Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام مختاری با تبریک روز خبرنگار به مجموعه تیم رسانه ای خبرگزاری شبستان در البرز گفت: خبرگزاری شبستان رسانه ای موفق در حوزه دین و اندیشه است.

« حجت الاسلام روح الله مختاری» در تماس تلفنی به منظور تبریک روز خبرنگار به مجموعه تیم رسانه ای خبرگزاری شبستان در البرز گفت: خبرگزاری شبستان در حوزه دین و اندیشه به خوبی عمل کرده است و جای تشکر از زحمات این عزیزان طی سال گذشته به مناسبت روز خبرنگار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ افزود: اطلاع رسانی اخبار و فعالیت های صورت گرفته در مجموعه کانون فرهنگی هنری مصلی شهر ساوجبلاغ، اخبار نماز جمعه این شهر و دیگر فعالیت های فرهنگی و هنری آن با همت و عنایت خبرگزاری شبستان همواره مورد توجه بوده است.

وی توضیح داد: همزمانی روز خبرنگار با ایام الله دهه ولایت و امامت به ویژه عید غدیر خم، جایگاه این روز را بیش از پیش مورد توجه قرار داد و جای آن دارد که از زحمات تمامی اصحاب رسانه به ویژه خبرنگاران مجموعه خبرگزاری شبستان در البرز نیز تقدیر و تجلیل انجام شود.

امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ تصریح کرد: حفظ روحیه مردم در شرائط بحران ویروس کرونا و ایجاد انگیزه تلاش در جریان طرح مواسات از جمله شاخص های فعالیت این خبرگزاری در طول چندماه گذشته بوده است.

گفتنی است، کانون فرهنگی هنری مصلی شهرستان ساوجبلاغ از جمله کانون های موفق و پربازده این شهرستان است که طی نشست صمیمانه « حجت الاسلام کاظم شکری» مدیر ستادهمانگی کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز در پایان سال گذشته با حجت الاسلام مختاری بر اهمیت آن تأکید شد. 

مدیر ستاد فهما استان البرز طی آن دیدار بر مدیریت کانون های فرهنگی هنری مساجد با نظارت امام جماعت مسجد و امام مصلی های نماز جمعه در جایگاه بالاتر تأکید داشتند. 

پایان پیام/301

منبع: شبستان

کلیدواژه: حوزه دین و اندیشه خبرگزاری شبستان در البرز کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز خبرگزاری شبستان حجت الاسلام فرهنگی هنری روز خبرنگار رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۵۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر جشنواره فرهنگی-هنری اتقان انتخاب شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد چکشیان معاون امور فرهنگی و اجتماعی وزارت رفاه، کار و تعاون اجتماعی در مراسمی محمدرضا باقری مدیرعامل موسسه سوره هنر حوزه هنری را به عنوان نخستین دبیر جشنواره فرهنگی و هنری اتقان منصوب کرد.

در بخشی از متن این حکم آمده است: «انتظار می‌رود با برنامه‌ریزی دقیق و منسجم، ضمن ترغیب و تشویق هنرمندان به حضور در بخش‌های مختلف جشنواره، زمینه بهره‌مندی از ظرفیت‌های بی‌بدیل و تأثیرگذار هنر در ترویج و تعمیق ارزش و جایگاه کار و تلاش و ارتقاء فرهنگ کارِ ایرانی-اسلامی را فراهم آورید.»
یادآوری می‌شود که فراخوان نخستین جشنواره فرهنگی و هنری «اتقان» با هدف ارتقای فرهنگ کار و تلاش و تبدیل آن به گفتمان عمومی توسط معاونت فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون؛ کار و رفاه اجتماعی و با همکاری حوزه هنری انقلاب اسلامی از اسفند سال گذشته منتشر شد.

این جشنواره فرهنگی به منظور تولید محتوای ادبی – هنری در حوزه فرهنگ کار، ترویج و اشاعه مؤلفه‌های فرهنگ کار و حمایت و در بخش‌هایهنر‌های تجسمی (پوستر و کاریکاتور)، عکاسی، طنز، شعر، نثر، استندآپ کمدی، ادبیات (شعر، داستانک، داستان کوتاه)، هنر‌های نمایشی (تئاتر خیابانی – تئاتر کوتاه (صحنه‌ای) از هنرمندان به صورت سراسری برگزار می‌شود. آخرین مهلت ثبت نام و ارسال آثار به جشنواره اتقان تا ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شده و اختتامیه آن تیرماه سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • هویت‌بخشی به گروه‌های سرود کانون‌های مساجد امری مهم است
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان
  • برگزاری جشنواره سرود آوای مسجد در میناب
  • برگزاری مرحله منطقه ای جشنواره سرود آوای مسجد ویژه کانون های شرق هرمزگان در میناب
  • آغاز ثبت‌نام برنامه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان از اول خرداد
  • مسجد طراز اسلامی در سایه تعامل حداکثری متولیان مساجد محقق می‌شود
  • دبیر جشنواره فرهنگی-هنری اتقان انتخاب شد
  • فعالیت ۵۳۶کانون فرهنگی هنری در لرستان