Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-24@13:49:46 GMT

اسمالینگ در رادار اینتر

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۵۱۳۷

اسمالینگ در رادار اینتر

خبرگزاری میزان- مدافع منچستریونایتد مورد توجه کادرفنی تیم فوتبال اینتر قرار گرفته است. تاریخ انتشار: 06:45 - 21 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۵۵۱۴

خبرگزاری میزان - به ادعای برخی از رسانه‌های ایتالیایی، باشگاه اینتر به دنبال جذب کریس اسمالینگ، مدافع تیم فوتبال منچستریونایتد است.

دیگو گودین قصد ترک اینتر را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرفی، باشگاه اینتر نتوانسته نیکولا میلینکوویچ، مدافع فیورنتینا را که گزینه اولش برای جایگزینی گودین بوده را به خدمت بگیرد. از همین رو، آنها سراغ گزینه خود یعنی اسمالینگ رفته‌اند.

اسمالینگ فصلی که گذشت را به طور قرضی در رم سپری کرد. عملکرد درخشان این بازیکن در ترکیب رم باعث شد تا مسئولان این باشگاه به فکر دائمی کردن قرارداد او بیفتند، اما منچستریونایتد با این انتقال مخالفت و اعلام کرد اسمالینگ باید به تمرینات شیاطین سرخ بازگردد.

از سوی دیگر، یوونتوس هم به شدت خواهان خرید این مدافع ملی‌پوش انگلیسی است و با این شرایط اینتر کار سختی برای جذب او دارد.

بیشتر بخوانید: اسمالینگ به منچستریونایتد بازمی‌گردد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اسمالینگ کریس اسمالینگ اینتر منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۵۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال طارمی به اینتر نهایی شد

مدیر ورزشی تیم فوتبال اینتر پس از قهرمانی در سری‌آ خریدهای جدید باشگاه را معرفی کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، دیدار تیم‌های آث میلان و اینتر از هفته سی‌وسوم رقابت‌های فوتبال سری‌آ ایتالیا از ساعت ۲۲:۱۵ برگزار شد و در نهایت با برتری ۲ بر یک اینتر به پایان رسید.

اینتری ها ۵ هفته مانده به پایان سری‌آ قهرمانی خود را تثبیت کردند.

پیرو آسیلیو، مدیر ورزشی باشگاه اینتر در گفت‌وگویی که با شبکه DAZN اظهار داشت: یک خاطره خاص امشب برای ما رخ داده و همه ما از این قهرمانی خوشحال هستیم. اکنون همه از تیم‌ ما انتظارات زیادی دارند و ما برای فصل بعد دو بازیکن جذب کردیم.

یکی از بازیکنان مهدی طارمی مهاجم تیم پورتو و دیگری هم زیلنسکی بازیکن تیم ناپولی است که فصل بعد پیراهن تیم اینتر را بر تن خواهند کرد.

انتهای‌ پیام/

دیگر خبرها

  • انتقاد فان باستن از رشفورد؛ مگه داری با رفیقات فوتبال بازی می‌کنی؟
  • انتقال طارمی به اینتر نهایی شد
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات مدافعان در تاریخ فوتبال / یوشکو گواردیول در صدر
  • بازتاب خبر تایید انتقال طارمی به اینتر توسط خبرنگار مشهور + عکس
  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد
  • تساوی مس کرمان و شهرراز شیرازدر فوتبال دسته یک
  • سر جیم رتکلیف: می‌دانستم هواداران منچستریونایتد صبور نیستند
  • محمدامین حزباوی در آستانه فتح فوتبال قطر/ فصل درخشان مدافع ایرانی
  • فوتبال از دریچه فان؛ جود بلینگام پس از گلزنی مقابل بارسلونا
  • مسی با یک تیر 2 نشان را در فوتبال آمریکا زد