Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- فولاد خوزستان و سایپا در چارچوب رقابت های لیگ خلیج فارس در هفته 28 به مصاف هم رفتند که در پایان به تساوی بدون گل رضایت دادند.
به گزارش آریا، اکبر منادی دروازه بان تیم سایپا با عملکرد درخشان و مهار یک پنالتی، دروازه تیمش را بسته نگه داشت و سهمیه آسیایی فولادی ها را به خطر انداخت. فولاد خوزستان می توانست از تساوی تراکتور نهایت استفاده را کند و رتبه اش را در جدول بهبود بخشد اما شوت های بی شمار شاگردان نکونام راهی به دروازه سایپا پیدا نکرد تا فولاد همچنان در انتظار بازی حساس با تراکتور در هفته آخر لیگ برتر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آن سو یک امتیاز این بازی هم آنچنان به کار سایپا نمی آمد اما از شکست در اهواز بهتر بود. دو هفته پایانی برای هر یک از این دو تیم حساس است. سایپا برای بقا و فولاد برای سهمیه خواهند جنگید.

- پیکان و صنعت نفت آبادان در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر به مصاف یکدیگر  رفتند که این دیدار با برتری 1-0 پیکان خاتمه یافت. پیکان با این پیروزی 27 امتیازی شد و به جایگاه چهاردم رسید تا بالاتر از پارس جنوبی در جدول قرار گیرد. صنعت نفت نیز 38 امتیازی باقی ماند و رتبه هفتم خود را در جدول حفظ نمود.
دقیقه 61: شوت محمد اهل شاخه را آراپتیان در دو ضرب در اختیار گرفت.
دقیقه 51: جلال الدین علی محمدی بیرون از محوطه جریمه صنعت نفت اقدام به شوت زنی کرد و توپ او به زیبایی وارد دروازه میزبان شد.
دقیقه 22: بازیکن پیکان سانتر کرد که توپش پس از برخورد با بازیکن صنعت نفت در حال ورود به دروازه صنعت نفت بود که ناصر سالاری اجازه گل شدن توپ را نداد.
دقیقه 22: ارسال پیکانی ها از سمت راست بعد از برخورد با مدافعان صنعت نفت نزدیک وارد دروازه شود که با واکنش سالاری همراه شد. در ادامه هم شوت بی دقت بازیکن پیکان به بیرون رفت.
دقیقه 10: پیکان حمله می کند. سانتر بازیکن پیکان از سمت راست ارسال می شود. شهریار مغانلو به سمت دروازه صنعت نفت ضربه ای می زند که ناصر سالاری توپ را برمی گرداند.
دقیقه 9: توپ در حمله صنعت نفت به عیسی آل کثیر می رسد. ضربه او آرام بوده و توپ با اختلاف کمی از کنار دروازه پیکان به بیرون می رود.

- گل گهر سیرجان در حالی که کامبک خورده بود، موفق شد کامبک بزند تا شانسش برای ماندن در لیگ برتر افزایش پیدا کند. گل گهر سیرجان و نفت مسجد سلیمان در هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 3 بر 2 گل گهر سیرجان به پایان رسید. در این بازی ابتدا رضا محمود آبادی برای گل گهر گل زد و در ادامه نفت با دو گل نقی زاده و صادقی کامبک زد. این پایان کار نبود و دو گل بهنام برزای روی پاس یونس شاکری، یک کامبک را برای گل گهر رقم زد تا شاگردان جلالی در خانه حریف 3 امتیاز مهم کسب کنند.
دقیقه 2/ گل برای گل گهر سیرجان/ پاس عالی بهنام برزای به پشت مدافعان نفت مسجد سلیمان و محمود آبادی پس از دربیل زیبای گلر نفت، گل نخست گل گهر را به ثمر رساند.
دقیقه 15/ گل برای نفت/ سانتر نورمحمدی به محوطه جریمه نفت و شوت روی پا و دیدنی صادق صادقی به تور دروازه گل گهر چسبید.
دقیقه 27/ گل برای نفت / حسین ابراهیمی موفق شد برای بار دوم دروازه گل گهر را باز کند.
دقیقه 64/ گل برای گل گهر/ توپ در محوطه جریمه نفت به برزای رسید و او پس از یک چرخش، توپ را وارد دروازه نفت کرد.
دقیقه 80/ گل برای گل گهر/ پاس زنده روح برای شاکری، کنترل خوب شاکری و ضربه نهایی برزای گل سوم را برای گل گهر به همراه داشت.

