Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-19@07:55:25 GMT

ادعای سپاهان به مهندسی نتایج در فوتبال ایران

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۴۶۴۱

ادعای سپاهان به مهندسی نتایج در فوتبال ایران

به گزارش همشهری آنلاین، سعید الهویی در نشست خبری بعد از بازی استقلال و سپاهان اظهار داشت: اصلا نمی‌شود در مورد مسائل فنی توضیح داد، روز قبل در نشست خبری فقط یک خواهش از کمیته داوران، جامعه داوری و داشتیم و آن هم اجرای عدالت بود. هنوز بازی تمام نشده ولی 2 کارشناس  اعلام کردند باید 2 کارت زرد در جریان بازی به قایدی داده می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: چطور می‌شود یک بازیکن چند هفته پیاپی در فوتبال ایران با یک حربه پنالتی بگیرد و تمام کارشناسان بگویند خطا نیست، داور را محروم کنند و دوباره در بازی بعد داور همان اشتباه را انجام بدهد. یا جامعه داوری مسیر را اشتباه می‌رود یا اینکه قرار است یک اتفاق دیگری رخ دهد، مثلا اگر یک تیمی یک جایی موفق شده، تیم دیگر هم یک جای دیگر موفق شود!

صعود استقلال به نیمه نهایی جام حذفی | قلعه نویی به درب خروج نزدیک شد

مربی سپاهان خاطرنشان کرد: بحث من استقلال و پرسپولیس نیست، موضوع کلان‌تر است. نمی‌شود یک اتفاق چند هفته تکرار شود. اگر این است یا آدمی که تصمیم می‌گیرد  صلاحیت آن شغل را ندارد یا اینکه این اتفاق به خاطر یک برنامه‌ریزی است.

وی در خصوص علت اخراج قلعه‌نویی چه بود گفت: من خودم در آن شلوغی متوجه نشدم چرا او اخراج شد و وقتی در نیمه دوم وارد زمین شدیم متوجه شدم. ظاهرا داور ناراحت شده بود که قلعه‌نویی به تصمیمات داور معترض شده بود و ما هم به نظر داور احترام می‌گذاریم. 

الهویی در خصوص روند فنی مسابقه عنوان کرد: شما اگر تجربه بازی بزرگ را داشته باشید مطمئنا اشتباهی به این شکل شیرازه یک تیم را بر هم می‌زند. استقلال در نیمه اول به فکر ضد حملات بود و روی اشتباه داوری به گل رسید و به همین دلیل روحیه آنها بالا رفت. گل اول و دوم آنها روی این موضوع اتفاق افتاد. نمی‌شود اشتباهات داوری را از این نتیجه جدا دانست. ما قبل از بازی خواستار عدالت شدیم و امیدواریم از حالا حداقل عدالت رعایت شود.

درگیری بازیکنان استقلال با نیروی انتظامی کد خبر 539128 برچسب‌ها فوتبال - جام حذفی باشگاه استقلال باشگاه سپاهان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فوتبال جام حذفی باشگاه استقلال باشگاه سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۴۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی داوری تکواندو ایران در پارالمپیک پاریس قضاوت می‌کند

رقابت‌های تکواندو در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ طی روز‌های هشتم تا دهم شهریورماه در کاخ بزرگ (گرند پالاس) شهر پاریس برگزار خواهد شد.

پس از پایان مسابقات انتخاب المپیک و مشخص شدن پاراتکواندوکاران حاضر در این مسابقات، فدراسیون جهانی ۳۰ داور را برای قضاوت در این بازی‌ها انتخاب و معرفی کرد.

بر همین اساس WT با ارسال نامه‌ای به تهران مرجان تیموری، داور بین المللی تکواندو کشورمان را برای قضاوت در بازی‌های پارالمپیک به پاریس دعوت کرد. این برای نخستین بار است که فدراسیون تکواندو ایران یک داور زن ایرانی را در بین ۳۰ داور نهایی قضاوت کننده در بازی‌های پارالمپیک دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • مسعود مرادی: شخصیت داوران را تخریب نکنید
  • اتفاق غیرمنتظره در دربی اصفهان
  • هر باشگاهی آرزوی داشتن بازیکنان سپاهان را دارد/ راه سپاهان با مورایس و کادرفنی‌اش درست است
  • حرف‌های جنجالی‌ترین کمک داور تاریخ لیگ برتر
  • داور بازی سپاهان و ذوب آهن مشخص شد
  • بانوی داوری تکواندو ایران در پارالمپیک پاریس قضاوت می‌کند
  • مورایس: نتایج بد سپاهان؟ شاید چون موهایم بلند است!
  • دوری عجیب داور مشهور از فوتبال ایران
  • داور دربی اصفهان اعلام شد
  • اشتباه داور علیه استقلال چه ربطی به پرسپولیس دارد؟