Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا پژمان مربی تیم فوتبال تراکتور درباره تساوی تیمش برابر تیم شاهین شهرداری بوشهر اظهار کرد: بازی پایاپایی بود و هر ۲ تیم به امتیازات کامل این مسابقه نیاز داشتند و بازیکنان تلاش خود را کردند. به هر حال بازی خوبی در این شرایط جوی شاهد بودیم و تساوی عادلانه‌ترین نتیجه در این دیدار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او ادامه داد: البته این نتیجه به درد هیچ کدام از تیم‌ها نمی‌خورد و ۳ امتیاز این بازی برای بقای بوشهر و رقابت ما در بالای جدول و کسب سهمیه بسیار مهم بود، اما این اتفاق رخ نداد.

پژمان درباره حاشیه‌های اخیر مبنی بر حضور نداشتن زنوزی در فصل آینده بیان کرد: ما اصلاً حاشیه‌ای نداریم.  

مربی تیم فوتبال تراکتور درباره  عملکرد تیم داوری بیان کرد: داوری بازی خیلی خوب بود و سیدعلی به درستی  قضاوت کرد و بدون نقص سوت زد.

او درباره اینکه به کسب سهمیه امیدوار هستید یا خیر، بیان کرد: به هر حال ما به کسب سهمیه آسیایی امیدوار هستیم و  ۲ بازی باقی مانده  است و باید منتظر نتایج رقیبان خود باشیم. 

بیشتر بخوانید

شاهین شهرداری صفر - تراکتور صفر/ تساوی بدموقع شاگردان الهامی برابر بوشهری‌ها

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال تراکتور تیم فوتبال شاهین بوشهر لیگ برتر فوتبال علیرضا پژمان کسب سهمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۴۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون: بازیکنان جوان پشتوانه تیم ملی هستند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مریم آزمون پس از عملکرد درخشان تیم ملی فوتبال زیر ۱۸ سال دختران برابر ازبکستان در تورنمنت کافا گفت: در ابتدا به کادر فنی تیم ملی جوانان تبریک می‌گویم که نیمه مربی‌ها را با قدرت و با یک کامبک عالی به نفع خودشان تمام کردند.

وی در ادامه اضافه کرد: روز گذشته شاهد یک بازی عالی و تاکتیکی خوبی از بازیکنان تیم ملی جوانان برابر ازبکستان بودیم. همین بازیکنان جوان پشتوانه در سال های آینده می توانند پشتوانه تیم ملی بزرگسالان کشورمان باشند. بازیکنان این تیم دو سال در اردوها و مسابقات مختلف حضور داشتند. با پیروزی برابر حریف دیرینه خودشان که در رنکینگ هم یک پله بالاتر از ایران هست، توانستند پیروز میدان باشند و این نشان از پیشرفت نوجوانان و جوانان ما است.

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان در پایان اظهار داشت: من به عنوان بیننده و مربی فوتبال از این بازی بسیار لذت بردم. امیدوارم این پیروزی ها ادامه دار باشد و تیم ملی جوانان بتواند در این تورنمنت قهرمان شود.

کد خبر 6085120

دیگر خبرها

  • الفتی در ژیمناستیک تاریخ‌ساز شد
  • آزمون: بازیکنان جوان پشتوانه تیم ملی هستند
  • ژاپن حریفی برای فوتسال ایران نیست/ از حریفان آسیایی ترس نداریم
  • اولین باخت تارتار به مدعیان در سن سیروس
  • بازیکن هوادار: تساوی برابر پیکان برای ما فرقی با باخت نداشت
  • برای المپیک برنامه داریم/انتقام بازیهای آسیایی را گرفتیم
  • کربکندی: شاید سهمیه آسیایی سپاهان به مخاطره بیفتد
  • تساوی تیم فوتسال افغانستان در برابر کویت
  • نصیرزاده: فیلم اتفاقات فرودگاه را برای مربیان خارجی فرستادند و آنها را نگران کردند
  • تردید مربی ولزی برای حضور در تراکتور