Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@15:01:39 GMT

برد رقبای سپاهان و شهرخودرو، باخت حریف پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۴۶۸۴

برد رقبای سپاهان و شهرخودرو، باخت حریف پرسپولیس

تیم‌های الهلال و النصر عربستان برابر حریفان خود به برتری دست یافتند، اما التعاون مقابل الشباب شکست خورد.

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های هفته بیست و چهارم لیگ حرفه‌ای عربستان در حالی به پایان رسید که تیم الهلال موفق شد با کسب یک پیروزی دیگر قاطعانه صدرنشین بماند و النصر هم با کسب برد در رده دوم جدول بایستد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تیم الهلال عربستان که یکی از حریفان شهرخودرو ایران در گروه B لیگ قهرمانان آسیا است، از ساعت ۲۲:۳۰ دوشنبه شب در استادیوم ملک سعود ریاض مقابل تیم رده چهاردهمی الفتح قرار گرفت و موفق شد با دو گل بافتیمبی گومیس به برتری ۲ بر یک دست پیدا کند و با ۵۷ امتیاز در صدر جدول بماند.

 

النصر عربستان نیز که همگروه سپاهان ایران در لیگ قهرمانان آسیا است، از ساعت ۲۰:۴۵ در استادیوم امیر سلطان بن عبدالعزیز به مصاف أبها رده نهمی رفت و توانست در این مسابقه خارج از خانه با گل‌های عبدالرزاق حمدالله(پنالتی) و احمد موسی به پیروزی ۲ بر صفر برسد تا پشت سر الهلال، با ۴۸ امتیاز در جایگاه دوم جدول قرار بگیرد.

 

اما تیم التعاون که در گروه C لیگ قهرمانان آسیا رقیب  پرسپولیس است، نتوانست در هفته بیست و چهارم لیگ حرفه‌ای عربستان به برتری دست یابد و با نتیجه یک بر صفر مقابل الشباب شکست خورد تا با ثبت دومین باخت متوالی ۳۲ امتیازی و در رتبه دهم جدول بماند.

الهلال عربستان النصر عربستان عربستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: الهلال عربستان النصر عربستان عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۴۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار العین - الهلال در لیگ قهرمانان لغو شد

دیدار دو تیم فوتبال العین امارات و الهلال عربستان از سوی AFC لغو شد.

به گزارش مشرق، تیم‌های فوتبال العین و الهلال در چارچوب دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا قرار بود امروز سه شنبه ۲۸ فروردین و از ساعت ۱۹:۳۰ به میزبانی ورزشگاه هزاع بن زائد به مصاف هم بروند که به دلیل بارش شدید باران این بازی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC لغو و به فردا چهارشنبه ۲۹ فروردین موکول شد.

برنده دیدار رفت و برگشت العین و الهلال در فینال به لیگ قهرمانان آسیا به مصاف برنده دیدار رفت و برگشت یوکوهاما مارینوس و اولسان اچ دی خواهند رفت.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • العین، الهلال عربستان را تحقیر کرد
  • اعتراض تیم رونالدو به لغو دیدار الهلال!
  • اولین واکنش نیمار به شکست سنگین الهلال
  • برد بزرگ العین مقابل الهلال برای پایان رکورد جهانی
  • خیز الهلال برای ثبت رکورد تاریخی در آسیا و جهان
  • کریس رونالدو نقره داغ شد | حکم سنگین بعد از حرکت جنجالی در عربستان
  • ناکامی در دومین فینال متوالی؛ گرمسیری هم به ژاپنی‌ها باخت
  • دیدار العین - الهلال در لیگ قهرمانان لغو شد
  • بررسی رقبای ایران در جام ملت‌های فوتسال آسیا/ خطر یک حریف گمنام!
  • کرسپو: قدرت العین با الهلال برابر است