Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@13:19:19 GMT

همه توانمان را مقابل تراکتورسازی به میدان آوردیم

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۴۶۷۱

همه توانمان را مقابل تراکتورسازی به میدان آوردیم

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی پاشازاده دوشنبه‌شب در پایان مسابقه تیم‌های شاهین شهرداری بوشهر و تراکتورسازی تبریز که بدون گل به پایان رسید اظهار داشت: هر چه را که در توان داشتیم برای ماندگاری تیم شاهین بوشهر در لیگ برتر انجام دادیم.

وی با اشاره به اینکه یک امتیاز این مسابقه به درد هیچ‌یک از دو تیم نمی‌خورد، تصریح کرد: همه داشته‌هایمان را به میدان آوردیم و کارهایی که تمرین کرده بودیم را اجرا کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موقعیتی به حریف ندادیم و چند موقعیت گل هم داشتیم.

سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر با اشاره به اینکه تراکتور هم بازی خوبی را ارائه کرد ادامه داد: موقعیت‌های خوبی در نیمه اول و دوم برای گل‌زنی داشتیم ولی نتوانستیم استفاده کنیم.

وی به برخی از مشکلات و کمبودهای شاهین بوشهر اشاره کرد و افزود: با توجه به کمبود بازیکن مجبور شدیم از بازیکنان امید استفاده کنیم. بازیکنان جوان شاهین مردانه ایستادند.

پاشازاده از آماده‌سازی تیم برای دو مسابقه پیش روی شاهین خبر داد و بیان کرد: برای فصل بعد هم همه چیز دست مسئولان است و من آماده کار هستیم ولی من نمی‌توانیم بگویم بیاید با من قرارداد منعقد کنید.

کد خبر 4995557

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر مهدی پاشازاده باشگاه تراکتورسازی تبریز لیگ برتر فوتبال ایران ویروس کرونا شیراز روز خبرنگار بوشهر شیوع کرونا عید غدیر خم ماه محرم گرگان آمار کرونا شهرکرد کمک مومنانه قزوین عید سعید قربان ستاد ملی مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۴۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی با لباس همیشگی در یک چهارم جام ملت‌ها

به گزارش "ورزش‌سه"، شاگردان وحید شمسایی روز گذشته در چارچوب رقابت‌های جام ملت‌های آسیا و در سومین بازی مرحله گروهی مقابل کویت قرار گرفتند و با پیروزی 4 بر صفر از زمین مسابقه خارج شدند تا با 9 امتیاز به عنوان صدرنشین مقتدرانه مسابقات راهی یک چهارم نهایی شوند.

ایران در این مرحله  ظهر روز آینده (چهارشنبه) از ساعت ۱۲:۳۰ به وقت تهران در مرحله حذفی مقابل قرقیزستان به میدان خواهد رفت. 

نشست هماهنگی این مسابقه ساعتی پیش برگزار شد و بر اساس تصمیمات اتحخاذ شده تیم ملی ایران در مصاف با قرقیزستان با پیراهن، شورت و جوراب سفید بازی خواهد کرد و حریف ایران در این مسابقه قرمزپوش می‌پوشد.

دیگر خبرها

  • گل محمدی و تراکتورسازی در دقیقه ۹۰ | گران‌ترین سرمربی لیگ جذب شد؟
  • تیم ملی با لباس همیشگی در یک چهارم جام ملت‌ها
  • مدیران اجرایی استان بوشهر باید در میدان حضور داشته باشند
  • واکنش تراکتورسازی به انتقال بزرگ | تکلیف سرمربی پرشورها مشخص شد؟ + عکس
  • آزمون بیرانوند برای بازگشت به ترکیب پرسپولیس؛ کار سختی داری استاد!
  • قاچاقی یکی از مداح ها را به آسایشگاه خودمان آوردیم /مرشد گفت مرد حسابی اگر تو روسیاه هستی چرا پای ما را وسط می کشی؟
  • سردار آزمون در ترکیب اصلی رم مقابل بولونیا به میدان می‌رود
  • ستاره‌های غایب جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ چه کسانی هستند؟
  • مسابقه استانی مشاعره دانش آموزی در گناوه برگزار شد
  • حسینی مقابل تراکتور به میدان می‌رود