Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-25@08:28:07 GMT

۱۰ گوشی پرطرفدار هفته/ ۲۰ مرداد

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۴۰۶۴

۱۰ گوشی پرطرفدار هفته/ ۲۰ مرداد

صراط:

فهرست پرطرفدارترین گوشی‌های هفته جاری تغییرات زیادی داشته است و ما می‌توانیم آن را از دستگاه‌های جدیدی که اضافه شده‌اند متوجه شویم. دلایل اصلی این تغییرات، معرفی محصولات جدید سامسونگ در رویداد بزرگ آنپکد و همچنین معرفی گوشی میان‌رده گوگل که مدت‌ها است خبر‌های زیادی را به خود اختصاص داده، هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش باشگاه خبرنگاران گلکسی نوت ۲۰ اولترا مطمئنا جذاب‌ترین گزینه موجود در خانواده تازه معرفی شده سامسونگ است، به قدری این دستگاه طرفدار دارد که دو نسخه 5G و 4G توانسته‌اند دو جایگاه اول فهرست محبوب‌ترین‌ها را از آن خود کنند. در مقابل این دو گوشی هوشمند محبوب، نسخه معمولی نوت ۲۰ حتی نتوانسته است که خود را به آخرین جایگاه موجود در فهرست پرطرفداترین‌ها برساند.

ممکن است پیکسل 4a از سخت افزار کمتری برخوردار باشد، اما قیمت مقرون به صرفه، فضای ذخیره سازی مناسب و توانایی گوشی‌های هوشمند گوگل در ثبت تصاویر بسیار خوب حضور این دستگاه در جایگاه سوم فهرست پرطرفدارترین‌های هفته را تضمین کرده است.

پس از این سه گوشی نوبت به محصول شرکت وان پلاس می‌رسد که هفته گذشته در مقام دوم قرار داشت. گوشی هوشمند OnePlus Nord اکنون دو پله سقوط کرده و در جایگاه چهارم قرار دارد، البته این دستگاه هنوز نسبت به گوشی‌های هوشمند هفته گذشته که در فهرست هفته جاری نیز وجود دارند بالاترین مقام را از آن خود کرده است. این دستگاه حتی از گلکسی M31s که هفته گذشته مدال طلا بر گردن انداخته بود در جایگاه بالاتری قرار دارد.

این گوشی هوشمند توسط یه دستگاه از شرکت ردمی دنبال می‌شود. گوشی ۹ پرایم که هنوز معرفی نشده بین دو دستگاه نوت ۹ پرو و نوت ۹ که به ترتیب در جایگاه‌های ششم و هشتم هستند قرار دارد. سامسونگ گلکسی A51 در مقام نهم قرار دارد و فهرست هفته جاری با ردمی ۹ تکمیل می‌شود.

گوشی‌هایی که دیگر پرطرفدار نیستند

هجوم تلفن‌های هوشمند جدید و تازه نفس به فهرست هفته جاری خبر از حذف دستگاه‌های قدیمی‌تر می‌دهد. در این میان Black Shark 3S، ردمی نوت K30 اولترا، اوپو Reno 4 و گلکسی A71 نتواستند در مقابل دیگر گوشی‌های هوشمند مقاومت کنند و حذف شدند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: پرطرفدارترین گوشی های هوشمند سامسونگ گلکسی صراط هفته جاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۴۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف گوشی قاچاق در نوار مرزی استان آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سردار "محمد احمدی" فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی در تشریح این خبر، اظهار داشت: مرزداران این فرماندهی با اشراف اطلاعاتی و تشدید اقدامات کنترلی در مسیر‌های احتمالی عبور کالای قاچاق، توانستند ۳ دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق را توقیف کنند.

وی افزود: مرزبانان در بازرسی از خودرو‌های توقیفی تعداد ۵۳۰ دستگاه گوشی هوشمند، ۷۲۰ عدد لیوان آلومینیومی و ۵۸۰ عدد درب ظرف و قوطی و یک دستگاه فلزیاب و چند قلم کالای دیگر را کشف کردند.

سردار احمدی با اشاره به ارزش ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی کشفیات، خاطرنشان کرد: در این عملیات‌ها ۲ نفر متهم دستگیر و ۳ دستگاه خودرو نیز توقیف که با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی در خاتمه ضمن تاکید بر لزوم مقابله و مبارزه بی امان با پدیده شوم قاچاقچیان اذعان داشت: مرزبانان غیور استان آذربایجان غربی در راستای انسداد کنترل نوار مرز و مقابله و مبارزه با جرائم و تخلفات مرزی از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهد کرد.

دیگر خبرها

  • سقوط شدید فروش گوشی‌های اپل در چین
  • قابلیت جدیدی از اندروید 15 برای استفاده از گوشی در تاریکی
  • ۳۲۰۰ کنتور هوشمند روی چاه‌های آب در کرمانشاه نصب‌ شد
  • شورای آموزش و پرورش بازوی اصلی دستگاه تعلیم و تربیت است
  • کشف گوشی قاچاق در نوار مرزی استان آذربایجان غربی
  • تصاویر واقعی از گوگل پیکسل ۸A منتشر شد/ پرچمدار گوگل در رنگ‌های جدید در راه است
  • نگاهی به بدترین گوشی های هوشمند جهان؛ از آیفون ۶ تا گلکسی نوت ۷ انفجاری (+عکس)
  • تولید برق از عرق بدن در حین ورزش!
  • افراد ۱۴۴ بار در روز تلفن‌های خود را چک می‌کنند!
  • سندرم انگشت آیفون چیست و پزشکان در موردش چه می‌گویند؟