Web Analytics Made Easy - Statcounter

استقلال تهران در چهارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ، موفق شد با دو گل از سد سپاهان اصفهان بگذرد و پا به مرحله نیمه نهایی جام حذفی بگذارد .

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

استقلال برای رسیدن به این مرحله ابتدا گل ریحان البرز را در ورزشگاه انقلاب کرج با نتیجه ۳ بر ۱ شکست داد و سپس با سه گل موفق شد در ورزشگاه آزادی فجرسپاسی شیراز را شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سوی دیگر سپاهان ابتدا در خرمشهر با نتیجه سه بر صفر خیبر را شکست داد و در مرحله بعدی در ورزشگاه نقش جهان با نتیجه ۲ بر ۱ موفق به شکست پیکان با سرمربیگری حسین فرکی شد.
این دو تیم برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی که سه تیم نفت مسجد سلیمان، تراکتور و پرسپولیس پیش از آن حضورشان را در این مرحله قطعی کرده اند، در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند و استقلال موفق شد با نتیجه دو بر صفر سپاهان اصفهان را شکست دهد .

در دیدستان هم ببینید .

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس سپاهان اصفهان استقلال تهران پرسپولیس جام حذفی سپاهان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۴۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر و تحول ناگهانی در کادر مربیگری مورایس!

به گزارش "ورزش‌ سه"، این اتفاق و اضافه شدن میگل تکسیرا و جلال امیدیان در شرایطی رخ داده که طلایی پوشان اصفهانی شرایط خوبی در لیگ برتر ندارند و حالا در آستانه دربی اصفهان تغییرات مهمی در کادر مربیگری سپاهان ایجاد شده است.

امیدیان طی سال‌های ۷۲ تا ۷۹ بازیکن سپاهان بوده و همچنین سابقه حضور در تیم‌های پیکان، مس کرمان و ذوب‌آهن و نیز حضور در تیم‌های ملی جوانان، امید و بزرگسالان ایران طی سال‌های ۷۵ تا ۸۱ را در کارنامه دارد. همچنین در عرصه مربی‌گری در تیم‌های سپاهان، گل‌گهر، ذوب‌آهن و آلومینیوم اراک در کنار مربیانی چون فرهاد کاظمی، امیر قلعه‌نویی، یحیی گل‌محمدی و مجتبی حسینی فعالیت کرده است.

دیگر مربی‌ای که به کادر مورایس اضافه شده میگوئل تکسیراست که با امیر قلعه‌نویی به سپاهان آمد و پس از جدایی این مربی در اصفهان ماند. تکسیرا پیش از این ۵ سال متوالی روی نیمکت سپاهان به عنوان دستیار در کنار امیر قلعه‌نویی، محرم نویدکیا و ژوزه مورایس حضور داشته است.

امیدیان و تکسیرا در دوران حضور امیر قلعه‌نویی دو مربی فعال سپاهان بودند که حالا بار دیگر به باشگاه اصفهانی بازگشته‌اند تا با توانایی و دانش خود به مورایس برای بیرون بردن تیم از شرایط بحرانی کمک کنند.

دیگر خبرها

  • پیروزی نزدیک سپاهان و گل کاشتن فرازبام
  • آمار شگفت انگیزی که شکست؛ الهلال بعد از چند بازی مقابل العین شکست خورد؟
  • روزی که نباشم هواداران تشویقم می‌کنند/ با وجود پیروزی مقابل ذوب‌آهن مانند بازنده‌ها بودیم
  • بررسی بازی‌های باقی‌مانده پرسپولیس تا پایان فصل
  • صحنه عجیب: دزدی پیراهن ستاره دورتموند! (عکس)
  • تقابل سپاهان بحران‌زده با ذوب‌آهن احیا شده
  • بازی‌های باقی‌مانده پرسپولیس/ سرخ‌ها دور رفت از این ۷ بازی یک امتیاز کمتر از استقلال گرفتند!
  • تغییر و تحول ناگهانی در کادر مربیگری مورایس!
  • «خمز» با تیم فوتبال تراکتور چه کرد؟/ ناکام برابر تیم‌های بزرگ
  • 0-28 در قلعه وحشت: رئال باید نگران باشد