Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم کاظمی مومن سرائی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود:  جالب این است که از این ۳۵۳ پیامک، ۲۳۷ پیام آن نیز غیرمرتبط بوده، درحالیکه بسیاری از فضاهای شهری، مناسب سازی نبوده است. برخی استان‌ها مانند گیلان حتی یک پیامک هم نداشتیم که درحال تبلیغات محیطی برای ترویج این سامانه هستیم.

وی تاکید کرد: مردم و همه شهروندان می توانند مشکلات مناسب سازی مربوط به پیاده رو، پل‌ها و ادارات را به این سامانه پیامک کنند و به محض ارسال، پیام آنان برای مسئول مناسب سازی ارسال می شود و برای شخص فرستنده هم پیام می‌آید که مشکلش در حال پیگیری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی گفت: بخشنامه ای برای این سامانه داریم و براساس آن با مدیرکل مناسب سازی استان مکاتبه می شود و ساز و کار خاص خود را دارد؛ بسیاری از مشکلات پیامک شده به این سامانه برطرف شده است.

مومن سرائی افزود: متاسفانه سامانه معبر هنوز خوب جا نیفتاده و برخی افراد دارای معلولیت فکر می‌کنند این سامانه برای کار مددجویی آنها است و به‌طورمثال پیامک می دهند که ویلچر نداریم یا پیامک می دهند که ما بیمار هستیم یا سه فرزند دارای معلولیت داریم یا یارانه می‌خواهیم؛ عده ای دیگر از مردم فکر می کنند این سامانه مخصوص راه است و تماس می گیرند که جاده بسازیم یا از شرایط راه‌ها خبردار شوند.

وی یادآور شد: سامانه پیامکی معبر با شماره ۳۰۰۰۰۱۲۳۲۲  برای طرح مشکلات مناسب سازی و شکایت های مردمی از فضاهای شهری برای مناسب ساز است.

برچسب‌ها مناسب سازی معابر ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی کشور سازمان بهزیستی کشور توانبخشی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مناسب سازی معابر ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی کشور سازمان بهزیستی کشور توانبخشی مناسب سازی معابر ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی کشور سازمان بهزیستی کشور توانبخشی مناسب سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۵۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واقعیت پیامک ذخیره سازی آب که تهرانی ها را نگران کرد چه بود؟

ارسال پیامک «ذخیره‌سازی آب» به مشترکان شرکت آب‌وفاضلاب استان تهران ارتباطی به قطعی و نوبت‌بندی آب در تهران ندارد.   به گزارش ایسنا، آن‌طور که وزارت نیرو اعلام کرده، واقعیت این است که این پیامک ارتباطی به قطعی و نوبت‌بندی آب در تهران ندارد. از آنجا که سال گذشته بروشور اطلاعیه فوق بین شهروندان توزیع شده بود، مجدداً با آغاز سال جدید، به وسیله پیامک به شهروندان اطلاع‌رسانی شده است.   ماجرا از این قرار است که همه ساختمان‌ها براساس ابلاغیه مبحث ۱۶ قانون مقررات ملی ساختمان باید نسبت به تجهیز پمپ و مخزن اقدام کنند.   ذکر این نکته ضروری است که برخی ساختمان‌ها به جهت افت فشار آب فقط از پمپ استفاده می‌کنند که این اقدام نه تنها باعث پایمال شدن حقوق دیگر همسایه‌ها می‌شود و بیشترین ظرفیت آب شبکه کوچه و محله را به سمت ساختمان خود هدایت می‌کنند، بلکه تخلف محسوب می‌شود. زیرا نصب و قرار دادن پمپ بعد از کنتور آب غیرقانونی است؛ بنابراین شهروندان ابتدا با نصب مخزن بعد از کنتور و سپس نصب پمپ، اقدام قانونی، فنی و تأسیساتی انجام داده و باعث پایداری فشار آب می‌شوند.   لازم به ذکر است با شروع تابستان و استفاده از کولر‌های آبی در روز‌های گرم، به جهت اینکه ساختمان‌ها دچار افت فشار آب نشوند، پیامک «ذخیره‌سازی آب» ارسال شده است، بحث کمبود و قطعی آب مطرح نیست و در صورت لزوم هرگونه برنامه درخصوص نوبت‌بندی و قطعی آب حتماً از سوی شرکت آبفای تهران اطلاع‌رسانی عمومی خواهد شد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اطلاعیه جدید وزارت کار برای یارانه بگیران؛ این پیامک‌ها جعلی است
  • ماجری پیامک ذخیره‌سازی آب چه بود؟
  • واقعیت پیامک ذخیره سازی آب که تهرانی ها را نگران کرد چه بود؟
  • ارسال پیامک ذخیره سازی آب برای شهروندان تهرانی | ماجرا چیست؟
  • شهروندان گلستانی به پیامک های «ثبت نام طرح کمک معیشتی» توجه نکنند
  • آغاز انجام اطلاحات مرزی از سوی آذربایجان و ارمنستان
  • شاخص فضای کسب‌وکار در استان بوشهر مناسب نیست
  • رشد ۵ درصدی بارش‌های کشور با فعالیت سامانه اخیر
  • افزایش ۶۰ سانتی متری تراز دریاچه ارومیه از ابتدای سال آبی
  • اتصال سیستم پیامک (SMS) به CRM: راهنمای کاربردی