Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، پیگیری‌ها نشان می‌دهد طرح دولت که شبیه اوراق قرضه بود با مخالفت کارشناسی مجلس شورای اسلامی اصلاح شد و تبدیل به فروش نقدی نفت شده است.

 مقابله با تحریم نفتی، مدیریت انتظارات، تامین منابع مالی دولت و هدایت نقدینگی از اهداف این طرح خواهد بود. با این نگاه اصلاحاتی توسط مجلس شورای اسلامی بر روی طرح دولت اعمال شد تا به این اهداف نزدیک شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این طرح موجب رونق بازار بورس انرژی خواهد شد؛ زیرا با اصلاحاتی که  از سوی مجلس شورای اسلامی صورت گرفته این طرح تبدیل به فروش نقدی نفت و تعهد دولت بر تحویل نفت شد. 

پالایشگاه های داخلی متعهد شدند نفت مردم را بخرند. بدین شکل که بعد از خرید و فروش این نفت توسط مردم تحویل پالایشگاهها میشود که این موضوع برای پالایشگاه کوچک از اهمیت زیادی برای رونق آن ها برخوردار است. مقرر شد جزییات این طرح در مجلس شورای اسلامی نهایی شود.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۴۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت ۳ لایحه به مجلس ارسال کرد

رئیس‌جمهور سه لایحه را به مجلس شورای اسلامی ارسال کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، رئیس جمهور در نامه‌ای لایحه «اصلاح قانون عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در سازمان‌ها و مجامع بین‌المللی مصوب ۱۳۶۵/۰۱/۲۶ با اصلاحات و الحاقات بعدی آنةکه به پیشنهاد معاونت حقوقی رئیس جمهور در جلسه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ هیأت وزیران به تصویب رسیده بود را برای انجام تشریفات قانونی به مجلس شورای اسلامی ارسال کرد.

همچنین رئیس‌جمهور «لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به موافقتنامه اروپایی مربوط به کار خدمه وسایل نقلیه شاغل در حمل و نقل جاده‌ای بین‌المللی (اِی ای تی آر)» که به پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی، در جلسه ۹ اسفند ۱۴۰۲ هیأت وزیران به تصویب رسیده است، برای انجام تشریفات قانونی به مجلس شورای اسلامی ارسال کرد.

لایحه «تصویب معاهده (کنوانسیون) سازمان بین‌المللی علائم کمک ناوبری دریایی» که به پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی در جلسه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ به تصویب هیأت وزیران رسیده بود، برای انجام تشریفات قانونی توسط رئیس‌جمهور به مجلس شورای اسلامی ارسال شد.

منبع: ایرنا کد خبر 744895

دیگر خبرها

  • ۵ وزیر دولت در صفِ اول «اصلاح کابینه» از نگاه محمودزاده /رئیسی با این وزرای ضعیف و ناکارآمد نمی تواند کاری از پیش ببرد
  • نماینده مجلس: کل تیم اقتصادی دولت باید تغییر کند حتی معاونین و مشاورین؛ دچار بحران فکری شده اند
  • کل تیم اقتصادی از معاون اول تا سایر اعضا باید تغییر کنند
  • انتقادات تند از تیم اقتصادی رئیسی /دولت باید خانه تکانی کند و کل تیم را تغییر دهید /قیمت ارز حباب نیست آقای فرزین /محسن رضایی توان کار ندارد
  • تغییر منابع و مصارف در جداول بودجه ۱۴۰۳ امکان‌پذیر نیست
  • کوچکی‌نژاد: کل تیم اقتصادی از معاون اول تا سایر اعضا باید تغییر کنند
  • یک نماینده: کل تیم اقتصادی دولت باید تغییر کند
  • دولت سه لایحه جدید به مجلس ارسال کرد
  • دولت سه لایحه به مجلس ارسال کرد
  • دولت ۳ لایحه به مجلس ارسال کرد