Web Analytics Made Easy - Statcounter

قدیر با اشاره به تعداد بیماران جدید کرونایی در قم گفت: از ساعت ۱۴دیروز تا ساعت ۱۴امروز۷۷ بیمار مشکوک به کرونا در مراکز درمانی قم پذیرش شدند که ۵۸ نفر از آنها بستری شدند.

«محمدرضا قدیر» امروز (دوشنبه ۲۰مرداد) در گفتگو با  خبرگزاری شبستان در قم با اشاره به آمار بیماران کرونایی بستری در قم گفت: در ۲۴ ساعت گذشته و تا ساعت ۱۴ امروز ۷۷ نفر  مشکوک به کرونا در مراکز درمانی پذیرش شدند که از این تعداد ۵۸ نفر در بخش های بیمارستان ها بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به بیمارستان های درگیر با کرونا گفت: در حال حاضر بیماران کرونایی در چند بیمارستان قم بستری هستند.

 

قدیر با اشاره به وضعیت قم در خصوص کرونا تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۵۰ بيمار پس از بهبودی از بیمارستان های قم مرخص شدند.

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به آمار بیماران کرونایی بستری در بیمارستان های قم گفت: در حال حاضر٣٦۴ بیمار کرونایی در بیمارستان های قم بستری هستند.

 

وی با اشاره به وضعیت جسمانی این بیماران گفت: در حال حاضر۸۰ بيمار بدحال کرونایی در بیمارستان های قم بستری هستند.

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم از مردم خواست با رعایت پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی را نیز رعایت کرده و همچنان قرنطینه خانگی را جدی بگیرند .

 

لازم به ذکر است بر اساس گفته رییس سازمان نظام پزشکی قم، نخستین مورد بیماری کرونا ۳۰ بهمن ماه توسط پزشکان قمی شناسایی شد و با اثبات آن، حساسیت‌های لازم را نسبت به شیوع آن در کشور به وجود آوردند و مانع از فاجعه ای بزرگ شدند. بر اساس گفته این مقام مسئول، هم‌زمان با قم در ۱۵ استان کشور موارد مشکوک به کرونا وجود داشت، اما قم بر آزمایش و رسیدن به تشخیص نهایی کرونا، اصرار داشت و اولین مورد تشخیص این ویروس در قم مشخص شد.

پایان پیام/414

منبع: شبستان

کلیدواژه: پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ویروس کرونا کرونا بیمارستان های قم مشکوک به کرونا پزشکی قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۴۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرش ۸ هزار بیمار در مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی لرستان

 فرهاد فرامرزیان در دیدار با مدیرکل میراث‌فرهنگی لرستان در زمینه ثبت جهانی چندین اثر تاریخی و گردشگری استان گفت: ثبت جهانی آبشار بیشه و برگزاری جشنواره رود و ریل کاری ارزشمند و کم‌نظیر است.
وی خاطرنشان کرد: در ساماندهی مناطق گردشگری و آبشار‌ها نیز شاهد کار‌های ارزشمندی در استان هستیم.
رئیس جهاددانشگاهی لرستان با تشریح خدمات و فعالیت‌های جهاد دانشگاهی لرستان در حوزه‌های فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و درمانی گفت: مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی لرستان تاکنون ۸ هزار پذیرش داشته و بیش از هزار عمل در آن انجام شده است، این در حالی است که تعرفه خدمات مرکز درمان ناباروری این واحد دولتی است چراکه هدف ما خدمت به مردم در جهت فرزندآوری و منویات مقام معظم رهبری در خصوص جوانی جمعیت و فرزندآوری است.
وی ادامه داد: در حال حاضر ۴۲ شرکت دانش بنیان با جهاددانشگاهی لرستان در ارتباط هستند که از این میزان ۱۴ شرکت در واحد مستقر است.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • توجه به توریسم درمانی در ساخت بیمارستان کلاهدوز قوچان مؤثر است
  • انتظار یک روزه بیماران سکته کرده در انگلیس برای رسیدن آمبولانس
  • اضافه شدن سه بیمار دیگر به جمعیت بیماران سرطانی در استان
  • ۴۶ بیمار هموفیلی در استان وجود دارد
  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است
  • لزوم حمایت از بیماران هموفیلی/ ۳ بیمار فاکتور ۹ در استان داریم
  • تأثیر عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • پذیرش ۸ هزار بیمار در مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی لرستان
  • هزینه ۱۳ میلیارد ریالی درمان بیمه شدگان کرمانشاهی طی سال گذشته
  • نقش عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران