Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال استقلال با برتری مقابل تیم فوتبال سپاهان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال راهی مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال استقلال و سپاهان از ساعت 20:30 امشب (دوشنبه) در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که شاگردان فرهاد مجیدی با نتیجه 2 بر صفر به برتری دست یافتند و راهی مرحله نیمه‌نهایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وریا غفوری (5+45 - پنالتی) و علی کریمی (61) زننده گل‌های استقلال بودند. امیر قلعه‌نویی، سرمربی سپاهان در بین دو نیمه به دلیل اعتراض به داور اخراج شد و ادامه بازی را روی سکوها نظاره‌گر بود.

تیم استقلال در حالی پیروز شد که شیخ دیاباته، ارسلان مطهری و فرشید اسماعیلی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت و تنها مهدی قائدی در خط حمله به میدان رفت.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، وریا غفوری، عارف غلامی، علی کریمی، مسعود ریگی، هرویه میلیچ(73 -  میلاد زکی‌پور)، آرش رضاوند(88 - سینا خادم‌پور) و مهدی قائدی.

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، محمدرضا مهدی‌زاده، شایان مصلح (46 - محمدرضا حسینی)، محمدطیبی، مهدی ترکمان (56 - سعید آقایی)، مهدی کیانی، امید نورافکن، سروش رفیعی (84 - رسول نویدکیا)، رضا میرزایی، محمد محبی و کی‌روش استنلی.

داور: موعود بنیادی‌فر

نیمه اول
دقیقه 6: تکل محمد طیبی روی مهدی قائدی باعث سرنگونی مهاجم استقلال در محوطه جریمه سپاهان شد، اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

دقیقه 11: پاسکاری ترکیبی وریا غفوری و علی کریمی می‌رفت به گل تبدیل شود، اما ضربه علی کریمی را پیام نیازمند گرفت.

دقیقه 16: باز هم قائدی به محوطه جریمه سپاهان نفوذ کرد و پس از عبور از یک بازیکن اقدام به ضربه زدن کرد که توپش در چهارچوب دروازه نبود.

دقیقه 22: شوت محمد محبی را سیدحسین حسینی در آغوش گرفت.

دقیقه 28: نفوذ وریا غفوری می‌رفت تا موقعیت خطرناکی برای استقلال ایجاد کند، اما مدافع سپاهان توپ را از کاپیتان آبی‌پوشان گرفت.

دقیقه 28: مسعود ریگی به دلیل خطا روی بازیکن سپاهان با کارت زرد جریمه شد.

دقیقه 33: شایان مصلح با تکل خطرناک روی آرش رضاوند از داور کارت زرد گرفت.

دقیقه 40: کی‌روش استنلی مهاجم سپاهان نیز با خطای خشن روی محمد دانشگر دیگر بازیکنی بود که با کارت زرد موعود بنیادی‌فر جریمه شد.

دقیقه 4+45: داور برخورد شایان مصلح با مهدی قائدی در محوطه جریمه سپاهان را پنالتی دانست و در سوت خود دمید. نکته قابل توجه اینکه، مصلح در بازی هفته بیست‌وهفتم این دو تیم یک پنالتی داد و گل دوم استقلال نیز با برخورد به او راهی دروازه سپاهان شد.

دقیقه 5+45: وریا غفوری ضربه پنالتی استقلالی‌ها را تبدیل به گل اول این تیم کرد.

نیمه دوم
دقیقه 57: ضربه ایستگاهی محمدرضا حسینی را دروازه‌بان استقلال راهی کرنر کرد.

دقیقه 61: پاسکاری استقلالی‌ها در نهایت باعث شد تا میلیچ پاس خوبی به علی کریمی بدهد و این بازیکن در موقعیت تک به تک گل دوم استقلال را به ثمر برساند.

دقیقه 67: حسینی، دروازه‌بان استقلال از سوی داور به دلیل تلف کردن وقت بازی کارت زرد گرفت.

دقیقه 83: مهدی قائدی باز هم صاحب موقعیت شد و می‌توانست گل سوم را به ثمر برساند که نیازمند اجازه این کار را نداد.

دقیقه 85: وریا غفوری پاس خوبی به میلاد زکی‌پور داد که تازه وارد زمین شده بود، اما این بازیکن به توپ نرسید.

دقیقه 2+90: محمد بلبلی به جای مهدی قائدی وارد زمین شد و امیرحسین خدامرادی به جای وریا غفوری.

دقیقه 3+90: محمدرضا حسینی به دلیل اعتراض به داور کارت زرد گرفت.

حاشیه دیدار استقلال - سپاهان| حضور مربیان تیم ملی و جدا شدن قلعه‌نویی از نیمکت سپاهان/ اعتراض مجیدی به داور + تصاویر

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علاوه بر استقلال، تیم‌های پرسپولیس، نفت مسجدسلیمان و تراکتور تبریز پیش از این به نیمه‌نهایی صعود کرده بودند. قرعه‌کشی این مرحله فردا (سه‌شنبه) ساعت 15 در سازمان لیگ برتر می‌شود.

