Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-18@21:18:54 GMT

حسان دیاب: استعفا می کنم/ خدا به داد لبنان برسد

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۴۲۰۶

حسان دیاب: استعفا می کنم/ خدا به داد لبنان برسد

به گزارش صدای ایران به نقل از المیادین، حسان دیاب نخست وزیر لبنان گفت: فاجعه ای که لبنانی ها را هدف قرار داد در نتیجه فساد مزمن  در کشور و دولت بود. منظومه فساد بزرگتر از کشور است و خطرات دیگری کشور را با وجود طبقه حاکم بر کشور تهدید می کند. فساد در همه بدنه کشور ریشه دوانیده است اما مشخص شد که فساد از کشور هم بزرگتر است و نمی توان از آن خلاصی یافت و یکی از نمونه های فساد در موضوع انفجار بندر بیروت نمایان شد و مشخص شد که حجم فاجعه بزرگتر از آن است که قابل توصیف باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: ما در برابر فاجعه بزرگی قرار داریم و انتظار می رفت که آنانی که حامی کشور هستند به احترام اندوه مردم همکاری کنند. برخی جز به پیروزی های سیاسی نمی اندیشند. آنان باید از خود خجالت می کشیدند زیرا فساد آنها فاجعه را رقم زد. آنها مشکل اصلی ملت لبنان هستند.
دیاب گفت: آنان تلاش کردند که دولت را مسئول فروپاشی و بدهی ها قلمداد کنند. تمام دغدغه ما نجات کشور است و ما به خاطر آنها بسیار تحمل کردیم اما صداهای ناهنجار قطع نشد. میان ما و تغییر دیوار بسیار بزرگی قرار دارد که طبقه ای که بر کشور حاکم است آنرا حمایت می کنند.
نخست وزیر لبنان بیان کرد: وقایع را تحریف کردند و حقایق را نادیده گرفتند زیرا آنها می دانند که موفقیت دولت یعنی تغییر این طبقه. طبقه سیاسی سپرده های مردم را بر باد داد و کشور را زیر بار بدهی برد.
وی گفت: امروز استعفای کابینه را اعلام می کنم و خداوند حامی لبنان باشد.
از سوی دیگر النشره گزارش داد: حسان دیاب به کاخ بعبدا رفته است تا استعفای کابینه را به میشل عون رئیس جمهوری لبنان تقدیم کند.


منبع: صدای ایران

کلیدواژه: فاجعه لبنان انفجار بیروت سونامی استعفا استعفا کابینه صدای ایران حسان دیاب خدا لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۴۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک هوایی دبی احتمالاً امشب از سر گرفته می‌شود

مدیر اجرایی انجمن مجریان تورهای مسافرتی روسیه (ATOR) طی اظهاراتی اعلام کرد که ترافیک هوایی دبی ممکن است از عصر روز چهارشنبه دوباره به ظرفیت کامل خود برسد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری تاس، مایا لومیدزه، مدیر اجرایی انجمن مجریان تورهای مسافرتی روسیه (ATOR) در گفتگو با تاس اعلام کرد که ترافیک هوایی دبی ممکن است از عصر روز چهارشنبه دوباره به ظرفیت کامل خود برسد.

وی گفت: پروازها آغاز شده‌اند. من باور دارم که بازیابی کامل پروازها نزدیک به شب خواهد بود.

آرتور مورادیان، معاون گردشگری برون مرزی این انجمن، قبلاً به تاس گفته بود که وضعیت بازگشت گردشگران روس از دبی طی 24 ساعت به روال عادی باز خواهد گشت.

محدودیت پروازی به فرودگاههای دبی و شارجه

بر اساس تخمین‌های این انجمن، حدود 2500 روس منتظر پروازهای خود به امارات متحده عربی هستند.

این در حالی است که منابع خبری اعلام کردند در پی بارندگی‌های شدید روز سه‌شنبه در این کشور، فرودگاه دبی غرق در آب شد و در پی آن بسیاری از پروازها لغو شد و یا به تعویق افتاد.

منابع محلی می‌گویند بسیاری از مناطق دبی پس از طوفان و بارش‌های شدید در عرض چند دقیقه دچار سیل و آبگرفتگی شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بزرگ‌ترین ریسک اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳؛ تورم‌های بزرگتر در راه است؟
  • علت تغییر معاون اول قوه قضاییه از زبان اژه‌ای
  • فیلم/ توضیحات رئیس قوه قضاییه درباره انتصاب معاون اول دستگاه قضا
  • ترافیک هوایی دبی احتمالاً امشب از سر گرفته می‌شود
  • سرپرست فدراسیون شطرنج استعفای خود را پس گرفت
  • کتاب «سه چهارده» رونمایی شد
  • ثبت گزارش جامعه هدف بنیاد شهید با مراجعه به سامانه سوت‌زنی
  • متعهد به از بین بردن فساد اداری هستیم
  • سیاه‌چاله عظیمی در حیات خلوت زمین رصد شد
  • سرمربی تیم فوتبال تراکتور تا پایان فصل مشخص شد