Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@22:53:41 GMT

عبداللهی: داور، برد را از ماشین سازی گرفت

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۴۵۷۵

عبداللهی: داور، برد را از ماشین سازی گرفت

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید عبداللهی مربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در نشست خبری بعد از دیدار مقابل پارس جنوبی، اظهار داشت: تیم ما یک بازی کاملا جاندار و تاکتیکی را ارائه کرد. در نیمه اول و ابتدای نیمه دوم بسیار شناور بازی کردیم و موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: خیلی تلاش کرده ایم تا ایرادات تیم را برطرف کنیم و این موضوع در تمام باشگاه‌ها وجود دارد. نبود تمرکز بازیکنان می‌تواند به دلیل جوان بودن آن‌ها یا نداشتن مسئولیت پذیری باشد و شاید هم مشکل از ما بوده است.

عبداللهی در ادامه بیان کرد: دیدار امروز مقابل پارس جنوبی به نداشتن تمرکز ارتباطی نداشت و بازیکنان ما خوب کار کردند. داور ۳ امتیاز بازی را از ما گرفت. او یک پنالتی ۱۰۰ درصد در نیمه اول به نفع ماشین سازی اعلام نکرد و به اشتباه در دقایق پایانی برای پارس جنوبی پنالتی گرفت. شاید به خاطر فشاری که از کنار زمین وارد شد این تصمیم عجیب را اعلام کرد.

او اضافه کرد: شبانه روز تلاش کرده ایم تا ماشین سازی را به سطح مطلوب برسانیم. دقیقا یک دقیقه بعد از اعتراض هومن افاضلی داور به نفع پارس جنوبی پنالتی گرفت. بعد از دیدار با ذوب آهن که کمک داور یک اشتباه انجام داد، ما طی ۳ بازی گذشته در حال تقاص پس دادن هستیم. امیدوارم نظر کارشناسان داوری صادقانه باشد. داور تحت تاثیر جوی قرار گرفت که از دقیقه ۱۰ توسط نیمکت حریف ایجاد شد.

عبداللهی در پایان گفت: در بازی با سایپا هم خیلی خوب بازی کردیم و مربی سایپا در پایان مسابقه دروازه بان خود را بهترین بازیکن زمین معرفی کرد. این موضوع عملکرد خوب ما را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال ماشین سازی لیگ برتر فوتبال ماشین سازی پارس جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۴۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم هندبال نوجوانان پسر ایران که در دومین اردوی برون مرزی ترکیه به سر می‌برد، امشب سه شنبه مقابل تیم نوجوانان این کشور به میدان رفت و توانست ۳۰ به ۲۲ به پیروزی برسد.    نیمه نخست این دیدار با افت و خیز فراوانی همراه بود و دو تیم بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند و در اواخر نیمه این تیم ترکیه بود که توانست با برتری ۱۱-۱۴ به رختکن برود.    اما در نیمه دوم با تغییر سیستم دفاعی و بازی خوب، نوجوانان ایران توانستند بازی را در دست بگیرند و با ۸ اختلاف گل و با نتیجه ۲۲_۳۰ این بازی را به سود خود به پایان برسانند.   لازم به ذکر است برگزاری دومین اردوی برون مرزی تیم ملی هندبال نوجوانان ایران تا ۷ اردیبهشت ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • مالیات عایدی بر سرمایه در بازار خودرو چه اثری دارد؟
  • سنگ سفیدی: با تمرکز بیشتر به دیدار نیمه نهایی می‌رویم
  • داور دیدار حساس پرسپولیس در جام حذفی
  • آلگری: رسیدن به فینال هیچ‌گاه آسان نیست
  • خلاصه‌بازی لاتزیو و یوونتوس + فیلم
  • خلاصه‌بازی الهلال و العین + فیلم
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • حذف ژاپن و کره جنوبی؛ شگفتی سازی تاجیکستان و قرقیزستان
  • حذف ژاپن و کره جنوبی/شگفتی سازی تاجیکستان و قرقیزستان
  • تاکسی نصف و نیمه در خیابان ؛ بی‌رنگ در میاد! | ببینید