Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-03-29@11:30:18 GMT

جانشین قلعه‌نویی در سپاهان مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۴۷۰۰

جانشین قلعه‌نویی در سپاهان مشخص شد

بعد از شکست ۲ بر صفر تیم فوتبال سپاهان مقابل استقلال در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی و حذف از این رقابت‌ها، امیر قلعه‌نویی از هدایت سپاهانی‌ها استعفا کرد.

بعد از این کناره‌گیری، اعلام شد میگوئل تکسیرا که پیش از این علاوه بر سپاهان در تیم‌های ذوب‌آهن و تراکتور نیز به‌عنوان دستیار امیر قلعه‌نویی حضور داشته قرار است تا مشخص شدن تکلیف نهایی و احتمالاً انتخاب مربی جدید، مسئولیت فنی تیم را برعهده بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲۵۵ ۴۱

کد خبر 1420256

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه سپاهان امیر قلعه نویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۴۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه سنگین قلعه‌نویی، فدراسیون فوتبال، سپاهان و ۳ملی‌پوش + جزئیات | طارمی ۲ بار جریمه شد

به گزارش همشهری آنلاین، با وجود گذشت بیش از ۴۰ روز از پایان مسابقات فوتبال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ قطر که به قهرمانی تیم میزبان انجامید، آرای کمیته انضباطی و اخلاق کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) علیه تیم‌ها و عوامل آنها به‌خاطر تخلفاتی که در طول رقابت‌ها یا پس از آن مرتکب شدند، ادامه دارد.

این کمیته اخیراً آرای جدیدی علیه فدراسیون فوتبال کشورمان و اعضای تیم ملی ایران صادر کرده که به شرح زیر است:

* فدراسیون فوتبال به دلیل خروج دیرهنگام اعضای تیم ملی ایران از رختکن که سبب تأخیر در شروع دیدار با قطر به مدت یک دقیقه و ۴۰ ثانیه شد، به پرداخت مبلغ هزار و ۲۵۰ دلار محکوم شد.

* علیرضا جهانبخش به دلیل حضور نیافتن در مصاحبه تلویزیونی بلافاصله بعد از بازی با قطر پس از درخواست AFC، باید جریمه‌ای به مبلغ ۱۰ هزار دلار پرداخت کند.

* مهدی طارمی به دلیل غیبت در مصاحبه تلویزیونی بلافاصله پس از دیدار با قطر با وجود درخواست مسئول کنفدراسیون فوتبال آسیا، ۱۰ هزار دلار جریمه شد.

* امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی ایران به دلیل غیبت در مصاحبه تلویزیونی بلافاصله بعد از بازی با قطر با وجود درخواست کنفدراسیون فوتبال آسیا، به پرداخت جریمه‌ای ۱۰ هزار دلاری محکوم شد.

* فدراسیون فوتبال به دلیل اطمینان ندادن بابت حضور سه عضو تیم ملی فوتبال این کشور در مصاحبه تلویزیونی بلافاصله بعد از مسابقه، باید جریمه‌ای به مبلغ ۱۰ هزار دلار پرداخت کند.

* سعید عزت‌اللهی به دلیل زیر سؤال بردن تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا بابت انتخاب داور دیدار با قطر (احمد العلی از کویت) و زیر سؤال بردن بی‌طرفی و صداقت وی، به پرداخت ۵ هزار دلار جریمه نقدی محکوم شد.

* مهدی طارمی به دلیل دخالت در درگیری کلامی یا فیزیکی با هواداران و اعضای رسمی تیم ملی قطر در پایان مسابقه و رفتار غیر ورزشی که از اصول بازی جوانمردانه بود، ۵ هزار دلار جریمه شد.

مجموع جرایم در نظر گرفته شده برای بازیکنان، سرمربی و فدراسیون ایران در رأی آخر AFC مبلغ ۵۱ هزار و ۲۵۰ دلار می‌شود.

کمیته انضباطی و اخلاق AFC همچنین به دلیل اتفاقات دیدار سپاهان و نیروی هوایی عراق در روز ششم آذر ۱۴۰۲، احکام جداگانه‌ای علیه سپاهان صادر کرد.

باشگاه سپاهان بابت تأخیر در ورود به زمین که منجر به تأخیر دو دقیقه‌ای در شروع مسابقه شد، هزار و ۵۰۰ دلار جریمه شد و به‌خاطر پرتاب اشیای دودزا در پایان مسابقه، باید ۱۰ هزار دلار پرداخت کند. سپاهان همچنین به دلیل کوتاهی در انجام تعهدات خود بابت اجرای قوانین امنیتی، به پرداخت ۵ هزار دلار محکوم شد که مجموع این جرایم برای باشگاه سپاهان به رقم ۱۶ هزار و ۵۰۰ دلار می‌رسد.

کد خبر 841100 منبع: تسنیم برچسب‌ها ویژه ورزشی امیر قلعه‌ نویی کنفدراسیون فوتبال آسیا فدراسیون فوتبال

دیگر خبرها

  • جریمه سنگین فدراسیون فوتبال، قلعه‌نویی، طارمی و ...
  • جریمه سنگین قلعه‌نویی، فدراسیون فوتبال، سپاهان و ۳ملی‌پوش + جزئیات | طارمی ۲ بار جریمه شد
  • جریمه سنگین امیر قلعه نویی و سه ملی پوش دیگر از سوی AFC
  • احمد نوراللهی ستاره شد؛ امیر قلعه نویی در به در احمد نور!
  • جریمه سنگین قلعه‌نویی، فدراسیون فوتبال، سپاهان و سه ملی‌پوش
  • امیر قلعه نویی: زمین چمن مصنوعی نقطه تاریک این بازی بود؛ ترکمنستان به خوبی توپ را در زمین چرخاند
  • چهره درهم قلعه نویی در روز صعود ایران
  • تصویری عجیب از وضعیت چمن مصنوعی ورزشگاه ترکمنستان | اعتراض قلعه نویی بی دلیل نبود
  • اعلام ترکیب تیم ملی فوتبال برابر ترکمنستان / بیرانوند نیمکت‌نشین شد
  • اعلام ترکیب تیم ملی در برابر ترکمنستان با چند تغییر بزرگ