Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-19@22:47:52 GMT

اسپری ضد آب کننده سطوح + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۴۹۵۷

‍‍‍‍‍‍

خبرگزاری میزان- یک شرکت فناوری برای رفع مشکل خیس شدن سطوح اسپری خاصی تولید کرده که سطوح را ضد آب و غیر قابل نفوذ در برابر مایعات می‌کند. تاریخ انتشار: 03:50 - 21 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۵۲۹۱

خبرگزاری میزان - اسپره‌ای به نام "never wet" یا "هیچوقت خیس" نشوید، قابلیتی دارد که به راحتی آب و مایع‌ها را کنار میزند و از دستگاه شما محافظت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اسپری نه تنها وسایل الکتریکی بلکه برای پارچه و کاغذ نیز استفاده می‌شود.
این اسپری با ایجاد یک سطح محافظ ضد آب به مدت چند ساعت در اطراف یک جسم خاص است به طوری که آب روی آن میلغزد و به داخلش نفوذ نمی‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی بیشتر بخوانید:  تولید روزانه ۶ هزار لیتر ژل و اسپری ضد عفونی در منطقه پدافند هوایی اصفهان

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اسپری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۴۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فتح قله‌های نفتی/ صادرات نفت ایران رکورد شش سال اخیر را شکست

بر اساس گزارش‌های منتشر شده در هفته‌های جاری، تولید و صادرات نفت ایران افزایش پیدا کرده و به بالاترین میزان خود در شش سال اخیر رسیده است.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو- ندا زارعی: اعمال تحریم‌های نفتی جدید، برنامه‌ای است که دولت آمریکا بعد از حمله موشکی ایران به اسرائیل برای آن درنظر دارد. بعد از حمله مستقیم ایران در ۲۶ فروردین سال جاری با بیش از حدود صدها پهپاد، موشک کروز و بالستیک، دولت آمریکا به دنبال اعمال تحریم‌های جدیدی برای صادرات نفت ایران است تا علاوه بر جبران حمله ایران به اسرائیل، بتواند از این طریق کشور را تحت فشار قرار دهد.

 

اما خبری که در روز‌های اخیر درباره میزان صادرات نفت ایران و افزایش آن منتشر می‌شود، بسیار مهم است و حکایت از مقاوم شدن ایران در برابر تحریم‌های نفتی دارد.

هفته گذشته بود که اوپک گزارشی منتشر کرد مبنی بر افزایش میزان تولید نفت ایران در ماه مارس و اینکه جایگاه سوم تولیدکننده نفت بعد از عربستان و عراق، همچنان توسط ایران حفظ شده است. طبق این گزارش ایران در ماه مارس با افزایش ۲۸ هزار بشکه‌ای تولید نفت، تولید خود را به سه میلیون و ۱۸۸ بشکه نفت دور روز ارتقا داد.

 

حالا تنها بعد از گذشت چند روز بار دیگر گزارشی منتشر شده از روزنامه فایننشال تایمز که در آن به افزایش صادرات نفت ایران اشاره می‌کند. این رزنامه نوشته است که صادرات نفت ایران به بالاترین میزان در ۶ سال گذشته رسیده و ۳۵ میلیارد دلار درآمد برای این کشور داشته است.

 

همچنین این روزنامه در گزارش خود با استفاده از داده‌های شرکت تحلیل انرژی ورتسکا، اظهار کرده است که تهران در ۳ ماه اول سال جاری میلادی به‌طور متوسط روزانه یک میلیون و ۵۶۰ هزار بشکه نفت صادر کرده که عمده آن به چین بوده است. این رقم بالاترین میزان از سه ماهه سوم سال ۲۰۱۸ به این سو به شمار می‌رود. علاوه بر این، فرناندو فریرا از گروه انرژی موسسه آمریکایی راپیدان نیز در این باره گفت است: ایران هنر دور زدن تحریم‌ها را پیدا کرده و صادرات آن به دو میلیون بشکه نزدیک شده است.

با وجود اینکه ایران در اوایل سال‌هایی که مورد تحریم‌های ظالمانه آمریکا قرار گرفته بود، وضعیت نامناسبی در زمینه تولید و صادرات نفت را تجربه کرد، حالا در این روز‌ها به عنوان سومین تولیدکننده نفت در بین کشور‌های عضو اوپک، وضعیت صادرات خود را نیز بهبود بخشیده است. به طوری که این موضوع با واکنش‌های بسیاری از سمت کشور‌های دیگر همراه بوده است.

دیگر خبرها

  • فتح قله‌های نفتی/ صادرات نفت ایران رکورد شش سال اخیر را شکست
  • اگر فساد از بالا خشک نشود، جواب گرفتن سخت است
  • اهمیت استراتژیک گندم
  • لرستانی‌ها سالانه چه میزان انجیر سیاه تولید می‌کنند؟
  • تولید ۷۰۰هزار تن آرد در لرستان
  • لزوم داشتن نگاه جدی به نفوذ دانش به بخش کشاورزی
  • رشد ۴۷ درصدی جوجه‌ریزی در تویسرکان
  • انتشار پایان‌نامه‌های برتر تقاضا محور برای مهار تورم و رشد تولید از دانشگاه شهرکرد
  • نرخ فعلی خرید تضمینی گندم با میزان تورم هم‌خوانی ندارد
  • سهم لرستان در طرح جهش تولید در دیمزار‌های کشور ۷ درصد است