Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسول کربکندی کارشناس فوتبال در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شکست تیم فوتبال سپاهان برابر تیم استقلال در جام حذفی اظهار کرد: همانطور که قبل از بازی بیان کردم هر تیمی که آرامش بیشتر داشت برنده این دیدار می شد. به هر حال استقلالی‌ها آرامش بیشتری داشتند و به غیر از گل اول آن‌ها که حرف و حدیث داشت بازیکنان استقلال خیلی خوب جنگیدند و راه‌های حمله سپاهانی‌ها را بستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او ادامه داد: به نظرم استقلال از دیدار قبلی با سپاهان هم بهتر ظاهر شد و بازیکنان سپاهان انگیزه‌ای برای پیروزی در این بازی نداشتند و از شادابی لازم برخوردار نبودند. در مجموع استقلالی‌ها ۲ برد حساس در بازی با زردپوشان اصفهانی کسب کردند.  

کربکندی درباره اینکه سپاهان همچنان شانس کسب سهمیه آسیایی را دارد، گفت: به هر حال تیم سپاهان ۲ بازی سخت با تیم‌های فوتبال شهر خودرو و پیکان دارد و اگر این تیم بتواند در این ۲ بازی پیروز شود، به شرطی که حریفانش نتیجه نگیرند، همچنان شانس کسب سهمیه آسیایی دارد.  

برنامه سپاهان برای قهرمانی و کسب سهمیه آسیایی به هم ریخت 

کارشناس فوتبال بیان کرد: تیم سپاهان برای قهرمانی در لیگ برتر فوتبال  بسته شد و  این تیم بعد از ناکامی در قهرمانی به دنبال کسب سهمیه آسیایی بود، اما برنامه اش به هم ریخت. به هر حال فشار سنگینی بر روی کادر فنی و بازیکنان بود.  

او درباره تغییرات در کادر فنی سپاهان تصریح کرد: به نظرم در ۲ بازی باقی مانده نیازی به ایجاد شوک نیست. به هر حال بازیکنان سپاهان خسته شده اند و آن‌ها در بازی قبلی با استقلال فشار زیادی بر روی حریف خود آوردند و انگیزه بیشتری برای پیروزی داشتند، اما در بازی جام حذفی بدون انگیزه در زمین مسابقه حضور پیدا کردند.  

کربکندی درباره پیش بینی اش از وضعیت  سپاهان گفت: مدیران سپاهان باید متناسب با تفکرات و برنامه ریزی مناسب، تیم خود را برای فصل آینده ببندند. سپاهان پرافتخارترین تیم ایران است و مسئولان این تیم اصفهانی هزینه سنگینی در لیگ برتر کردند. به هر حال این تیم اصفهانی نیاز به بازنگری کامل دارد.  

بیشتر بخوانید

استقلال تهران ۲ - سپاهان صفر/ مجیدی بازهم مچ قلعه نویی را خواباند

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال سپاهان تیم فوتبال استقلال رسول کربکندی جام حذفی فوتبال کسب سهمیه آسیایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۴۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام حذفی ایران؛ محل برگزاری بازی سپاهان مشخص شد

ورزشگاه دیدار آبی پوشان و سپاهان اعلام شد

طرفداری | ورزشگاه محل برگزاری یک مسابقه از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی( یادواره آزادسازی خرمشهر) باشگاه های کشور فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۳ اعلام شد.

مسابقه دو تیم آبی پوشان جنوب – سپاهان اصفهان روز جمعه ۷ اردیبهشت ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز برگزار خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • واکنش کاپیتان تیم ملی به انصراف ملی‌پوشان: تیم ملی جای بچه‌بازی نیست!
  • جام حذفی ایران؛ محل برگزاری بازی سپاهان مشخص شد
  • سپاهانی‌ها در انتظار نامه خوزستانی‌ها به سازمان لیگ
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • نگرانی سپاهانی‌ها از تکرار اتفاقات ناگهانی در اهواز
  • پیشکسوت استقلال: بغل کردن مادر رییس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت ولی کار حسینی داشت؟
  • چرا بغل کردن مادر رئیس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت، سید حسین داشت؟
  • بهترین‌های هفته ۲۴؛ ربیعی طلسم شکست، اصفهانی‌ها برگشتند
  • ادامه دومینوی پیروزی سرخابی‌ها و انتقام سپاهان از انزلی‌چی‌ها
  • روز تلخی برای فوتبال خوزستان بود/ غیرت خوزستانی لازم داشتیم