Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- تیرانداز المپیکی ایران گفت: امیدوارم حمایت‌ها ادامه داشته باشد، زیرا نیاز به حمایت بیشتر از نظر انگیزشی داریم تا با انگیزه بالا به تمرین بپردازیم. تاریخ انتشار: 00:18 - 21 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۵۳۵۲

هانیه رستمیان در گفت‌وگو با میزان، در خصوص شرایط تمرینی خودش اظهار داشت: تمرینات ما کم و تنها دو روز در هفته بود که آن هم از زمانی که تست جواد فروغی مثبت اعلام شده تعطیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  فعلاً قرار شده حدود سه هفته‌ای در سالن تمرین نداشته باشیم تا پس از بهتر شدن شرایط دوباره در سالن تمرینات خودمان را شروع کنیم.

وی پیرامون اینکه برخی تیراندازان سایر کشورها تمرینات خود را شروع کرده‌اند، گفت: تا جایی که من می‌دانم اکثر رقیبانم تمرینات خودشان را شروع کردند و با توجه به اینکه یک سال دیگر به شروع المپیک زمان مانده فرصت زیادی نداریم و از همین الان ما هم باید تمرینات جدی را شروع کنیم تا بتوانیم در المپیک موفق شویم. با توجه به شرایط سخت باید از سوی مسئولان برنامه‌ریزی اتخاذ شود تا شش ورزشکار المپیکی هر چه زودتر به شرایط تمرینی برگردند.

تیرانداز المپیکی ایران افزود: می‌پذیریم شرایط به دلیل اوج‌گیری دوباره ویروس کرونا سخت است اما چون ورزش تیراندازی انفرادی است، این امکان برای مسئولان فراهم است تا بتوانند شرایطی را ایجاد کنند تا بدون مشکل و در محیطی امن تمرین کنیم. 

رستمیان پیرامون اینکه تا پایان سال جاری هیچ مسابقه‌ای پیش‌روی آنها نیست، اظهار داشت: فعلاً که تا پایان سال جاری میلادی هیچ مسابقه‌ای در پیش نیست و برای سال آینده هم هیچ تاریخی اعلام نشده تا به آن دلخوش باشیم. رقابت‌های داخلی هم به دلیل عدم مجوز فعلا شرایط برای برگزاری مسابقاتی مانند لیگ مهیا نیست. خوابگاه هم شرایط مساعدی ندارد.

وی با تشکر از مسئولان کمیته ملی المپیک بابت حمایت از ورزشکاران گفت: خوشبختانه مسئولان کمیته ملی المپیک توجه ویژه‌ای به ما داشته‌اند و وسایل تمرینی در اختیار ما قرار دادند تا در خانه با آنها تمرین کنیم. به صورت حضوری هم از تمرینات ما بازدید کرده‌اند و از این بابت از آنها تشکر می‌کنیم. قول حمایت مالی داده‌اند اما فعلاً خبری نشده اما امیدوارم حمایت‌ها ادامه داشته باشد، زیرا نیاز به حمایت بیشتر از نظر انگیزشی داریم تا با انگیزه بالا به تمرین بپردازیم.

عضو تیم ملی تپانچه در پایان عنوان کرد: امیدوارم تمام مسئولان مربوطه به فدراسیون تیراندازی کمک کنند تا در بحث فشنگ در این مدتی که المپیک زمان داریم بدون دغدغه به تمرینات بپردازیم. درست است در این وضعیت کار سخت است اما نیاز به این داریم تا مسئولان برای ما فشنگ تهیه کنند.

بیشتر بخوانید: فروغی: حال عمومی‌ام خوب است / مردم برای همه بیماران دعا کنند

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون تیراندازی هانیه رستمیان فدراسیون تیراندازی المپیک توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۴۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین استقلال تعطیل شد/ ماشاریپوف به دبی رفت

تمرینات تیم فوتبال استقلال با تصمیم جواد نکونام روز گذشته در حالی تعطیل شد که با مجوز سرمربی آبی‌ها، جلال‌الدین ماشاریپوف، هافبک ازبکستانی استقلال که در دیدار‌های اخیر این تیم جای خود را در ترکیب اصلی آبی‌ها محکم کرده بود راهی کشور امارات شد تا چند روزی را در کنار خانواده سپری کند.  

هافبک ازبک استقلالی‌ها بلافاصله بعد از دیدار استقلال برابر شمس‌آذر قزوین راهی دبی شد و قرار است با از سرگیری تمرینات شاگردان نکونام و احتمالا از امروز دوباره به تمرینات این تیم در کمپ حجازی اضافه شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • پائز: المپیک ۲۰۲۴ واقعیت است نه رؤیا / مرادی: هدف مشترک داریم
  • پائز: المپیک ۲۰۲۴ واقعیت است نه رویا
  • (عکس) کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد
  • کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد + عکس
  • عکس| یامگا با شکل و شمایل جدید در تمرین استقلال
  • بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال
  • بیرانوند گچ دستش را باز کرد | حضور مهمان ویژه زن در تمرینات پرسپولیس!
  • استارت پرسپولیس برای ایرالکو
  • در ژیمناستیک ایران طلسم‌شکنی کردم/ نیاز به حمایت بیشتری داریم
  • تمرین استقلال تعطیل شد/ ماشاریپوف به دبی رفت