- در چارچوب بازی های هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر ایران، دو تیم شاهین شهرداری بوشهر و تراکتور از ساعت 20:30 به مصاف هم رفتند و نهایت با تساوی بدون گل بازی را به پایان رساندند. تیم شاهین شهرداری بوشهر که پس از شروع مجدد مسابقات لیگ برتر نتوانست نتایج خوبی بگیرد و با شکست‌های متوالی به قعر جدول بازگشته بود، در دیدار گذشته‌اش برد ارزشمندی مقابل پارس جنوبی به دست آورد تا امیدوار به بقا شود ولی آنها امشب با وجود تلاش و سختکوشی زیادی که برابر تراکتور داشتند، موفق نشدند به برتری برسند تا با وجود 22 امتیازی شدن، اختلاف 5 امتیازی با پیکان که دو پله بالاتر از آنهاست پیدا کنند و در یک قدمی سقوط قرار بگیرند؛ در آن طرف هم تراکتور با این تساوی جایگاه سوم جدول خود را حفظ کرد تا امیدوار به کسب سهمیه آسیایی بماند.

- دو تیم ماشین سازی تبریز و پارس جنوبی جم در چارچوب هفته 28 لیگ برتر در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز به مصاف هم رفتند. تساوی در این بازی هیچ کمکی برای کم کردن استرس سقوط دو تیم نکرد. در چارچوب بازی های هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر ایران، دو تیم ماشین سازی و پارس جنوبی از ساعت 19:45 امشب (دوشنبه، 20 مرداد) در ورزشگاه بنیان دیزل به مصاف هم رفتند. تساوی 1-1 در این بازی باعث شد تا ماشین سازی 28 و پارس جنوبی جم 26 امتیازی شود. واضح است که چنین نتیجه ای کمکی به هیچ یک از دو تیم برای فرار از خطر سقوط نمی کند. 10 دقیقه پایانی بازی به اندازه 88 دقیقه گذشته آن هیجان داشت، از اخراج افاضلی تا موقعیت های پیاپی و سرانجام به گل رسیدن پارس جنوبی جم. بعد از این گل ماشین سازی یک موقعیت فوق العاده را از دست داد. حسرت از دست رفتن این موقعیت می تواند تا پایان فصل همراه مسیح زاهدی باشد.
دقیقه 49 / فرید بهزادی کریمی در محوطه جریمه پارس جنوبی یک بازیکن را از پیش رو برداشت و سپس با یک پاس در عرض توپ را به دهانه دروازه فرستاد تا ضربه بغل پای شاهین ثابقی در وضعیت نامتعادل گل اول این بازی را ثبت کند.
دقیقه 5+90 / ایمان باصفا پشت ضربه پنالتی ایستاد و توپ را به گوشه دروازه فرستاد. لک جهت توپ را درست تشخیص داد اما موفق به مهار نشد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فولاد تراکتور ماشین سازی پارس جنوبی گل گهر نفت مسجد سلیمان هفته بیست و هشتم مصاف هم رفتند رقابت های لیگ لیگ برتر صنعت نفت دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۴۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمس آذر 2-2 استقلال؛ کامبک قزوینی‌ها در نیمه دوم | بازی‌های ماندگار سال

استقلال در هفته نهم لیگ بیست و سوم در قزوین با نتیجه ای پرگل متوقف شد

طرفداری | در یکی از دیدارهای جذاب و پر گل هفته نهم لیگ برتر، استقلال و شمس آذر در یک بازی نفس‌گیر به تساوی 2 – 2 رضایت دادند.

شاگردان جواد نکونام که برای حفظ صدرنشینی به مصاف شمس آذر قزوین رفته بودند، در نیمه نخست با گل‌های کوین یامگا (پنالتی) و آرمان رمضانی از حریف پیش افتادند.

اما در نیمه دوم، شمس آذر با بازی هجومی و فشار مداوم، موفق شد توسط امیرمحمد نسایی و حسین گودرزی بازی را به تساوی بکشاند.

استقلال در این دیدار چند موقعیت خوب گلزنی را از دست داد و می‌توانست با پیروزی از زمین خارج شود.

با این تساوی، استقلال 18 امتیازی شد و در صدر جدول باقی ماند.

شمس آذر نیز با کسب این امتیاز مهم، 10 امتیازی شد و به رتبه نهم جدول رده بندی صعود کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • روانخواه از دو نفر حلالیت طلبید و رفت!
  • شمس آذر 2-2 استقلال؛ کامبک قزوینی‌ها در نیمه دوم | بازی‌های ماندگار سال
  • کامبک به سمت لیگ برتر در بازی بزرگ
  • شب داغ بازی‌های دوستانه؛ تساوی برزیل و اسپانیا و ادامه اوج‌گیری آلمان
  • لیگ برتر والیبال؛ صعود فولاد به فینال با کامبک مقابل پیکان
  • تساوی تیم‌های ملی برزیل و اسپانیا در نبردی پرگل
  • فیفادی؛ تساوی برزیل در اسپانیا، باخت هلند به آلمان
  • تساوی تیم‌‌های ملی برزیل و اسپانیا در نبردی پرگل
  • لیگ برتر والیبال| صعود فولاد به فینال با کامبک مقابل پیکان
  • تاجیک‌ها عربستان را هم متوقف کردند!