Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@23:50:08 GMT

گل شماره 100 به نام وریا

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۴۶۸۱

وریا غفوری صدمین گل تاریخ استقلال در جدال مقابل سپاهان را به ثمر رساند.

به گزارش "ورزش سه"، فرهاد مجیدی دست به کار بزرگی زد و تیمش موفق شد در بازی بزرگ جام حذفی، از سد سپاهان بگذرد.


مجیدی که برای این دیدار مهم، شیخ دیاباته، ارسلان مطهری و فرشید اسماعیلی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت، توانست دیدار حیثیتی و بزرگی را از سپاهان و قلعه نویی ببرد تا استقلال به مرحله نیمه نهایی جام حذفی صعود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نکته ویژه این بازی، به ثمر رسیدن گل وریا غفوری بود. در این دیدار، دردقیقه 44 استقلال روی حرکت خوب قایدی، صاحب یک ضربه پنالتی شد که وریا غفوری کاپیتان آبی پوشان برخلاف جهت حرکت پیام نیازمند، توپ را وارد دروازه سپاهان کرد تا استقلال با یک گل از حریف خود پیش بیفتد.

 

 


این یکصدمین گل استقلال مقابل سپاهان در طول 76 دیدار دو تیم در رقابت های مختلف است که با نام وریا غفوری به ثبت رسید. اولین گل استقلال مقابل سپاهان را مرحوم غلامحسین مظلومی در تاریخ 8 بهمن 1350 به ثمر رساند.


آن دیدار استقلال و سپاهان که با برتری 4 بر صفر آبی پوشان به پایان رسید، در چارچوب رقابت های جام منطقه ای ایران برگزار شد که زدراکو رایکوف سرمربی استقلال بود و محمود یاوری نیز هدایت سپاهان را بر عهده داشت.

 

استقلال تهران وریا غفوری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران وریا غفوری وریا غفوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۴۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط از لیگ برتر با یک برزیلی لغو می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران پس از اینکه محمدرشید مظاهری و علیرضا رضایی را به‌عنوان گلر در ترکیب خود داشت، در سه دیدار اخیرش با لوآن پولی وارد بازی‌ها شده که این گلر هم توانسته شرایط تیمش را تغییر بدهد و غیر از دریافت گل برابر ملوان انزلی که در مهار توپ بدشانس بود، در دو دیدار پیاپی مقابل سپاهان و تراکتور گلی دریافت نکرده است.

شاید نساجی از ابتدای فصل این گلر برزیلی را درون چارچوب می‌دید، حال و روز بهتری از الان داشت و بالاتر از رتبه پانزدهم قرار می‌گرفت؛ دروازه‌بانی که در اوایل امسال به نساجی اضافه شد و در دو دیدار متوالی مقابل ملوان و سپاهان عملکرد موفقی ارائه داد و این هفته هم در جدال با تراکتور برای دومین بازی پیاپی با نمایش درخشان دروازه خود را نگه داشت.

لوآن پولی در دیدار مقابل تراکتور هشت مهار موفق ثبت کرد و با سیوهای نجات‌بخش موجب شد تا تک گل تیمش حفظ شود و نقش غیرقابل‌انکار در سه امتیاز داشته باشد و یکی از بهترین‌های تیمش در راه گرفتن سه امتیاز شود.

نساجی مازندران با حضور گلر برزیلی امیدوارتر از همیشه کارش را پیش می‌برد و امیدوار است فاصله یک امتیازی که تا فرار از منطقه خطر دارد را جبران کند و در 6 دیدار باقی مانده‌اش شرایطی رقم بزند که در لیگ برتر بماند.

دیگر خبرها

  • شغل جدید وریا غفوری مشخص شد
  • عکسی که شغل جدید وریا غفوری را مشخص کرد
  • (عکس) شغل جدید وریا غفوری مشخص شد
  • دوری کاپیتان استقلال از فوتبال؛ کافه وریا افتتاح می‌شود! + عکس
  • برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - سپاهان در مسجدسلیمان
  • سقوط از لیگ برتر با یک برزیلی لغو می‌شود
  • شکست ملوان مقابل سپاهان بعد از ۳۶۷۰ روز!
  • فرشاد احمدزاده به پرسپولیس رسید
  • شوک به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • استقلال، سپاهان، پرسپولیس؛ جام به کدام می‌رسد؟