خرید حداقل 500 دستگاه اتوبوس برای تهران را بپردازد، با لغو طرح ترافیک صورت مسأله مقابله با کرونا را پاک می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علیخانی با بیان اینکه با لغو طرح ترافیک، نه تنها در خیابان‌های اصلی بلکه در خیابان های فرعی نیز با ازدحام خودروها روبه‌رو شده‌ایم، تصریح کرد: لغو طرح ترافیک به معنای تشویق مردم برای ورود به محدوده طرح ترافیک است و با انجام سفرهای غیر ضروری، میزان تجمعات در مرکز شهر و احتمال انتقال کرونا را افزایش می‌دهد.
نماینده مردم تهران در پارلمان شهری با تاکید بر اینکه لغو طرح ترافیک به مشکلات پلیس، ساکنان محدوده طرح و عموم شهروندان دامن زده است، خاطرنشان کرد: لغو طرح ترافیک به دلیل ورود خودروها به خطوط ویژه، حرکت اتوبوس‌ها در این خطوط را با اختلال روبه‌رو کرده است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: لغو طرح ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۳۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسیرهای خدمات دهی اتوبوس وتاکسی و مترو در روز قدس مشخص شد

به گزارش خبرگزاری مهر، اولین جلسه کمیته ترافیکی روز جهانی قدس ۱۴۰۳ به ریاست سرهنگ جهانشاه بهرام آبادی جانشین پلیس راهور تهران بزرگ در ستاد راهور برگزار شد.

سرهنگ بهرام آبادی در ابتدای جلسه ضمن تبریک سال نو به مدعوین و آرزوی قبولی طاعات و عبادات گفت: همکاری بسیار مناسبی بین پلیس راهور تهران بزرگ با دستگاه‌های اجرایی و دخیل در برگزاری روز جهانی قدس در سال ۱۴۰۳ وجود دارد.

وی بیان داشت: پلیس راهور تهران بزرگ نیز جهت برگزاری و روان سازی ترافیک و همچنین تأمین ایمنی نظم عبور و مرور برنامه‌ریزی های مناسب و خوبی را انجام داده است و در این روز مهم تمهیدات ترافیکی ویژه‌ای خواهد داشت که امیدواریم با برگزاری این جلسات مرتبط، بیشترین خدمات را به شهروندان گرامی ارائه کنیم.

در این جلسه نمایندگان سازمان‌های مرتبط در اجرای برگزاری مراسم عید فطر ۱۴۰۳ همچون، سازمان تبلیغات اسلامی، ستاد نماز جمعه، معاونت حمل و نقل و خدمات شهری شهرداری تهران، سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی تهران، مترو، سپاه پاسداران، اورژانس و آتش نشانی و دیگر اعضا حضور داشتند و به بیان دیدگاه‌ها و اقداماتی که قرار است در روز قدس صورت پذیرد بحث و ایراد نظر کردند.

همچنین چینش و مسیرهای خدمات دهی شرکت تاکسیرانی و اتوبوسرانی و نیز ایستگاههای فعال مترو و نحوه فعالیت آنان در روز قدس مشخص و تعیین شد، که متعاقباً اعلام می‌شود.

در این جلسه مسیرهای چندگانه راهپیمایی و تعیین نحوه شروع و پایان هر یک از آنها نیز مورد بررسی قرار گرفت و نحوه جایگذاری غرفه‌های فرهنگی و استیج‌ها در این مسیر نیز مشخص شد.

کد خبر 6063891

دیگر خبرها

  • مدام احساس خستگی می‌کنید؟ احتمالا با کمبود این ویتامین روبه‌رو هستید
  • خلوتی خیابان های تهران و سرعت غیرمجاز
  • رصد۲۴ ساعته سیر و حرکت قطارها سفر با قطار را اطمینان بخش می کند
  • سفر با قطار اطمینان بخش است/رصد۲۴ ساعته سیر و حرکت قطارها
  • سرویس‌دهی فوق‌العاده ۱۱۰۰ دستگاه اتوبوس در شب‌های قدر مشهد
  • راه اندازی نخستین اتوبوس برقی گردشگری در اصفهان
  • فعالیت ۲ خط اتوبوس گردشگری در اصفهان
  • مسیرهای خدمات دهی اتوبوس وتاکسی و مترو در روز قدس مشخص شد
  • ضرورت حرکت به سمت ارز تک نرخی
  • فاجعه ای که به بار نیامد /پلیس جلوی اتوبوس ترمز بریده را گرفت