Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@20:28:12 GMT

اتمام عملیات بهسازی میدان الله شیراز

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۴۲۹۶

اتمام عملیات بهسازی میدان الله شیراز

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سعید معصومی شهردار منطقه هفت گفت: با اتمام عملیات بهسازی و زیبا سازی، میدان الله شیراز امروز به بهره برداری رسید.

او از تکمیل و زیباسازی میدان الله به فضای سبز، گل و گیاه و درختان متنوع خبر داد و افزود: میدان الله با هزینه‌ای بالغ بر ۶۵ میلیارد ریال بهسازی و زیباسازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شهردار منطقه هفت گفت: طراحی فضای سبز میدان الله به گونه‌ای انجام شده است که گیاهان و درختان متنوع و متناسب در آن کاشته شده است و در چهار فصل سال شاهد زیبایی خاصی در این میدان خواهیم بود.

معصومی ادامه داد: اجرای خاکبرداری با حجم ۲۲ هزار مترمربع، اجرای ایزولاسیون به مساحت ۵ هزار متر مربع، جابجایی ۷۰ اصله درخت، اجرای ۱۳۰۰ متر مربع سنگ فرش و لبه گذاری، احداث ۴ عدد آب نما، اجرای سیستم آبیاری بارانی و مه پاش با ۸ هزار متر مربع تحت پوشش، ۱۲ هزار و ۸۰۰ متر مربع فضای سبز و اجرای شبکه‌های متعدد تاسیسات برقی و مکانیکی و نورپردازی و غنی سازی خاک و اجرای شبکه زهکشی از جمله کار‌های زیر بنایی و تکمیلی میدان است.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری شیراز میدان الله متر مربع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۴۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اجرایی میدان ورودی رزن آغاز شد

احمد محمدی راستی در گفتگو با خبرنگار مهر، از آغاز عملیات اجرایی احداث میدان ورودی شهر رزن از سمت پلیس راه رزن، قزوین خبر داد و گفت: با توجه به اینکه شهر رزن یکی از مبادی اصلی ورودی غرب کشور محسوب می‌شود و از طرفی شاهد نابسامانی بصری و عدم زیبای در ورودی شهر بودیم ساماندهی و اجرای میدان ورودی بسیار ضروری بود.

محمدی راستی افزود: مساحت این میدان یک و هفت دهم هکتار است که کارکردهای مختلفی برای آن پیش بینی شده است

وی اظهار داشت: در بحث اجرای فضای سبز و پارک و مهمتر از همه در بحث ترافیکی جهت ارتباط کنارگذر با ورودی شهر رزن این میدان کاربرد دارد.

شهردار رزن گفت: بیش از ۱۰ میلیارد تومان برای این پروژه اعتبار پیش بینی شده است که در ۳ فاز اجرا می‌شود.

محمدی افزود: در مرحله اول پس از زیر سازی بحث کشت گل در حاشیه میدان اجرا می‌شود و سپس رینگ کندروی خودرو اجرا و محیط گردشگری و پارک مرکزی در آن پیش بینی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با افتتاح این پارک خدمات حمل و نقل و گردشگری در شهر رزن ارتقا یابد.

کد خبر 6087060

دیگر خبرها

  • عملیات اجرایی میدان ورودی رزن آغاز شد
  • اجرای عملیات بهسازی بزرگراه شهید باقری
  • لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز
  • عملیات بهسازی و احیای چاه مجتمع ظاهر کندی شاهین دژ
  • از گسترش فضای سبز تا انجام تحولات مثبت عمرانی در سطح منطقه یک شیراز
  • بررسی روند عملیات اجرایی پروژه آبرسانی به روستای هفتوان سلماس
  • اجرای اردوی عملی دانش آموزان
  • فراهم شدن شرایط برقراری پروازهای خارجی در یاسوج
  • بازدید خبرنگاران از دو پروژه عمرانی شهرداری شیراز
  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال اعتبار جهت تعریض و بهسازی پل فجر شهرستان ساری