Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@15:21:37 GMT

انجمن عکاسی کانون پرورش فکری در ۲۰ استان کشور تشکیل شد

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۵۸۸۷

انجمن عکاسی کانون پرورش فکری در ۲۰ استان کشور تشکیل شد

به گزارش خبرنگار مهر، مامک یحیی‌پور شامگاه سه‌شنبه در نخستین جلسه مجازی انجمن عکاسان نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان به میزبانی این کانون، درباره اهمیت عکاسی در خلاقیت نوجوانان، بیان کرد: عکاسی اهمیت خاصی در رشد، تفکر و نگاه خلاقانه‌ی نوجوانان دارد و با تکنولوژی هم‌راه و در جذب نوجوانان مؤثر است و می‌تواند پیش‌زمینه‌ی مناسبی برای رشته‌های دیگر هنری ازجمله پویانمایی و فیلم‌سازی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در حال حاضر انجمن عکاسی در ۲۰ استان شروع به فعالیت کرده و شاهد رشد کمّی و کیفی قابل توجهی در این رشته هستیم، افزود: هدف از تشکیل انجمن عکاسی در کانون پرورش فکری کشف و پرورش و معرفی استعدادهای اعضا در زمینه عکاسی است.

تأمین منابع مطالعاتی

رئیس‌گروه هنرهای تجسمی کانون پرورش فکری کشور گفت: برنامه‌ریزی به‌منظور آموزش و توانمندسازی اعضا و مربیان مراکز فرهنگی‌هنری، پرورش نگاه خلاق و جستجوگر در اعضا، توسعه و ترویج عکاسی و کاربرد آن در زندگی، ایجاد فضای امن برای تعامل و تبادل تجربه و اطلاعات، ایجاد بانک اطلاعاتی از عکاسی و عکاسان کانون از دیگر اهداف کانون در توسعه عکاسی است.

یحیی پور با بیان اینکه تهیه بانک اطلاعاتی از اعضا و مربیان علاقه‌مند به عکاسی و تدوین شیوه‌نامه عکاسی ویژه نوجوانان از دیگر اهداف انجمن عکاسی کانون پرورش فکری است، ابراز داشت: تأمین منابع مطالعاتی، طراحی، برنامه‌ریزی و برگزاری دوره‌های آموزشی و برگزاری کارگاه‌های تخصصی و مهارتی در این انجمن پیگیری می‌شود.

وی افزود: طراحی و برگزاری نشست‌های تخصصی، برگزاری اردوهای مهارتی، تهیه آرشیوی از عکس‌های ارزشمند، برگزاری نمایشگاه‌های هنری حقیقی و مجازی از آثار خلق شده اعضا، برگزاری رویدادهای عکاسی، زمینه‌سازی برای نمایش آثار تولید شده توسط اعضای انجمن با استفاده از ظرفیت‌های کانونی و برون‌کانونی از دیگر برنامه‌های انجمن عکاسی است.

کد خبر 4995605

منبع: مهر

کلیدواژه: کانون پرورش فکری سمنان عکاسی سمنان ویروس کرونا روز خبرنگار شیراز بوشهر عید غدیر خم شیوع کرونا گرگان آمار کرونا ماه محرم کمک مومنانه شهرکرد قزوین ستاد ملی مقابله با کرونا بیرجند کانون پرورش فکری انجمن عکاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۵۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه شورای شهر اهواز برای سیزدهمین بارپیاپی تشکیل نشد

سیزدهمین جلسه پیاپی شورای اسلامی شهر اهواز با دستور کار برکناری شهردار اهواز برگزار نشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ جلسه شورای اسلامی شهر اهواز با دستور کار برکناری شهردار اهواز به علت غیبت برخی از اعضا در جلسه و به حد نصاب نرسیدن، لغو شد.

این جلسه که بنا بود از ساعت ۹:۰۰ امروز با دستور کار «برکناری شهردار اهواز» برای سیزدهمین بار برگزار شود، پس از ۴۰ دقیقه انتظار برای حضور اعضا، لغو و به زمان دیگری موکول شد.

حجت الله زارع زاده، عادل شیشه گری، محمدحسین ملازمانی، علی مدد هاشم پور، حمید دغاغله و سیاوش محمودی ۶ عضو غایب در جلسه بودند.

پیش از این ۱۲ جلسه نیز با دستورکار برکناری شهردار اهواز به علت حضور نداشتن برخی اعضا تشکیل نشد.

کد خبر 747542

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • راهیابی نوجوانان چهارمحال و بختیاری به باشگاه استعداد‌های برتر کشور
  • جلسه شورای شهر اهواز برای سیزدهمین بارپیاپی تشکیل نشد
  • راه‌یابی دو عضو برتر ادبی استان گلستان به باشگاه کشوری استعدادهای برتر "قاف"
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه‌های کارشناسی کانون پرورش فکری
  • طرح تحول در انتشارات کانون پرورش فکری کلید خورد
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری میهمان کودکان اراکی
  • کانون پرورش فکری با چندعنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید؟