Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم فوتبال پیکان گفت: با توجه به شرایط تیم، فشار زیادی روی بچه‌های ما در دیدار با نفت بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهروز مکوندی پس از برتری یک بر صفر پیکان مقابل نفت آبادان اظهار داشت: ما تمام سعی و تلاش مان این بود که پیروز شویم و می‌دانستیم که اگر شکست بخوریم کارمان خیلی سخت شده و شانس‌مان کم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبیعی هم بود به خاطر شرایط مسابقه استرس زیادی روی بچه‌های ما باشد.

وی ادامه داد: نفت جزو تیم‌های بالای جدول است و تا چند بازی قبل هم شانس کسب سهمیه داشت. تمام تلاش‌شان را در این بازی کردند و ما می‌دانستیم که مقابل چه تیم خوبی بازی داریم. هم ما و هم آنها موقعیت‌های خوبی نصیب مان شد و می‌توانست در چند صحنه جای برنده و بازنده عوض شود.   مربی پیکان گفت: خوشحالیم که سه امتیاز را کسب کردیم و یک مقدار وضعیت‌مان بهتر شد، اما همه چیز ادامه دارد. دو بازی خیلی سخت داریم. امتیازهای زیادی را از دست داده‌ایم و بالا آمدن در جدول سخت است. از مدیران ایران خودرو تشکر می‌کنیم که همواره حمایت کردند و امشب هم به رختکن آمدند.   مکوندی در اسخ به این سوال که با توجه برد گل گهر نتیجه بازی‌ها را پیگیری می‌کردید یا خیر، اظهار داشت: استفاده از موبایل ممنوع بود و نتیجه‌ها را پیگیری نمی‌کردیم. نگاه ما این بود که اگر می‌خواهیم در لیگ بمانیم باید نگاه‌‌مان به قدرت خودمان باشد و امیدواریم به آن چیزی که می‌خواهیم برسیم.   وی در مورد اینکه در پایان فصل فشار زیادی روی مربیان است، گفت: این موضوع طبیعی است و امیدوارم ساکت الهامی، سرمربی تراکتور هم زودتر سلامتی‌اش را به دست بیاورد. واقعا رعایت شیوه نامه های بهداشتی سخت است و از ابتدای فصل تاکنون حدود 13 ماه به طول انجامیده است. ببینید چقدر بازیکنان مصدوم  داده‌ایم و چندین مربی تغییر کرده‌اند. هزینه‌های زیادی صورت گرفته و تیم‌های پایین جدول چقدر تلاش می‌کنند که نیفتند، به همین دلیل فشار زیادی روی مربیان است.    مربی پیکان در مورد عملکرد داوری عنوان کرد: نمی‌خواهم در مورد قضاوت داور صحبت کنم و همیشه سعی کردیم اگر هم مشکلی است به کارشناسان بسپاریم و قانونی عمل کنیم. اگر داوری هم به ضرر ما سوت بزند، نمی‌توانیم کاری انجام دهیم، اما انتظار داریم به خاطر اینکه در انتهای فصل هستیم داوران تلاش شان را بیشتر کنند تا اشتباهی رخ نداده و زحمات یک فصل تیم‌ها هدر نرود.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فشار زیادی روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۴۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خمیازه‌های عبدالکریم در روزهای کم فشار پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، پنجره زمستانی بسته پرسپولیس بابت بدهی به رادوشویچ، یکی از چالش‌های این فصل سرخپوشان بود که سبب شد ستاره‌های جدید این تیم هفته‌های ابتدایی نیم فصل دوم را از دست بدهند.

عبدالکریم حسن، خرید جذاب پرسپولیس در زمستان در هفته شانزدهم به همین دلیل روی سکو نشسته بود و نتوانست مقابل آلومینیوم در اراک به میدان برود و شاهد شکست تیمش بود.

این بازیکن که این هفته‌ها روی فرم است و حسابی در ترکیب پرسپولیس جا افتاده، این بار مقابل آلومینیوم در چارچوب جام حذفی فرصت بازی کردن دارد.

عبدالکریم حسن با بدنی عضلانی و آماده همواره سوژه عکاس پرسپولیس در تمرینات این تیم در ورزشگاه شهید کاظمی است. او این بار درحالی که باتوجه به فاصله زمانی زیاد تا بازی بعدی تمرینات کم فشارتر برگزار می‌شود با چهره‌ای خاص شکار شد.

دیگر خبرها

  • آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی
  • ۲۳۰ مربی در سپاه و بسیج استان سمنان فعالیت می‌کنند
  • میلیک فرشته نجات بانوی پیر / یوونتوس فینالیست شد +فیلم خلاصه بازی
  • دلال‌ها آفت فوتبال کشور هستند/ضرورت شناسایی استعدادهای جوان تبریز
  • عاشقانه پرسپولیس - اوسمار وارد مراحل جدی شد!
  • گره تیم ملی را جوان 24 ساله باز کرد (عکس)
  • بائو: نساجی آزمایشگاه مربیان تازه به دوران رسیده شده است/ بیشتر هوچی‌گری در بازی‌های لیگ دیده‌ایم
  • خمیازه‌های عبدالکریم در روزهای کم فشار پرسپولیس!
  • سرمربی پرسپولیس و دفاع از سبک بازی استقلال
  • هفته‌ای که قهرمانی رئال قطعی می‌شود