Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-23@12:29:21 GMT

حوادث عجیب و غریب در بندرانزلی

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۴۷۸۶

حوادث عجیب و غریب در بندرانزلی

به گزارش افکارنیوز،

در رقابت‌های هفته سی‌و‌سوم لیگ یک تیم‌های ملوان و رایکا بابل در انزلی به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این مسابقه به جنجال کشیده شد. بعد از آنکه سوت پایان بازی به صدا درآمد و رایکا یک بر صفر ملوان را مغلوب کرد اعضای کادرفنی تیم انزلی‌چی به سمت کمک داور مسابقه حمله کردند و این شروع یک درگیری عجیب بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار ورزشی- انزلی‌چی‌ها به یک توپ که به تیر دروازه برخورد کرد معترض بودند و اعتقاد داشتند که وارد دروازه شده و به همین خاطر آنها بعد از سوت پایان بازی به سمت پیام حیدری داور وسط و کمک داور حمله کردند و آنها را مجروح کردند.

البته سوال این است که چگونه عده‌ای از هوادران توانستند وارد زمین شوند؟ مگر به دلیل شیوع کرونا ، بازی‌های فوتبال بدون تماشاگر برگزار می‌شود؟

نکته قابل توجه اما این بود که حدود ۲۰۰ هوادار در ورزشگاه تختی انزلی حضور داشتند که به همین خاطر داوود رفعتی ناظر بازی چند بار اقدام به متوقف کردن بازی کرد. در پایان بازی برخی لیدر های تیم ملوان که در ورزشگاه حضور داشتند نیز به داخل زمین رفتند و اقدام به ضرب و شتم با کمک داور و مسئولان برگزاری کردند. در جریان این درگیری‌ها گوشی تلفن همراه رفعتی ناظر بازی نیز گم شد و تا دخالت نیروی انتظامی ناظران و داوران مسابقه چند ساعت در ورزشگاه حبس شدند و حدود ساعت ۲ بامداد با اسکورت ورزشگاه را ترک کردند.

این اقدامات عجیب در حالی رخ داد که بازی شمالی‌های لیگ برتر برای بقای تیم رایکا اهمیت زیادی داشت و برد نماینده بابل باعث برافروخته شدن اعضا و لیدرهای ملوان شد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ملوان کرونا فوتبال لیگ برتر ملوان کرونا بندرانزلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۴۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک خودی در انزلی به داد سپاهان رسید

به گزارش "ورزش‌ سه"، سپاهان با شکست یک بر صفر به رختکن رفته بود و به همین مورایس شاگردانش را با تفکراتی کاملا تهاجمی در نیمه دوم وارد زمین کرد.
حملات سپاهان سرانجام در دقیقه 54 روی پاس تماشایی و دقیق رضا شکاری به ثمر نشست؛ جایی که شهریار مغانلو توپ را در اختیار گرفت و از فرعباسی عبور کرد، اما خطای سنگربان ملوان سبب شد تا مرتضی منصوریان داور مسابقه در سوت خود به نشانه پنالتی بدمد.

ویدئو: 330622

شهریار که در بازی قبلی هم به شکلی مشابه خودش پنالتی گرفته بود و موفق شده بود تک گل پیروزی بخش تیمش را در دربی اصفهان به ثمر برساند، به شکل کاملا مشابه در انزلی هم اتفاقات بازی قبلی را رقم زد.

البته مهاجم سپاهان برخلاف بازی قبلی به دلیل دورانی که در ملوان حضور داشته، جشن گل به پا نکرد تا به این شکل احترام خود را به تیم سابقش در دوران خدمت سربازی نشان داده باشد.

این سیزدهمین گل مغانلو بود که سبب بیشتر شدن فاصله او از سایر مدعیان در صدر جدول گلزنان لیگ بیست و سوم شد.

دیگر خبرها

  • تشخیص عجیب و غریب VIR در بازی سرنوشت ساز رئال مادرید و بارسلونا | ویدئو
  • هفته بیست وچهارم لیگ برتر| سپاهان با شکست ملوان در انزلی دوباره مدعی شد
  • شهریار رکوردشکنی کرد/ گام بلند مغانلو برای آقای گلی
  • ذوب آهن یک - آلومینوم اراک صفر / ملوان یک - سپاهان یک
  • یک خودی در انزلی به داد سپاهان رسید
  • ذوب آهن صفر- آلومینوم اراک/ ملوان یک - سپاهان یک
  • آتش‌بازی هواداران ملوان روی سکوهای سن‌سیروس +فیلم
  • ذوب آهن صفر- آلومینوم اراک/ ملوان یک - سپاهان صفر
  • ذوب آهن صفر- آلومینوم اراک/ ملوان صفر- سپاهان صفر
  • حضور معدود هواداران سپاهان در ورزشگاه سیروس قایقران +فیلم