Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-18@22:52:14 GMT

کیهان کلهر و شهر خاموشش

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۴۷۹۰

کیهان کلهر و شهر خاموشش

دومین کنسرت آنلاین «شهر خاموش» با اجرای کیهان کلهر با استقبال زیادی مواجه شد و بحث درباره آن تا دیروز هم ادامه داشت. کاربرانی که این کنسرت را دیده بودند از هنر کلهر می‌گفتند و حس و حالی که هنگام تماشای کنسرت داشتند.

البته منتقدان کلهر هم زیاد بودن و از دلایل مخالفتشان با او می‌نوشتند اما در مجموع می‌شود گفت واکنش‌های مثبت به این اجرا بیشتر از واکنش‌های منفی بود: «‏کیهان کلهر موقعی که ساز می‌زنه کجا میره؟»، «آخه یه آدم چطوری اینقدر ساز خوب می‌زنه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روحمو زنده کرد»، «‏هم‌عصر شما بودن شکرانه داره آقای کلهر، ممنون که هستید و ممنون که تو این روزگار با ما هستید»، «‌‏همیشه به نسل جوان امیدوار بوده‌ام، اما دیشب قسمت دوم کنسرت شهر خاموش ‎کیهان کلهر رو به صورت لایو توی اینستاگرام می‌دیدم؛ اوج هنر و زیبایی که۲۰ هزار نفر توی لایو بودن و مقایسه کردم با لایوهای ندا یاسی و ‎تتلو و آقای هزینه و ساشا سبحانی و... هر کدام نزدیک نیم میلیون نفر... چه تلخ...»، «‏شاید خیلى عجیب باشه، ولى برعکس همه تون که بال بال می‌زنین واسه لایو کیهان کلهر، من اصلاً حس خاصى به کمانچه‌اش ندارم»، «‏کیهان کلهر مرد سال موسیقی جهان شده ولی ادعایی نداره هنوز هم... به آهنگای کسی گوش بدید که برای مخاطباش ارزش قائل باشه»، «‏هر دفعه اجراهای کیهان کلهر رو می‌بینم حالم از این رو به اون رو میشه. اگه ناراحت باشم بیشتر غمگین می‌شم و اگه خوشحال باشم بیشتر شاد. خیلی بیشتر از فوق‌العاده‌ست این بشر...»، «‏کنسرت کیهان کلهر رو دیدید؟ من دیدم و اشک ریختم»، «‏من بیشتر از اینکه دوست داشته باشم صدای ساز ‎کیهان کلهر رو بشنوم، از تماشای حس و حال شون در حین ساز زدن لذت می‌برم! عجب حالی، عجب عشقی، عجب استادی»، «‏دارم کنسرت کیهان کلهر رو از یوتیوب می‌بینم و بعید می‌دونم قلب و مغزم بتونه تاب بیاره تا آخرش!»، «‏یک نفر چقد می‌تونه عاشق کارش باشه و به هنرش عشق بورزه که همه رو مجذوب خودش کنه. با هنر دستاش فکر و وجودمون رو به پرواز دربیاره. ساعتی غرق در ایران کهن...»، «‌‏عجب سمفونی عجیبیه این شهر خاموش، وارد روح و روانت می‌شه.»، «‏نوازنده‌های بهتر از کیهان کلهر هم هستن اما چی باعث شده که انقدر کلهر دیده بشه و طرفدارای دو آتیشه پیدا کنه؟»، «‏وسط این خبر و اتفاق بد لایو امشب ‎کیهان کلهر باعث شد حس کنم هنوز جا واسه زنده بودن و زندگی کردن هست.»، «‏کیهان کلهر مدت‌هاست از حوزه هنر موسیقی گذشته و در حوزه مارکتینگ ساز می‌زنه.»، «‏چه عاشقانه‌ای. عمارت چهلستون و طنین ساز کیهان کلهر. این برنامه می‌بایست از تلویزیون پخش زنده می‌شد، هیهات هیهات...»

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: کیهان کلهر رو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۴۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) حاج آقا دانشمند: دوست دارم کنسرت بروم اما می‌ترسم

حاج آقا دانشمند در یک گفتگوی خودمانی صحبت‌های جالبی ارائه داد که دیدنی است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • معاریو: پدافند هوایی اسرائیل تنها حدود ۸۴ درصد حمله ایران را را دفع کرد/ کیهان: چیزی بالغ بر 46 درصد موشک ها و پهپادهای ایران با دقت به اهداف برخورد کردند
  • کنایه معاون وزیر ورزش به برپایی مجدد گشت‌های ارشاد
  • کیهان: عامل اصلی مشکلات اقتصادی کشور، پدرخوانده‌ های حامی برجام هستند!
  • لایو جنجالی بهاره رهنما از کالیفرنیا درباره شوهر کردنش
  • کیهان: بسیاری از پهپاد‌ها و موشک‌ها، از گنبد آهنین عبور کردند
  • تصمیم عجیب: ستاره لیورپول فروخته می‌شود
  • (ویدئو) افشاگری بهاره رهنما درباره ازدواج سومش؛ لایو جنجالی خانم بازیگر در کالیفرنیا
  • یادواره منطقه‌ای شهدای ایل کلهر
  • ببینید | افشاگری بهاره رهنما درباره ازدواج سومش؛ لایو جنجالی خانم بازیگر در کالیفرنیا
  • (ویدیو) حاج آقا دانشمند: دوست دارم کنسرت بروم اما می‌ترسم