Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، هادی بغدادی روز سه‌شنبه با اعلام این خبر افزود: بسیج فرهنگیان با همکاری دانشگاه فرهنگیان این جشنواره را در قالب نماهنگ،انیمیشن، موشن‌گرافیک، نقاشی، کاریکاتور و پیشنهادات برگزار می کند.

این مسوول، یادگیری موثر، تقویت زیرساخت‌ها و  ارائه الگوهای تربیتی اثربخش در نظام آموزشی، مدیریت نظام آموزشی در شرایط کرونا و سایر موضوعات مرتبط و قابل طرح را از جمله محورهای این جشنواره عنوان  کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: یادگیری موثر در دوران کرونا، ارزشیابی موثر درآموزش‌های غیرحضوری، نقش خانواده در تربیت و یادگیری، رسانه، فضای مجازی و یادگیری موثر را از بخش‌های مورد نظر برای تهیه آثار در این جشنواره خواند.

مسوول سازمان بسیج فرهنگیان استان قزوین افزود: علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند در موضوعاتی چون همسویی جریان تربیت خانواده و تعلیم و تربیت رسمی، نقش انجمن اولیاء و مربیان، تاثیرسواد رسانه و فضای مجازی برکارکرد نقش معلمان آثار خود را تهیه و به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی تربیت دانش‌آموز، وظیفه‌شناسی و احساس مسوولیت معلمان در شرایط کرونا را نیز به عنوان ایده‌های قابل استفاده در این جشنواره برشمرد و افزود: در بخش زیرساخت نیز شبکه شاد، نقاط  قوت، ضعف‌ها و راهکارها، توانمندی معلمان در بهره‌گیری از ابزار رسانه و فضای مجازی می‌تواند مورد تحقیق قرارگیرد.

بغدادی، مهارت‌های هفتگانه رایانه‌ای و تاثیر آن بر نقش معلمان و دانش‌آموزان در یادگیری،شبکه شاد، سلامت و امنیت دانش‌آموزان را نیز مورد توجه این جشنواره دانست و یادآور شد: مدیریت زمان در آموزش‌های مجازی، برنامه‌ریزی کارآمد آموزشی و درسی،شناسایی و رفع آسیب‌های نظام آموزشی در شرایط کرونا از دیگر موضوعات این جشنواره را تشکیل می‌دهد.

وی با بیان اینکه در این جشنواره آسیب ‌شناسی پسا کرونا و تجارب زیست نیز مورد تاکید قرارگرفته است،افزود: ایده‌های دانشجویان و دانش‌آموزان، ایده‌های آزاد، نوآورانه، خلاق، پویا و موثر برای آموزش و پرورش از موضوعات دیگر مرتبط و قابل طرح در جشنواره ایده‌پردازی تعلیم و تربیت در دوران کرونا است.

این مسوول اضافه کرد: به نفرات اول تا سوم جشنواره ایده‌پردازی تعلیم و تربیت دردوران کرونا جوایز نفیس به همراه لوح تقدیر اهدا می‌شود.

بغدادی افزود: دانشجویان معلمان، مدیران مدارس، دانش آموزان و معلمان قزوین  می توانند آثار خود را تا چهارشنبه پنجم  شهریورماه ۱۳۹۹ از طریق سامانه ملی www.sci.cbo.ir برای شرکت در این جشنواره ارائه دهند.

برچسب‌ها مدارس ویروس کرونا سازمان بسیج دانش آموزی استان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس ویروس کرونا سازمان بسیج دانش آموزی استان قزوین مدارس ویروس کرونا سازمان بسیج دانش آموزی استان قزوین تعلیم و تربیت دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۶۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس عبادی گفت: در شرایط کنونی، ۲۰۹ هزار کادر درمان اعم از پرستار، اتاق عمل، هوشبری، بهیار و کمک پرستار در مراکز درمانی وزارت بهداشت، بخش خصوصی، تأمین اجتماعی و نیروهای مسلح مشغول خدمت هستند.

وی افزود: ۲۱ هزار نفر از پرستاران که بخش عمده آنها در دوران کرونا نیروهای طرحی بودند، استخدام شده اند و در حال حاضر جذب پرستاران در مراکز درمانی در اولویت وزارت بهداشت بوده و تعداد محدودی از همکاران ما در مناطقی که مجوز استخدام در آنها وجود ندارد، برای جذب باقی مانده‌اند.

معاون پرستاری وزارت بهداشت همچنین از تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران خبر داد و گفت: این لایحه دارای ۳۱ ماده است که یک ماده آن به جذب پرستارانی که بحران‌هایی مانند کرونا و…، در خدمت نظام سلامت هستند، اختصاص دارد و امیدواریم با تصویب آن در مجلس بتوان اقدامات موثرتری برای این قشر زحمتکش برداریم.

عبادی با بیان اینکه کمبود نیروی پرستاری یک چالش عمومی جهانی است و کشور ما نیز از این موضوع مستثنی نیست، افزود: با افزایش پذیرش دانشجویان پرستاری در دانشگاه‌ها و تسهیلاتی که برای استخدام و تبدیل وضعیت آنها در حال انجام است، چنانچه قانونگذار از این بابت به نظام سلامت کمک کند، امیدوار خواهیم بود تا چند سال آتی مشکل کمبود پرستار در کشور کاهش یابد.

کد خبر 6088263 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • پیش بینی ۵۲ میلیارد اعتبار در حوزه عمرانی آموزش و پرورش رزن
  • لزوم تقویت دانشگاه فرهنگیان
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • سرمایه گذاری انسانی در ساماندهی نظام تعلیم و تربیت
  • شورای آموزش و پرورش بازوی اصلی دستگاه تعلیم و تربیت است
  • مجمع استادیاران صالحین در بوشهر تشکیل شد
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره دانش آموزی از ایده تا بازار
  • خسروپناه: تعلیم و تربیت اولویت اصلی شورای عالی انقلاب فرهنگی است
  • دوره توانمندسازی مربیان کودکستان‌ها در ۸ استان برگزار شد