Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@08:51:38 GMT

آقای مدیرعامل! دریاچه ارومیه در انتظار توست …

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۶۲۶۳

آقای مدیرعامل! دریاچه ارومیه در انتظار توست …

اکنون که تیم فوتبال نود ارومیه از صعود به لیگ برتر بازماند، باید دید که آیا مدیرعامل این تیم به وعده خود عمل خواهد کرد یا اینکه دچار فراموشی شده و باز هم در این مستطیل سبز باقی خواهد ماند؟!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم‌نیوز، تیم فوتبال نود ارومیه پس از کش و قوس ها و مانورهای تبلیغاتی فراوان از سوی سرمربی و مدیرعاملش، بالاخره از صعود به لیگ برتر بازماند و نشان داد که اعتماد به وعده‌های توخالی و پوچ نمی‌تواند برای آینده این شهر و استان آب و نان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در کنار تمام اتفاقاتی که در طول یک فصل گذشته برای نود رخ داد، به نظر می‌رسد امروز زمان تحقق یکی از وعده‌های مهم مدیرعامل این تیم فرا رسیده که مربوط به همین روزها یعنی پس از عدم صعود به لیگ برتر بود.

«یحیی بهاری» بر اساس خبر منتشر شده در سایت معتبر ورزش ۳ و کانال باشگاه فرهنگی، ورزشی نود ارومیه، در تاریخ دوم تیرماه مدعی شده بود که تیم نود ارومیه تنها با حضور وحید بیاتلو در کسوت سرمربی‌گری این تیم قادر به صعود بوده و در صورتی که با بازگشت این سرمربی نتوانند صعود خود را مسجل کنند، خودش را در دریاچه ارومیه غرق خواهد کرد!

مدیرعامل تیم نود ارومیه، بر اساس این خبر در مورد صعود قطعی تیم با بازگشت بیاتلو تاکید کرده بود: «اگر بیاتلو برگردد، تیم به لیگ برتر می‌رود. من این را تا حالا جایی نگفته‌ام ولی اگر بیاتلو برگشت و به لیگ برتر نرفتیم خودم را در دریاچه ارومیه غرق می‌کنم. ایشان با نسلی که درست کرده، یک تیم سایه هم برای نود ایجاد کرده؛ دیروز ۶ بازیکن از با سن امید در ترکیب داشتیم که مقابل بازیکنانی مقابل شجاعی بازی کردند. باز هم می‌گویم اگر وحید بیاتلو برگردد، قطعا به لیگ برتر می‌رسیم و اگر نرسیدیم من قول می‌دهم که خودم را در دریاچه ارومیه غرق می‌کنم.»

اکنون و پس از اینکه تیم نود ارومیه از صعود به لیگ برتر بازمانده، زمان تحقق وعده آقای بهاری فرا رسیده و او باید بر اساس قولی که داده، برای غرق کردن خود در دریاچه ارومیه آماده شود.

حداقل کاری که یحیی بهاری می‌تواند برای آرامش وجدان خود و نشان دادن راستی وعده‌اش انجام دهد، بوسیدن ۴ گوشه مستطیل سبز و دوری از تیمی است که با ناکامی خود موجب تلخ شدن کام ورزش‌دوستان این شهر شد.

اینکه هر فردی در هر جایگاهی خواه مدیرعامل باشد یا سرمربی یا بازیکن، بخواهد برای رسیدن به مقاصد خود به وعده‌های دروغین و دهن پُر کن متوسل شود و مسئولان استانی و شهرستانی را نسبت به آینده خوش‌بین کند، به معنای بازی او با آینده ورزش قهرمانی است و باید روزی در برابر آن‌ها ایستاد.

شاید امروز بهترین زمان برای تسویه حساب عرصه ورزش با سیاستمداران و سیاست‌بازانی باشد که دوست دارند عرصه ورزش را به جولانگاهی برای معروفیت برخی افراد تبدیل کنند تا در آینده از آب گِل‌آلود ماهی بگیرند.

آقای مدیرعامل! اکنون دریاچه ارومیه چشم به راه حضور شماست …

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: دریاچه ارومیه صعود به لیگ برتر نود ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۶۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولد دومین گوساله‌گوزن زرد ایرانی در سال جدید

سعید شهند افزود: در راستای اجرای برنامه عمل ملی حفاظت از این گونه در معرض خطر انقراض، ۶ رأس گوزن زرد ایرانی در سال ۱۴۰۱ از پناهگاه حیات وحش دشت ناز ساری به پارک ملی دریاچه ارومیه و مرکز تکثیر و احیاء این گونه در رشکان با ترکیب جنسی ۴ ماده و ۲ نر منتقل شده است که با تولد ۳ راس گوزن زرد ایرانی در سال ۱۴۰۲ و با تولد دو گوساله گوزن در سال جاری، تعداد این گونه ارزشمند حیات وحش در این سایت تا به امروز به ۱۳ راس افزایش پیدا کرده است.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه وضعیت مطلوبی برای زیست و زادآوری این گونه در پارک ملی دریاچه ارومیه وجود دارد، گفت: دامپزشکان و کارشناسان حیات وحش اداره کل و پارک ملی دریاچه ارومیه به صورت شبانه روزی وضعیت این گونه در معرض خطر انقراض، به خصوص گوساله‌های تازه متولد شده را مورد پایش و کنترل قرار می‌دهند و امید‌ها برای نجات این گونه ارزشمند در پارک ملی دریاچه ارومیه روز به روز بیشتر می‌شود.

طبق گفته روابط عمومی حفاظت محیط زیست آذربایجان‌غربی، اواخر فروردین ماه امسال اولین گوساله گوزن زرد ایرانی نیز در سایت تکثیر و پرورش مجتمع رشکان پارک ملی دریاچه ارومیه متولد شد.

دیگر خبرها

  • رهاسازی بیش از ۴۴۶ میلیون متر مکعب آب به دریاچه ارومیه
  • رهاسازی بیش از ۴۴۶ میلیون مترمکعب آب به دریاچه ارومیه
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی‌پوشان والیبال در صورت صعود به لیگ برتر
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی پوشان والیبال در صورت صعود به لیگ برتر
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی پوشا والیبال در صورت صعود به لیگ برتر
  • ۴۱۲ میلیون مترمکعب آب به دریاچه ارومیه رهاسازی شد
  • تولد دومین گوساله‌گوزن زرد ایرانی در سال جدید
  • آخرین وضعیت دریاچه ارومیه (فیلم)
  • تصاویری از آخرین وضعیت دریاچه ارومیه | تصاویر
  • جدیدترین وضعیت دریاچه ارومیه (فیلم)