Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در متن پیام هدایت الله جمالی پور که روز سه شنبه به ایرنا ارسال شده، آمده است: نقش بی بدیل شما صنعتگران، کارآفرینان و نخبگان اقتصادی حوزه صنایع کوچک در خنثی کردن تحریم‌های ناجوانمردانه علیه کشور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و می‌تواند در خودکفایی کشور و تحقق رونق اقتصادی، افزایش تولید ملی، اشتغال پایدار جوانان  نقش کلیدی و موثری ایفا نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه این پیام افزود: در وضعیت حساس کنونی کشور که ایجاد اشتغال، حمایت از تولید و خرید کالای ایرانی از دغدغه‌های مهم مقام معظم رهبری و رییس جمهوری بوده، قطعاً توجه به صنایع کوچک و دانش بنیان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و باید مورد توجه و عنایت جدی قرار گیرد.

استاندار قزوین در ادامه آورده است: ضمن تبریک روز ملی حمایت از صنایع کوچک به مدیران حوزه صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی استان و تشکر از زحمات ارزشمند آنها، انتظار می‌رود کلیه دستگاه‌های اجرایی، اقتصادی و خدمات رسان استان، ضمن همراهی و هم افزایی با مدیران این حوزه در تحقق جهش تولید و رفع مشکلات همواره یاریگر این مجموعه مهم باشند.

استان قزوین چهار هزار واحد تولیدی و ۱۶ شهرک و ناحیه صنعتی دارد.

برچسب‌ها سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران جهش تولید استان قزوین هدایت الله جمالی پور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران جهش تولید استان قزوین سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران جهش تولید استان قزوین صنایع کوچک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۵۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از تولید داخل باعث رشد نیازهای جدید دارویی در کشور می شود


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما: محمد پیکانپور تصریح کرد: رویه تولید دارو در کشور به لحاظ تعداد و کیفیت رو به رشد است و خرد جمعی صنعت دارو به سمت رفع نیاز جدید دارویی کشور پیش می‌رود و توفیقات خوبی در این حوزه دارد.
وی با بیان اینکه در بخش‌های پیشرو مثل بیولوژیک تولید رو به افزایش بوده، اظهار داشت: سال گذشته سهمیه ۳.۵ میلیارد دلاری حوزه دارو به ۴ میلیارد دلار افزایش یافت و ارز مورد نیاز مواد بسته بندی و جانبی صنعت دارو نیز مشمول ارز دولتی شده و ۱.۴۵ میلیارد دلار به آن ارز تخصیص یافته است.
پیکانپور با اشاره به اینکه تدوین دستورالعمل‌های صادراتی دارو در دست اجراست، تصریح کرد: صادرات از اهرم‌های مهم در حوزه صنعت دارو است و از شرکت‌های دارویی می‌خواهیم در این حوزه تقویت شوند و پیگیر توسعه بازار‌های منطقه باشند، زیرا ایران در حوزه دارو‌ها آینده درخشانی دارد.
به گفته وی، کمبود‌های دارویی از ۴۲۰ به ۱۰۰ قلم در سال گذشته کاهش یافت و بخش مهم این کمبود‌ها مربوط به آنتی‌بیوتیک‌ها، سرم‌ها، سوسپانسیون‌ها، دارو‌های اعصاب و روان، بیهوشی و ... بوده است که برطرف شد.

دیگر خبرها

  • افتتاح دفتر حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری در دادگستری قزوین
  • تاکید استاندار خوزستان بر تامین پوشاک مورد نیاز صنایع استان از تولیدکنندگان داخلی
  • اختصاص ۳ شعبه ویژه برای رسیدگی به پرونده‌های تولید و سرمایه‌گذاری
  • افتتاح دفتر حمایت از تولید و سرمایه گذاری در دادگستری قزوین
  • بازگشت ۳۰ واحد صنعتی هرمزگان به چرخه تولید
  • ضرورت تسهیل فرایند صادرات برای جهش تولید
  • تعاونی‌های حوزه فرهنگ و هنر در استان‌ها فعال شوند
  • پارسال برای ۲۴ هزار و ۵۰۴ نفرشغل ایجاد شده است.
  • تهیه برنامه مدون در حوزه بهبود فضای کسب و کار البرز
  • حمایت از تولید داخل باعث رشد نیازهای جدید دارویی در کشور می شود