Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@12:10:33 GMT

واژگونی اتوبوس در محور سیرجان به شیراز‎

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۵۶۱۱

ایسنا/کرمان مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس ۱۱۵ دانشکده علوم پزشکی سیرجان از واژگونی اتوبوس کارکنان شرکت گهر زمین در ۵۰ کیلومتری محور سیرجان به منطقه گل گهر خبر داد.

 "مهدی باسفهرجانی" در تشریح جزییات این خبر گفت: حوالی ساعت ۲۲:۲۵ دقیقه شامگاه دوشنبه ۲۰ مردادماه اولین تماس با مرکز اورژانس در رابطه با واژگونی اتوبوسی از کارکنان معدن شماره ۳ شرکت گهرزمین در محور سیرجان به  شیراز واصل شد و اعزام آمبولانس ها صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ۱۱ نفر مصدوم این حادثه با ۱۱ آمبولانس اعزامی از اورژانس ۱۱۵، گل گهر و هلال احمر به دو بیمارستان امام رضا(ع) و دکتر غرضی سیرجان منتقل شدند که حال عمومی آنها خوب است و تحت درمان قرار گرفته اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اورژانس 115 گل گهر اخبار اجتماعی کرمان استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۵۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ مصدوم در حادثه رانندگی در محور سبزوار - شاهرود

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی،مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: این حادثه عصر دیروز بر اثر  برخورد  یک دستگاه خودروی پژو پارس با  یک دستگاه خودروی سوناتا در کیلومتر ۸۰ محور سبزوار به شاهرود در محدوده  شهر داورزن رخ داد.   فائق نیا افزود: ۵ مصدوم توسط کارشناسان اورژانس در محل بصورت سرپایی مداوا شدند و ۳ مصدوم دیگر بوسیله آمبولانس‌های اورژانس، به بیمارستان امداد و سوانح شهید بهشتی سبزوار منتقل شدند.    وی گفت :‌کارشناسان پلیس در حال بررسی علت وقوع حادثه هستند.

دیگر خبرها

  • مرگ ۲ پسر جوان بر اثر واژگونی خودرو در کازرون
  • مرگ ۲ پسر جوان در حادثه رانندگی در محور کازرون
  • ۴ مصدوم در حادثه واژگونی خودروی پراید در محور مشهد- تربت حیدریه
  • پنج مصدوم در واژگونی خودرو پژو پارس در محور بردسکن به سبزوار
  • واژگونی خودرو سواری در محور نیشابور به سبزوار منجر به فوت ۲ نفر شد
  • واژگونی پراید هفت مصدوم برجای گذاشت
  • ۸ مصدوم در حادثه رانندگی در محور سبزوار - شاهرود
  • واژگونی مرگبار پراید در محور رامهرمز -بهبهان
  • واژگونی ال ۹۰ در محور شاهین شهر - علویجه ۴ مصدوم و یک فوتی داشت
  • ۵ کشته بر اثر واژگونی اتوبوس در آلمان