انتهای پیام/

 

R1015150/P/S3,27/CT7 واژه های کاربردی مرتبط سپاهان اصفهان استقلال جام حذفی فوتبال ایران بیشتر بخوانید... سعادتمند دست پُر به اردوی استقلال رفت/ آغاز تمدید قرارداد بازیکنان از فردا قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... سعادتمند دست پُر به اردوی استقلال رفت/ آغاز تمدید قرارداد بازیکنان از فردا واژه های کاربردی مرتبط سپاهان اصفهان استقلال جام حذفی فوتبال ایران پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ جام حذفی فوتبال| استقلال - سپاهان؛ بازی مرگ و زندگی برای جاماندگان جام ۲ درخشان: چه حمایتی؟! برای تیم‌های دیگر پنالتی نادرست گرفته می‌شود/ امیدوارم پرسپولیس در جام حذفی قربانی نشود ۳ ترکیب استقلال برای دیدار مقابل سپاهان اعلام شد ۴ علی‌نژاد: دستگیری یکی از معاونان پرسپولیس آغاز راه مبارزه با فساد بود/ نگرانی از بابت پرداخت بدهی‌های استقلال نداریم ۵ سعادتمند دست پُر به اردوی استقلال رفت/ آغاز تمدید قرارداد بازیکنان از فردا ۶ معاون باشگاه پرسپولیس: تا چند روز دیگر نامه جدیدی از فیفا به دست‌مان می‌رسد/ قبل از اینکه خطری تهدیدمان کند باقی طلب برانکو را می‌دهیم ۷ اعلام ترکیب اصلی سپاهان برای بازی با استقلال ۸ حساب سماک روی سردار آزمون در فصل جدید لیگ برتر روسیه مهمترین اخبار ورزشی درخشان: چه حمایتی؟! برای تیم‌های دیگر پنالتی نادرست گرفته می‌شود/ امیدوارم پرسپولیس در جام حذفی قربانی نشود جام حذفی| برتری استقلال مقابل سپاهان در نیمه اول حاشیه دیدار استقلال - سپاهان| حضور مربیان تیم ملی و جدا شدن قلعه‌نویی از نیمکت سپاهان/ اعتراض مجیدی به داور + تصاویر معاون باشگاه پرسپولیس: تا چند روز دیگر نامه جدیدی از فیفا به دست‌مان می‌رسد/ قبل از اینکه خطری تهدیدمان کند باقی طلب برانکو را می‌دهیم مهمترین اخبار تسنیم «حسان دیاب» نخست وزیر لبنان رسما استعفا کرد نمکی: پیشنهاد تعویق یک ماهه کنکور در ستاد ملی کرونا مطرح می‌‌شود بررسی پیشنهاد دولت برای مقابله با تحریم نفتی و هدایت نقدینگی در جلسه سران قوا فرانسه در لبنان به دنبال چه چیزی است؟/ تحلیل آرایش سیاسی لبنان بعد از انفجار بیروت در گفتگو با سفیر اسبق ایران روایت رادیو بین‌المللی چین از منطق پوچ آمریکا درباره مسئله هسته‌ای ایران درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سپاهان اصفهان استقلال جام حذفی فوتبال ایران سپاهان اصفهان استقلال جام حذفی فوتبال ایران جام حذفی فوتبال وریا غفوری نیمه نهایی مهدی قائدی علی کریمی قلعه نویی کارت زرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۳۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منچسترسیتی (۳) ۱ - ۱ (۴) رئال مادرید/ صعود شاگردان آنچلوتی به نیمه نهایی در ضربات پنالتی+ فیلم

در چارچوب دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم رئال مادرید مهمان منچسترسیتی بود که رئال در ضربات پنالتی پیروز شد و به نیمه نهایی راه یافت.

دیدار رفت دو تیم در مادرید با تساوی سه بر سه به پایان رسیده بود و در ورزشگاه اتحاد، رئال مادرید در دقیقه ۱۲ و روی یک ضدحمله با ضربه رودریگو به گل رسید. بازی سراسر هجومی سیتیزن‌ها تا دقیقه ۷۶ نتیجه نداد، اما در این دقیقه دیبروینه موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند.

بعد از گل فشار سیتی و بازی تدافعی رئال ادامه یافت، اما حملات شاگردان پپ نتیجه نداشت تا کار به وقت‌های اضافه و سپس ضربات پنالتی کشیده شود.

در ضربات پنالتی اگرچه لوکا مودریج اولین ضربه رئال را از دست داد و سیتی پیش افتاد، اما سیلوا و کواچیچ هم برای سیتی پنالتی از دست دادند تا در نهایت رئال چهار بر سه ضربات پنالتی را پیروز شود تا حریف بایرن مونیخ در نیمه نهایی شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • یک استقلالی زیر ذره بین قلعه نویی | ساپینتو به این بازیکن اعتقادی نداشت
  • هاشمی‌نسب: داور قوی سوت زد
  • لیست داوران جام حذفی انگلیس؛ مایکل اولیور داور دیدار منچسترسیتی - چلسی
  • درخشش مهدی طارمی در شب صعود پورتو به فینال
  • پاسخ مثبت ۲مربی سرشناس به قلعه نویی | تصمیم نهایی در خصوص افشین قطبی
  • منچسترسیتی (۳) ۱ - ۱ (۴) رئال مادرید/ صعود شاگردان آنچلوتی به نیمه نهایی در ضربات پنالتی+ فیلم
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی طارمی
  • طارمی در اوج، گل صعود به فینال زده شد
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی پرتغال با گلزنی طارمی
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی مهدی طارمی